Visa fullständig version : Kolo-träff. STHLM 21:a MAJ, Sundbybergs TK 12:00.
Eddie Vedder
2011-05-16, 20:23
Vi kan åka Bengt. Det blir inte jetedyrt att åka Bengt när jag räknar efter, men det är förbannat trist att köra själv till Sthlm däremot.
Nu blev det ännu mer invecklat. :D Kanske kan jag och lei åka med dig då? :D
Martinio0o
2011-05-16, 20:25
Jag vet inte om jag kan komma. Det verkar som att jag är upptagen hela helgen...
Nu blev det ännu mer invecklat. :D Kanske kan jag och lei åka med dig då? :D
Men är det inte dumt att ev trycka in oss fem i en bil och så åker Ceejay och C.E.J. bara två?
Hah vad svårt det kan vara :D
Eddie Vedder
2011-05-16, 20:32
Men är det inte dumt att ev trycka in oss fem i en bil och så åker Ceejay och C.E.J. bara två?
Hah vad svårt det kan vara :D
Det slutar nog med att O_Wao åker ensam, Ceejay åker ensam, och vi andra står i Uppsala och undrar vad som hände. :D
a) Dravena åker - O_wao och Dravena i en bil, ceejay, jag, Nodan och Vedder i en annan. Hemåt får man trängas i baksätet i nån bil ty ceejay sticker till rooz.
b) Dravena åker inte - O_wao och Nodan åker Bengt, ceejay jag och Vedder i ceejays Saab. Hemåt blir det gott om plats i Bengts baksäte.
Optimeringen stöter på patrull i fallet (a) om Lei ska åka bil också, hmm :D
Nu känner jag mig lite dissad här:P
haha, säg till OL-nissen CEJ! det är hans fel!
gonatt
Problemet är hemresan, helt enkelt. Om Dravena följer med så är det sju pers i två bilar dit - inga problem, och sex pers i en bil hem - problem. Nu tror jag lei skrev något om att han kanske fortsätter till rooz efteråt, och då är problemet är ur världen.
Annars kan jag säkert ordna en soffa, eller en baklucka.
victor_n
2011-05-17, 13:38
Nu är det bara 4 dagar kvar!! det firar vi med en proteinbar nu till mellis *flex*
The_RobRoy
2011-05-17, 14:14
Jag körde bänkpress för första gången på 5 månader igår. Reppade på 50kg, sjuk träningsvärk idag. Känner mig sjukt biffig *flex*
Ska bli kul ändå, även om jag är skadad och inte kan träna hårt..
Eddie Vedder
2011-05-17, 14:18
le bümp
Alla vi killar som skulle åka med dig från början åker med dig nu också. Sedan får vi helt enkelt lösa frågan om hemfärd då. När du vet hur du ska göra och när vi vet hur tjejerna gör.
Sen är det inte något überproblem of doomsday and lightning om det blir för trångt hem, att ta 10 min pendel för att ta tåget funkar utmärkt, jobbade i sumpan förut ett tag och det är bra kommunikationer!
Sen är det inte något überproblem of doomsday and lightning om det blir för trångt hem, att ta 10 min pendel för att ta tåget funkar utmärkt, jobbade i sumpan förut ett tag och det är bra kommunikationer!
Upptåget stannar väl i Sumpan dessutom?
Det stannar i Upplands väsby, har dock inte koll på hur förbindelserna ser ut däremellan
Nitrometan
2011-05-17, 14:43
Eller också skiter man i att planera hemresan eftersom det finns en amerikansk pastor som säger att jorden ska gå under på lördag. Då behövs ju ingen hemresa. Problem solved.
Eddie Vedder
Det stannar i Upplands väsby, har dock inte koll på hur förbindelserna ser ut däremellan
Pendeln går från Sundbyberg till Upplands Väsby tror jag. Därifrån Upptåget. Så åkte jag i alla fall till Solna.
The_RobRoy
Så vad är planen, träna i Sumpan. Ska vi sen stanna i Sumpan eller åka ut till Danderyd?
Eddie Vedder
2011-05-17, 14:44
Så vad är planen, träna i Sumpan. Ska vi sen stanna i Sumpan eller åka ut till Danderyd?
Mat i Sumpan också. Därefter till rooz för den som vill. :)
Varför ska vi till Danderyd för?
