handdator

Visa fullständig version : Englands svar på Jersey Shore

Kwon
2011-04-29, 23:53
Geordie Shore! Northern England Represent!

"I would never kiss anyone without a six-pack!"
Cm8vDlj7jaU

andreasson
2011-04-29, 23:57
Klart man lär vila hjärncellerna å se på skiten!!!! *flex*

Grotesk
2011-04-29, 23:57
Skulle vilja se James bezepsprogram och Hollys pecprogram, tack.

C.E.J.
2011-04-30, 00:40
Mjä, nada jämfört med Sitch n tha JShore. Men visst, jag köper karaktärerna, med ett undantag.

GREG???

WTF???

Kwon
2011-04-30, 00:40
Gary - I should have a degree, in pulling women!

C.E.J.
2011-04-30, 00:44
Cayn't touch this
Come at me brah

http://bestfatburners101.org/wp-content/uploads/2011/03/Mike_The_Situation_Jersey_Shore.jpg

Kwon
2011-04-30, 00:47
Well, it's true that there's only one Sitch, but there's only one CEJ as well!

Scratch89
2011-04-30, 09:14
Jag förstår inte varför man tittar på sånt här. Vad är det roliga?

Fatalist
2011-04-30, 11:17
Jag förstår inte varför man tittar på sånt här. Vad är det roliga?

4 stycken pungkulsförgörarkurande guidos och 4st latinodramatrashqueens under samma tak + en massa alkohol. Du ser inte potentialen i åtminstonde den amerikanska versionen? :)

Killarna lipar, slåss och kramas och blir vänner igen mer än tjejerna ffs. :)

Yes
2011-04-30, 11:35
Det är erat fel att sån här skit exiserar och att retards blir miljonärer istället för uteliggare.

Ja, jag är förbannad.

C.E.J.
2011-04-30, 11:46
Det är erat fel att sån här skit exiserar och att retards blir miljonärer istället för uteliggare.

Ja, jag är förbannad.

Trodde du var en vän av den fria marknaden? The people wants 'the Shore'!

Yes
2011-04-30, 11:59
Ja, men jag är inte vän av sponsrandet av denna retardissimo.

Joanna
2011-04-30, 14:21
Grymt. Geordies är helt fantastiska på alla sätt och vis. Kommer bli epic!

Krogbyggaren
2011-04-30, 14:32
Grymt. Geordies är helt fantastiska på alla sätt och vis. Kommer bli epic!

Notsureifsrs.jpg

hejhopp79
2011-04-30, 15:46
Jersey shore äger

Det här vete tusan

bug
2011-04-30, 15:49
Endast whitetrash tar sig tid att titta på Jersey Shore.

Lövbiffen
2011-04-30, 15:57
Endast whitetrash tar sig tid att titta på Jersey Shore.

Jag tror snarare att det är så att white trash kollar på det och tycker att killarna och tjejerna i programmet är häftiga. Andra personer, de från kolo, kollar för att det är så jäkla roligt att se idioter göra det dem är bäst på!

Rikard Jansson
2011-04-30, 15:59
Wzup med killen på bilden? Synthol? Gyno?

Joanna
2011-04-30, 16:03
jag tror snarare att det är så att white trash kollar på det och tycker att killarna och tjejerna i programmet är häftiga. Andra personer, de från kolo, kollar för att det är så jäkla roligt att se idioter göra det dem är bäst på!

+1

mattepatte
2011-04-30, 16:21
Jag förstår inte vad dom gör som är idiotiskt, dom festar som dom flesta gör etc.

Livet går ut på att ha kul och må bra imo, vad hade ni gjort om ni hade bott i deras hus en sommar, diskuterat politik?

Iaf.

hahahahaha från youtube:

"come at me mate"
silblaze1 18 minuter sedan

Yes
2011-04-30, 16:34
Jag tror snarare att det är så att white trash kollar på det och tycker att killarna och tjejerna i programmet är häftiga. Andra personer, de från kolo, kollar för att det är så jäkla roligt att se idioter göra det dem är bäst på!
Ungefär som när folk envisas med att läsa Aftonbladet, samtidigt som de gnäller på deras journalistik.

David Brent
2011-04-30, 17:39
Ungefär som när folk envisas med att läsa Aftonbladet, samtidigt som de gnäller på deras journalistik.

Precis. Som om Aftonbladet bryr sig om vad folk tycker om tidningen, så länge de säljer gör de ju något rätt i deras ögon.

bapeee
2011-04-30, 22:13
Are you kiddi'n me brooah?!?
F.T.N.