Varför ska vi till Danderyd för?
Rooz bor där och bjussar hem folk på efterlyfts-mys.
The_RobRoy
2011-05-17, 14:51
OK, det låter bra. Jag tar Corvetten, så är jag beredd på efter-mys om det skulle kännas rätt ;)
OK, det låter bra. Jag tar Corvetten, så är jag beredd på efter-mys om det skulle kännas rätt ;)
Du kanske skulle tänka om där... På buss/tåg kan du stå på vägen hem, och det är bara analsex som gäller hos Rooz =/
Du kanske skulle tänka om där... På buss/tåg kan du stå på vägen hem, och det är bara analsex som gäller hos Rooz =/
HYSCH!!!11
Vi får se hur det blir med fördelningen av sexpartners, men möjligheter till motsatta könet kanske kommer erbjudas. (Vill ni testa på dvärgar har jag 2) men man behöver inte ligga om man inte vill*rolleyes*
Älskar hur jävla svårt ni har att planer en bilresa på 40 min.
I uppsala cycklar man, därför har vi lite svårt när motorer blir inblandade!
Eddie Vedder
2011-05-17, 16:01
Älskar hur jävla svårt ni har att planer en bilresa på 40 min.
I uppsala cycklar man, därför har vi lite svårt när motorer blir inblandade!
Läs vad lei säger. Vi cyklar eller går. I Uppsala finns en student med körkort, wintersnowdrift.
Dravenas rygg vill inte åka bil, så det är jag och Noddish i min bil.
Exakt. Jag har provåkt samma milantal idag och det kommer inte gå :(
Vi böjer o ölar för dig med dravenisch*cupid*
Kan ni inte hyra släp så hon kan stå hela vägen då? En såndär hästtransport borde väl funka? =D
Kan ni inte hyra släp så hon kan stå hela vägen då? En såndär hästtransport borde väl funka? =D
Du är inte dum du inte! :D
:laugh:
Ska försöka komma tidigt så att jag får några stänger att roida med.
Är det någon mer än mig och java ska curla i böjracket? Isf ser vi gärna att ni anmäler er här nu för maximal TuT.
LadyInsane
2011-05-17, 18:47
Jag kommer eventuellt. Är i Sthlm men är inbjuden på födelsedagsfest, men kanske kan komma förbi en sväng. Dock verkar det inte vara så många från min "kollo-generation" vilket känns lite tråkigt. Jag har varit alldeles för dålig på att hänga i allmänt de senaste åren, så jag känner inte till så många som är med på deltagarlistan. Men det kan ju bli trevligt ändå. :)
Eddie Vedder
2011-05-17, 18:57
Dravenas rygg vill inte åka bil, så det är jag och Noddish i min bil.
Då var hemreseplats bokad. :)
uuuhuu har typ feber eller nåe. tröttaste CJ in the world just nu. Hoppas det blir bättre till på lördag!
Då var hemreseplats bokad. :)
Oklart när vi åker hem dock, vi har inte konfererat om det. Men du är välkommen. :)
Jag paxxar alla silverfiskar så jag kan kö dropset i shrugs :hbang:
Blir tyvärr inget för mig, har fullt upp hela helgen. Have fun!
Eddie Vedder
2011-05-18, 19:59
uuuhuu har typ feber eller nåe. tröttaste CJ in the world just nu. Hoppas det blir bättre till på lördag!
Hur är det idag? Min hals verkar aldrig låta mig vara ifred. Trodde det var över igår men idag var det tillbaka. :(
Meh, just stop being sick and start being awesome ffs!?
Vars ligger STK?
http://www.sundbybergstk.se/kontakt/
Hur är det idag? Min hals verkar aldrig låta mig vara ifred. Trodde det var över igår men idag var det tillbaka. :(
idag satte jag pb i bänk. Kroppen är allt bra underlig.
Ni kan ta bort mig.. Kan inte dyka upp pga personliga omständigheter men hoppas ni får det bra allihop!
Blir nog eventuellt ingen Koloträff för mig heller, men om jag inte kommer hoppas jag ni får grymt kul! Fota massor! *flex*
Vi verkar bli ett glatt gäng ändå. Trevligt!
Blir nog eventuellt ingen Koloträff för mig heller, men om jag inte kommer hoppas jag ni får grymt kul! Fota massor! *flex*
Var det min kommentar om Roozaktiviteterna som skrämde bort dig? :(
Var det min kommentar om Roozaktiviteterna som skrämde bort dig? :(
Ja. :( Haha, nej så lättskrämd är jag inte. Men vet inte riktigt hur det blir än men lutar åt att jag inte kommer. Men ni är så många så det blir nog grymt!
Vars ligger STK?
Just nalta garaget.
Wille005
2011-05-19, 12:58
Blir inget för min del. Har fått tag i jobb och studier som kommer ivägen. Typiskt!
Just nalta garaget.
Vad är det för märke på Cable Crossen?
Vad är det för märke på Cable Crossen?
Den där som förhindrar att kabeln hänger och slänger när man löp.
Men ska det bara bli Nodan och jag som ska stå för tjejnärvaron? :(
Grapeman
2011-05-19, 19:30
Någon som åker kollektivt som har lust att möta upp någonstans centralt? :)
CEJ
när har du lust att bli hämtad?
jag plockar upp eddie och lei på ica väst runt 10:30
Men ska det bara bli Nodan och jag som ska stå för tjejnärvaron? :(
Jag kanske kommer, är inte hundra säker än. Men ni kommer vara grymma och representera det bästa könet! :D
Jag kanske kommer, är inte hundra säker än. Men ni kommer vara grymma och representera det bästa könet! :D
Det vore skoj om du kom! :D
Det vore skoj om du kom! :D
Om jag kommer kan vi leka med silverhantlarna! :)
Träffas man utanför eller inne på gymmet? Jag lär ju typ gå fel och hamna i skogen... *rolleyes*
Träffas man utanför eller inne på gymmet? Jag lär ju typ gå fel och hamna i skogen... *rolleyes*
Utanför har jag förstått det som. Man kan hålla utkik efter rooz, han är typ två meter, mörkt snaggat hår och ser ofta ut som en ligist. :angel:
Utanför står det i första inlägget
Är man rädd att tappa bort sig så kan man ju byta nummer med någon/några andra som ska dit :)
Jag har varit på STK men är inte så säker på att jag hittar *rolleyes*
Nodan: du är navigeringsansvarig, bara så du vet. :cool:
CEJ
när har du lust att bli hämtad?
jag plockar upp eddie och lei på ica väst runt 10:30
Jag bor i Fålhagen. Säg vart jag ska stå bara.
Jag bor i Fålhagen. Säg vart jag ska stå bara.
hmmmm, finns det typ inte en ica eller nåt där i fålhagen? nära cykelaffären
Vaksala torg.
Alltså, jag vet inte vilken väg du kör. Du får ta ett exekutivt beslut helt enkelt.
kan du ta dig till de 4 mackarna då? :D
ICA väst blir skitbra för mig iaf! Hur ser det ut med brännbollssugna Uppsala-kololiter nu när det börjar närma sig förresten?
kan du ta dig till de 4 mackarna då? :D
lengka kartta pl0x
ICA väst blir skitbra för mig iaf! Hur ser det ut med brännbollssugna Uppsala-kololiter nu när det börjar närma sig förresten?
Brännboll, haha. Traumatiska ungdomsminnen, mm...
men vaffan, har du inget lokalsinne? :D Välj ett ställe du då.
men vaffan, har du inget lokalsinne? :D Välj ett ställe du då.
Jag vet som sagt inte hur du kör, samt sagda brista på lokalsinne... länka bara, enklast så :) Jag har nån idé om att fyra mackarna ligger typ vid mig, men jag kanske minns fel. Längs gamla E4:an?