Snafu
2011-04-30, 22:22
Fifan, this will make Newcastle proud!...ehm. Jag har tyvärr ingen inside info, I know you want it.

Kwon
2011-04-30, 22:30
Har Snaffe kanske lite inside info om Geordies?

Hur ser läget ut i Pig n Whistle nuförtiden? Finns det ngt liknande hak som tagit över?

Snafu
2011-04-30, 22:34
Har Snaffe kanske lite inside info om Geordies?

Hur ser läget ut i Pig n Whistle nuförtiden? Finns det ngt liknande hak som tagit över?

Pig n Whistle är tyvärr nedlagt, men ersatt men nån slags technoclub för patrasket.

Geordies gillar att dricka alkohol, mycket och ofta, och går och clubbar i tidig ålder.

Kwon
2011-04-30, 22:40
Gissar att technoklubben inte har samma charm som PnW?

Vilka är favoritklubbarna där du bor för alla Geordies?

Vad är det för genre,smak, musik etc

Snafu
2011-04-30, 22:59
Gissar att technoklubben inte har samma charm som PnW?

Vilka är favoritklubbarna där du bor för alla Geordies?

Vad är det för genre,smak, musik etc

Pnwmotsvarigheter Finns lite varstans. Vanlga klubbar som kommer visas är nog perdu, baby lunch, Madame koos, Tokyo, tiger tiger om vi har otur, revoltion och några till. Vanliga ställen, blandad kompott. Många posers! Inte olikt Stureplan fast lägre ålder och mer blandat med folk - fast alla kommer in, oavsett fyllegrad!

Kwon
2011-04-30, 23:07
Då hoppas vi se Perdu, Baby Lunch, Tiger Tiger på Geordie Shore :)

Hette ett ställe Revulsion? Eller var det Revolution... :D

Joanna
2011-05-01, 08:56
Då hoppas vi se Perdu, Baby Lunch, Tiger Tiger på Geordie Shore :)

Hette ett ställe Revulsion? Eller var det Revolution... :D

Tiger Tiger- fy fan vilket ställe, hade nästan förträngt det :)

Tricklew
2011-05-01, 10:59

Ja, jag är förbannad.

http://www.ohword.com/co-sign.jpg

bapeee
2011-05-01, 13:46

Ja, jag är förbannad.

http://i48.tinypic.com/2j5aqdu.jpg

Yes
2011-05-01, 14:01
Jag är lugn. Min plym är trots allt fortfarande vit och obesudlad.

shape
2011-05-01, 14:32

Jag tycker det är tarvligt att öht lägga en värdering i det. Alla gillar olika och smaken är som baken!

filmjölk
2011-05-01, 14:36
Är Geordies detsamma som "Chavs"? Är inte direkt insatt i populärkultur.

Kwon
2011-05-01, 22:43
http://i48.tinypic.com/2j5aqdu.jpg

JWow passar i den looken!

Så även Pauly D :D

Kwon
2011-05-01, 23:09
Tiger Tiger- fy fan vilket ställe, hade nästan förträngt det :)

Been there alot?

lurk
2011-05-01, 23:15
En person från nordöstra England till en person från Newcastle. Lite beroende på vem man frågar.
Likt cockney och scouse är även geordie en dialekt.

Kwon
2011-05-01, 23:17
Geordie - Newcastle (Don't say someone from Sunderland sounds like a Geordie, they'll rip your head off). Cockney - London and its surrounding Boroughs and Scouse is primarily spoken by people from Liverpool. You'll find that as you go in between the areas with the different dialects they vary. So for example, people who live in-between Newcastle and York will have a mixture of the two, getting stronger the closer to the city you get.
dABo_DCIdpM
rJxFxGoxn5A
JWofrhrMbpw
sBYlXfjKru4
S8dKupQd9-c

Snafu
2011-05-01, 23:17

Nej, men du finner många chavs i Newcastle (och folk från newcastle kallas geordies).

Chavs är alltså ursprunligen folk som klär sig på ett visst vis , typ keps, adidasbrallor och sneakers. Men nu kallas allt (men mest ungdomar) som är nedre working class eller benefits-klassen, så att säga, för chavs (och om dom hänger i grupp och are up to no good).

Och innan ni gnäller på att jag lägger in folk i klasser så är det bara att acceptera, sverige är inget klassamhälle, England är.