Precis. Där vid willys/lidl så ligger 4 mackar om man går med vaksala torg i ryggen
Jag vet som sagt inte hur du kör, samt sagda brista på lokalsinne... länka bara, enklast så :) Jag har nån idé om att fyra mackarna ligger typ vid mig, men jag kanske minns fel. Längs gamla E4:an?
precis. med vaksala torg i ryggen så går du upp där vid gamla e4an
Gå till shell :)
Eddie Vedder
2011-05-20, 08:24
Halsen vägrar släppa. Kul födelsedag det verkar bli. :(
Halsen vägrar släppa. Kul födelsedag det verkar bli. :(
Ger du upp hoppet om morgondagen? =/
Eddie Vedder
2011-05-20, 08:40
Ger du upp hoppet om morgondagen? =/
Nej det gör jag inte. Men har jag inte blivit frisk imorrn åker jag ju inte in. Och idag känns det ju inte bättre än igår. :(
Nej det gör jag inte. Men har jag inte blivit frisk imorrn åker jag ju inte in. Och idag känns det ju inte bättre än igår. :(
Låter smart. Stanna hemma och kurera med tårta och en massa mat är inte fy skam det heller.
noooooooooooes! du måste med nicklas!
Eddie Vedder
2011-05-20, 09:32
noooooooooooes! du måste med nicklas!
Och jag vill naturligtvis med också. Men mer än att bara sitta och dega även idag kan jag ju inte göra. Får bara hoppas på att det räcker med en dag till. Oavsett vilket så hör jag av mig imorgon så vi vet.
Om jag mår hyfsat okej men ändå inte är träningsduglig kanske jag hänger med och bara träffar folk och tröstäter kebab. :)
Utanför har jag förstått det som. Man kan hålla utkik efter rooz, han är typ två meter, mörkt snaggat hår och ser ofta ut som en ligist. :angel:
Utanför står det i första inlägget
Är man rädd att tappa bort sig så kan man ju byta nummer med någon/några andra som ska dit :)
Jag har varit på STK men är inte så säker på att jag hittar *rolleyes*
Lutar åt att jag kommer faktiskt. Men då måste alla vara snälla. :) Och om vi spelar brännboll vill jag vara i bästa laget! *flex*
jag är bra på brännboll bara jag träffar den där jävla bollen. :D
jag är bra på brännboll bara jag träffar den där jävla bollen. :D
Låter som jag. Tyvärr blir det en hel del missar i ren aggression. ;)
Lutar åt att jag kommer faktiskt. Men då måste alla vara snälla. :) Och om vi spelar brännboll vill jag vara i bästa laget! *flex*
Kul!
Om det är någon som inte är snäll så kan vi kasta silverhantlarna på tårna på den personen :cool:
victor_n
2011-05-20, 12:09
Imorn SMÄLLER det!!!!
Wille005
2011-05-20, 12:33
Ser ut att öppna sig en lucka.. kanske kanske :)
Nån annan än jag som tänkt skriva sitt kollonamn på träningströjan så man vet vilka det är när man kommer till brädan igen? ;)
Wille005
2011-05-20, 14:11
Nån annan än jag som tänkt skriva sitt kollonamn på träningströjan så man vet vilka det är när man kommer till brädan igen? ;)
Namnbricka är obligatoriskt.
Förutom i bastun då vi blandar oss tillsammans.
jag är lång och jag heter cj, ni borde märka vem det är!
ceeeej
pma ditt nummer eller nåe så jag kan få tag på dig imorgon
Namnbricka är obligatoriskt.
Förutom i bastun då vi blandar oss tillsammans.
Inget träningspass är fulländat utan sauna :hbang:
jag är lång och jag heter cj, ni borde märka vem det är!
Hehe, hoppas man gör det då ;)
Aja skriver mitt kollonamn på nån random vit tröja
Edit* jag är kort som fan också
jag är lång och heter skaparn, ni borde veta vem jag är
känns igen på kappmuskeln
jag är lång och heter skaparn, ni borde veta vem jag är
jag har hört att mapa är lång och har stora kappmuskler med, hur ska jag skilja på er?
Jag återupplivar en klassiker. Ni lär märka vem jag är ändå...
Eddie Vedder
2011-05-20, 16:27
Nej men du känns igen på ben som byggarna avundas och en överkropp som ....
....... som byggarna avundas mindre.
Mig känner ni igen som en mörkhårig liten kille i ett otvättat vitt linne(med grå nyans) och svarta tights.
Finns fritt magnesium eller skall man ta med sig en matlåda?:P
Gabriel174
2011-05-20, 16:42
Finns fritt magnesium eller skall man ta med sig en matlåda?:P
(Bör) Finn(a)s magnesium
jimmyboy
2011-05-20, 16:52
(Bör) Finn(a)s magnesium
Och finns inte det så har jag alltid en burk liggandes i träningsväskan :D
jag har hört att mapa är lång och har stora kappmuskler med, hur ska jag skilja på er?
skaparn värmer upp på mapas maxvikter.
fiskebulle
2011-05-20, 17:09
Pojkar och flickor hur tänkte ni nu? Världen går ju under imorgon, kommer bli en väldigt explosiv koloträff...