Kwon
2011-05-01, 23:24
Såsom jag uppfattat det finns Geordies endast i Newcastle, medan Chavs hittar man överallt.

Sarwien
2011-05-01, 23:24
hahahahaha från youtube:

"come at me mate"
silblaze1 18 minuter sedan

:laugh:

C.E.J.
2011-05-01, 23:29
dABo_DCIdpM

Skillz! :bow: Gjorde south african och nigerian riktigt bra :D

Kwon
2011-05-01, 23:30
Come at Me Ol Chap!

Kwon
2011-05-01, 23:30
Skillz! :bow: Gjorde south african och nigerian riktigt bra :D

Ja han e duktig som fan! Klockren på vissa av dom.

Hade man blundat hade man kunnat tro det var en riktig nigerian.

ceejay
2011-05-01, 23:31
come me at you will

Joanna
2011-05-02, 06:09
Been there alot?

Har hänt flertalet gånger dessvärre, dock deras London branch men det är nog samma skit skulle jag tro.

Kwon
2011-05-27, 00:15
Geordie Shore! Dom har en alldeles egen Snookie med leopardkläder också! :D
Till er i manliga urringningstråden finns även några klädtips :D
0:18 for Snookie
rzfrEMvA2eA

ceejay
2011-05-27, 00:26
Now Next
Geordie shore Jersey shore

undrar om detta är nå bra

Joanna
2011-05-27, 06:27
Älskade första avsnittet. James är min favvo!

lirberr
2011-05-27, 06:29
Kul med bara massa beta killar och fake brudar....

Jag vill se Australiens version, dom kanske tar med zyzz :P

Kwon
2011-05-27, 06:42
Älskade första avsnittet. James är min favvo!

Är det hans urringning du gillar? :D

Joanna
2011-05-27, 07:06
Är det hans urringning du gillar? :D

Älskade urringningen ;) Inte såld på tjejerna än så länge men tror hon med F-kupa och pojkvän kan bli underhållande.

14K
2011-05-27, 10:31
Jag kan fortfarande inte smälta deras jobbiga accent...

Joanna
2011-05-27, 10:36
Jag kan fortfarande inte smälta deras jobbiga accent...

Say what? Finns ingen bättre engelsk accent. Blir glad så fort jag hör dem prata. Scousers ska vi dock inte tala om.. usch va fult de låter.

14K
2011-05-27, 10:42
Say what? Finns ingen bättre engelsk accent. Blir glad så fort jag hör dem prata. Scousers ska vi dock inte tala om.. usch va fult de låter.

Usch kan tyvärr inte hålla med, låter horribelt. Stör mig redan på 1 person som går runt precis som han har en plasma fast på ryggen.

Joanna
2011-05-27, 10:48
Usch kan tyvärr inte hålla med, låter horribelt. Stör mig redan på 1 person som går runt precis som han har en plasma fast på ryggen.

Vem då? Jag gillade inte den där räkan med biceps, minns nu inte vad han hette men den tanigare av dem.

14K
2011-05-27, 10:55
Vem då? Jag gillade inte den där räkan med biceps, minns nu inte vad han hette men den tanigare av dem.

tänker på han mörkhyade. han gillar jag inte alls. tjejerna är trash så de behöver vi inte prata om ens

Joanna
2011-05-27, 10:58
tänker på han mörkhyade. han gillar jag inte alls. tjejerna är trash så de behöver vi inte prata om ens

Ja han hade jag förträngt. Härliga ögonbryn han hade :D Nej han var riktigt hemsk. Dock inte i samma klass som tjejerna.. fanns ingen av dem jag gillade. 10 kg löshår, 3 set lösögonfransar samtidigt och orange fake tan. True geordie style :)

Juxta
2011-05-27, 11:04
Cayn't touch this
Come at me brah

http://bestfatburners101.org/wp-content/uploads/2011/03/Mike_The_Situation_Jersey_Shore.jpg

Fulaste magmusklerna någonsin. Hur fan kan folk se upp till den där saken?

Att folk inte bojkottar skiten? Är ni så sugna på att främja sån här skit?
Tittar ni på det för att känna er bättre? Då är det kanske någon annan lösning ni borde se över.

filmjölk
2011-05-27, 11:11
Fulaste magmusklerna någonsin. Hur fan kan folk se upp till den där saken?

jag tror inte herrn kan göra så speciellt mycket åt hur magen ser ut mer än att träna musklerna större och banta bort fett. Hur magen sedan ser ut ligger i Guds händer.