Also, jag funderade på att bila upp från Linköping, men jag är visst upptagen :(
Pojkar och flickor hur tänkte ni nu? Världen går ju under imorgon, kommer bli en väldigt explosiv koloträff...
Also, jag funderade på att bila upp från Linköping, men jag är visst upptagen :(
Träffen kommer att kulminera i att P Andersson böjer mer än någon människa någonsin gjort. Detta blir katalysatorn för världens undergång, ungefär som division med noll.
Jag tycker definitivt att alla ska ha skyltar med kolonamn på, jag har typ ingen aning om hur nån ser ut! *screwy*
Alternativt ha det skrivet i pannan?
http://data.fuskbugg.se/skalman02/4dd6aec0ee789_ceeeeejay.JPG
"Tränar" i byxor från gasp, linne från dcore och tshirt med SKKF tryck. Hejja gärna!
Förutom att jag är i minoritet som tjej så har jag turkost linne och svarta knälånga tajts med turkos detalj, samt lila skor. Jag kommer hålla mig till discoträning, heja gärna!
Ja, och vi lär ju vara typ tre tjejer så om ni ser mig kan ni ju också heja, jag är blond och har svarta byxor och vetifan vilken färg på linnet, men ja, ni kan ju köra uteslutningsmetoden! :)
Gabriel174
2011-05-20, 19:38
Den snyggaste på plats är jag. Skäms inte. Ni kan få hälsa.
någon som vill köra kickbacks med mig med silverhantlarna?
Den snyggaste på plats är jag. Skäms inte. Ni kan få hälsa.
Det förnekar vi inte *cupid*
Aja, hittade ingen vit tröja men jag har på mig ett standard svart linne och nå random shorts. Pysslat ihop en liten namnlapp också :D
Kommer köra lätt bänk och en del dips förmodligen
forslund
2011-05-20, 19:42
Det är ju på grund av koloträffen som jorden går under. En plats kan inte hålla så många ostoppbara krafter i ett och samma rum.
Gabriel174
2011-05-20, 19:42
jag körde triceps idag :S men kanske spränger något set eller två
Det förnekar vi inte *cupid*
Aja, hittade ingen vit tröja men jag har på mig ett standard svart linne och nå random shorts. Pysslat ihop en liten namnlapp också :D
:kinky:
Har ont i knät så blir eventuellt inga dödslyft, då kan vi kanske tandemkicka med 4kgs hanteln?:MrT:
Eddie Vedder
2011-05-20, 19:44
Så här ser jag ut.
80475
Hur går det med halsen förresten Eddie?
Jag tänkte komma och träna i bara speedos hade jag tänkt så man står ut från mängden. Det funkar va? Även om fler har samma outfit så känner man igen mig för jag är den som är minst och klenast! Varning för tan-lines bara.
Så här ser jag ut.
80475
you wish u looked like, and singed like him:)
jag med :(
Eddie Vedder
2011-05-20, 19:53
Hur går det med halsen förresten Eddie?
Det har bättrats på under dagen. Men så är det ju alltid med halsont. Värst under förmiddag för att avta. Får se hur det känns när jag vaknat imorrn.
you wish u looked like, and singed like him:)
jag med :(
Ja det önskar jag. :( Men förr i en tid med längre hår och flanellskjorta gjorde jag det lite mer. :D
jag kommer lyfta mest vikter, hälsa om ni vågar :)
Gabriel174
2011-05-20, 20:22
jag kommer lyfta mest vikter
u wish lolz
Kanske kommer och tränar lite.
Darn, såg tråden för sent! Annars hade det varit gratis fotmassage till alla! :smash:
u wish lolz
http://sofih.blogg.se/images/2007/bd08902__1192647338_1177532.gif ?
Gabriel174
2011-05-20, 20:34
Utmanar dig i flest reps i stångcurl på halva kroppsvikten
Jag utmanar i dips! ;)
Deceiver85
2011-05-20, 20:56
Lulz, 30kg vs 80kg...