Han är muskulös, stark och i bra form och har en dryg attityd. Hur folk kan se upp till någon av de orsakerna är bortom vad jag vet, men att se ner på honom för att magen ser konstig ut förstår jag inte heller.

Juxta
2011-05-27, 11:58
jag tror inte herrn kan göra så speciellt mycket åt hur magen ser ut mer än att träna musklerna större och banta bort fett. Hur magen sedan ser ut ligger i Guds händer.

Han är muskulös, stark och i bra form och har en dryg attityd. Hur folk kan se upp till någon av de orsakerna är bortom vad jag vet, men att se ner på honom för att magen ser konstig ut förstår jag inte heller.

Jag säger inte emot hans val av gener, utan att folk köper hans ab-koncept.

Joanna
2011-05-27, 12:11
Jag säger inte emot hans val av gener, utan att folk köper hans ab-koncept.

Fast tråden handlar ju inte om Jersey Shore utan Geordie Shore. Men visst, rätt dåliga abs på den bilden.. inget snack om saken.

C.E.J.
2011-05-27, 22:25
Joanna jag diggar att du håller den här tråden vid liv, du verkar vara en skön brutta ;)

Joanna
2011-05-28, 18:48
Joanna jag diggar att du håller den här tråden vid liv, du verkar vara en skön brutta ;)

Jag gör mitt bästa för att hitta likasinnade skräptv-lovers *cupid*

Stenberg
2011-06-08, 22:02
Med risk för att va lite OT:
Hur klarar killarna i JS att hålla formen med allt detta festande och ätande? För det är ju typ det enda de gör. Visst, ett gymbesök här och där men skulle jag hålla på sådär hade jag sett ut som Svullo inom en vecka ....

långochsvag
2011-06-08, 22:03
Hur klarar killarna i JS att hålla formen med allt detta festande och ätande? För det är ju typ det enda de gör. Visst, ett gymbesök här och där men skulle jag hålla på sådär hade jag sett ut som Svullo inom en vecka ....

Anna Bolka

Stenberg
2011-06-08, 22:06
Anna Bolka

Nu är jag för dåligt påläst å så får man kanske inte diskutera sånt , men visste inte att det hade den effekten ...

agazza
2011-06-08, 22:11
Nu är jag för dåligt påläst å så får man kanske inte diskutera sånt , men visste inte att det hade den effekten ...

Beror hur det diskuteras, men mjo aas gör en hel del.

Man blir riktigt förbannad över det faktiskt att dom kan kröka och festa som idioter och va stor och stark.

Men det brukar ju även va så att dom tränar rätt så hårt och regelbundet under lågfestsäsongerna, har massvis av dessa guidos i min hemby i norrland lustigt nog.

Kwon
2011-06-08, 22:12
har massvis av dessa guidos i min hemby i norrland lustigt nog.

Får bli en Norrland Shore snart då? :D

Stenberg
2011-06-08, 22:14
Beror hur det diskuteras, men mjo aas gör en hel del.

Man blir riktigt förbannad över det faktiskt att dom kan kröka och festa som idioter och va stor och stark.

Men det brukar ju även va så att dom tränar rätt så hårt och regelbundet under lågfestsäsongerna, har massvis av dessa guidos i min hemby i norrland lustigt nog.

Håller med. Men ändå, så tycker jag det ska va svårt å hålla så pass form så länge även om man tränar hårt och äter bra i lågfestsäsongen. När jag va som tightats klarade jag ändå inte mer än en långhelg :cryout:

agazza
2011-06-08, 22:14
Ja han hade jag förträngt. Härliga ögonbryn han hade :D Nej han var riktigt hemsk. Dock inte i samma klass som tjejerna.. fanns ingen av dem jag gillade. 10 kg löshår, 3 set lösögonfransar samtidigt och orange fake tan. True geordie style :)

pff, sånt gnäll hör jag inte om killarna även fast dom är lika dåliga..

Diskriminering!;)

agazza
2011-06-08, 22:15
Håller med. Men ändå, så tycker jag det ska va svårt å hålla så pass form så länge även om man tränar hårt och äter bra i lågfestsäsongen. När jag va som tightats klarade jag ändå inte mer än en långhelg :cryout:

Tycker inte dom brukar svulla så mycket på dom där programmen, dieten deras under högsäsong är proteinshakes och mojitos typ

C.E.J.
2011-06-08, 23:41

GTL baby - gym tan laundry. Du får kolla igenom säsong 1, där går Sitch igenom hur det går till. You gotta hit the gym every day osv. Just Ronnie är ändå ganska seriös med kosten har jag uppfattat det som. Sitch har sin egen vodka med protein i, då blir ju alkoholdrickande en uppbyggande aktivitet.