ÖKKs trupp får för övrigt förstärkning av en världstvåa i bänkpress, Sweetkarolina.
Grapeman
2011-05-20, 21:02
Ifall man tar tunnelbanan mot Hjulsta (från T-centralen, ofc) och kliver av vid Duvbo, så är man mer eller mindre där? Rajt? :)
Ifall man tar tunnelbanan mot Hjulsta (från T-centralen, ofc) och kliver av vid Duvbo, så är man mer eller mindre där? Rajt? :)
Det ser ut som så på kartan iaf. :)
Grapeman
2011-05-20, 21:06
Det ser ut som så på kartan iaf. :)
Mjo, det tyckte jag med. Tidigt start imorgon får det bli för min del.
Lär väl vara där en timme innan alla andra och sitta och vänta.
Men inte ska jag vara sen iaf! :cool:
Jag och Nodan satsar på att åka så vi har en extra halvtimme att vara vilse på. :D
Grapeman
2011-05-20, 21:09
Jag och Nodan satsar på att åka så vi har en extra halvtimme att vara vilse på. :D
Det bästa med att man gör så är att ifall man åker x-minuter tidigare, så kan slänga sig i backen på att man får sitta x-minuter och vänta... ^^
Men vill ju inte komma sent, så vad kan man göra ;)
Gabriel174
2011-05-20, 21:10
Lulz, 30kg vs 80kg...
.
http://astarakki.files.wordpress.com/2011/04/trollface1.jpg
Grapeman
2011-05-20, 21:20
Taggade? *flex*
Gabriel174
2011-05-20, 21:24
Ja. Gå över gatan så finns det en restaurang som heter "Parma" Fortsätter du rakt fram från tunnelbanestationen så finns det trappor upp till simhallen. Till vänster om simhallen, framför fotbollsplanerna ser du en inomhushall. Under den är stk
Taggade? *flex*
vet bara inte vad jag ska köra imon :(
bicepsbattle?
bicepsbattle?
Jag vet inte heller vad jag ska köra. Beror på dagsformen, haha. *flex*
Grapeman
2011-05-20, 21:35
bicepsbattle?
Mjo, körde ett lätt pass ben idag bara, för att inte vara alltför trött inför:
MARKLÖÖÖÖÖÖÖÖÖFT! :)
Lär ju leka omkring mest, i övrigt. Tror jag ;)
Posedown imorgon då? Om man nu inte blir bannlyst för något sådant. ^^
Jag är med på alla utmaningar som har med fitness träning att göra! ;)
sl har jag inte så mkt att ge i (A)
Grapeman
2011-05-20, 21:48
Jag är med på alla utmaningar som har med fitness träning att göra! ;)
sl har jag inte så mkt att ge i (A)
Jag med, inkuderat lite SL t.o.m ^^
Dips-tävling?
Dips var det år och dagar sedan jag gjorde! Det enda skräpryggen kommer orka med imorgon.
Deceiver85
2011-05-20, 22:42
Chins, anyone?
jag bangar nog inte på chins. tror jag :D Vill kunna kötta biccarna tungt med ju!
Chins, anyone?
Det också!
ceejay, om träffen börjar kl 12, varför i håvete hade du tänkt plocka upp boysen 10.30, har du planerat in preworkout öl på nån krog i typ Märsta innan eller?
hahaha, varför inte ;)
eddie föreslog det.
hahaha, varför inte ;)
eddie föreslog det.
Det tar inte 1.5 timme att åka till Sumpan.
edit: kör långsamt då så vi inte dyker upp trekvart innan det är dags. Så hinner jag bekanta mig med lei och Nicklas. Nicklas du SKA med, tror du verkligen du kommer undan med lite halsont? LOL!
haha ne I know. Vi får väl svänga in på donken o ta en preworkout cheeseburgare
aa visst, om du kör maxreps med mig, på 270kg i knäböj.
det är f.ö. en öppen utmaning. om någon annan känner sig sugen
Kanske finns ett system i sumpan så kan man köra en najs PWO-fylla och glädja resten av folket med när dem dyker upp?
skrytmåns :)
jag kan få lite handikapp o köra på halva den vikten istället
skrytmåns :)
jag kan få lite handikapp o köra på halva den vikten istället
om folk vill utmana mig måste jag väl få svara med en egen utmaning? nu blir det slagge, så man är pigg och kry imorgon. dödsböjar utlovas
du är ju sån där högstångsböjare, du har väl inga problem med den vikten? annars kan du få 100kgs handikapp
Gabriel174
2011-05-20, 23:36
jag vs ceejay i bicepscurls
Gabriel174
2011-05-20, 23:40
Det väl nästan 1xkv för dig. Blir ingen bra utmaning med andra ord.