McLR
2011-06-08, 23:58

Roids

Sarwien
2011-06-09, 00:07

http://cdn03.cdnwp.celebuzz.com/wp-content/uploads/2011/03/01/the-situation-devotion-bottle-600x450.jpg

Kwon
2011-06-09, 00:22
Sitch-Vodka med Protte aka BodybuildingVodka
http://www.refinery29.com/static/bin/entry/9fb/x/11287/the-situation-devotion-vodka.jpg

Yesterday, we found out Mike "The Situation" Sorrentino will make about $5 million this year.

It seems that figure is about to go up with his newest deal: $400,000 to shill Devotion Vodka (how classy is that Ed-Hardy-ish packaging?).

The alcohol couldn't be a better fit for the ab-man—it contains a clear body-building liquid called Casein that gym bunnies (and 'roid heads) use to improve muscle mass and reduce fat.

While downing the stuff at the club won't give you an eight-pack like Mike's, if you're anything like the cast of The Jersey Shore , you definitely might get drunk as a Skunk.

Puddy
2011-06-09, 08:54
GTL baby - gym tan laundry. Du får kolla igenom säsong 1, där går Sitch igenom hur det går till. You gotta hit the gym every day osv. Just Ronnie är ändå ganska seriös med kosten har jag uppfattat det som. Sitch har sin egen vodka med protein i, då blir ju alkoholdrickande en uppbyggande aktivitet.

"You better be hittin' the gym & if you're not hittin' the gym for like an hour or so, you know, you may have a problem. Ok, cause I'm at the gym for like an hour-and-a-half.. ya know?.. workin' on my fitness." :D

agazza
2011-06-09, 09:44
Vet du.. det är nog en briljant ide, det skulle bli den värsta version hittills :D

Sent from my HTC Vision using Tapatalk

Sniggel
2011-06-09, 10:40
Förstår fortfarande inte varför man tittar på sånt här, inte nu, inte för 10 år sen :confused:

Kwon
2011-06-09, 10:47
En intressant fråga är väl vad vi kommer att titta på om 10 år Sniggel? :)

Löddeköpping Shore?
Har fenomenet lyckats sprida sig dit eller har Arne P vaktat tillräckligt nog? :D

Sniggel
2011-06-09, 11:00
En intressant fråga är väl vad vi kommer att titta på om 10 år Sniggel? :)

Löddeköpping Shore?
Har fenomenet lyckats sprida sig dit eller har Arne P vaktat tillräckligt nog? :D

Kommer det till Lödde så kommer Arne nog ställa upp trots allt. Han behövs nog i en sån show för att det ska bli nån vett o sans i deltagarna!

C.E.J.
2011-06-09, 15:24
"You better be hittin' the gym & if you're not hittin' the gym for like an hour or so, you know, you may have a problem. Ok, cause I'm at the gym for like an hour-and-a-half.. ya know?.. workin' on my fitness." :D

Haha exakt den!

Oljeblixten
2011-06-09, 17:37
I'll just leave this here. :D

sqFLsza1RW4

hejhopp79
2011-06-09, 18:10
Avsnitten är ju ihopklippta.

Det är nog lite av en illusion att de dricker HELA tiden. Dessutom tränar de nog mer än man tror och sköter kosten rätt bra. Jwow har iaf ett eget märke med träningstillskott och killarna vet nog hur man sköter kosten, men som tittare tror man att de bara svinar varje dag i ett antal veckor.

Krogbyggaren
2011-06-09, 20:14
Avsnitten är ju ihopklippta.

Det är nog lite av en illusion att de dricker HELA tiden. Dessutom tränar de nog mer än man tror och sköter kosten rätt bra. Jwow har iaf ett eget märke med träningstillskott och killarna vet nog hur man sköter kosten, men som tittare tror man att de bara svinar varje dag i ett antal veckor.

+1

Och för de som inte kollar på showen så är Ronnie deffad på själva showen, men sen på ''the reunion'' avsnitten så har han moonface osv.

De toppar ju formen innan de sticker iväg, därför kan dom dricka/äta osv hur de vill. Sen så underhåller de väl någolunda med ''GTL'' och kör hårt givetvis på deras off-season.