:D
Det tar inte 1.5 timme att åka till Sumpan.
edit: kör långsamt då så vi inte dyker upp trekvart innan det är dags. Så hinner jag bekanta mig med lei och Nicklas. Nicklas du SKA med, tror du verkligen du kommer undan med lite halsont? LOL!
Glöm inte att det är sjukt töntigt att komma i tid. Och hur töntigt ska det då inte vara att komma tidigt?
nu blir det slagge,
Vem ska du spöa?
Det väl nästan 1xkv för dig. Blir ingen bra utmaning med andra ord.
jag trodde bara det va flickor som grät över sin vikt
Deceiver85
2011-05-21, 06:48
Kanske finns ett system i sumpan så kan man köra en najs PWO-fylla och glädja resten av folket med när dem dyker upp?
Full på gymmet? DÖTSSSTRAFF!!!!111!
Full på gymmet? DÖTSSSTRAFF!!!!111!
Jag är alltid full på gymmet...
Full av lycka thats is!
Eddie Vedder
2011-05-21, 06:55
ceejay, om träffen börjar kl 12, varför i håvete hade du tänkt plocka upp boysen 10.30, har du planerat in preworkout öl på nån krog i typ Märsta innan eller?
Nej några 90 minuter tar det inte. Men kommer vi iäg från ICA kanske 10:40, hitar dig först 10:50, jamnar lite fel, snurrar lite etc. Jag gillar att vara i tid.
Status: Inte kurerad för hård träning men jag är frisk nog för att orka hänga med i alla fall. Discotränar lite och käkar. :) Vi kör på att köpa med mat och äta ute eller?
Jag med, inkuderat lite SL t.o.m ^^
Dips-tävling?
Chins, anyone?
Jag är med på både chins o dips ! :D
Chips och dips it is!
Varför ska du bara böja 270 mapa? Var det inte 5RM@10? 290 typ!
karlingen
2011-05-21, 08:22
Glöm inte att ta en massa bilder!!! :D:D
proteinsynthesis
2011-05-21, 09:31
Är det någon som ska åka in från danderyd/norrort?
Finska Lejonet
2011-05-21, 09:56
Kan tyvärr inte komma av privata anledningar, riktigt synd att missa en så stor träff.
Får hoppas det blir någon till i sommar så man får en anledning att äta pizza.
Massa filmer och bilder ploX:)
jimmyboy
2011-05-21, 10:07
Sitter på tåget mot Sundbyberg nu! 40 minutos to arrival. Ska försöka filma och fota så mycket det går!
Gabriel174
2011-05-21, 10:46
jag trodde bara det va flickor som grät över sin vikt
:(
Edit: Blir ingen träning för min del. Kommer dit ett par minuter och måste dra vidare efter det.
proteinsynthesis
2011-05-21, 11:00
Väntar på tbanan mot hjulsta nu, får se om man hittar fram :)
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
FFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUU har försökt fixa min mobil i två jävla timmar nu. Gå och dö, iPhone. Nu sticker jag.
Eddie Vedder
2011-05-21, 15:57
Yes, jag blev först att skriva här efter träffen!
Tack alla för en trevlig dag och gott käk! Och tack för sången. :D
Tack för idag kids! Jättetrevligt som vanligt! :thumbup:
Fantastiskt trevligt är det att hänga med koloiter :)
Var hela Babbla-maffian där eller? Är det lika mycket babbla, babbla IRL?
Grymt kul, tack så mycket allihopa :D
Gör gladeligen om detta!
Eddie Vedder
2011-05-21, 16:49
Grymt kul, tack så mycket allihopa :D
Gör gladeligen om detta!
Kul att träffa dig, en trevlig grabb i bra form. :)
Alla ni som fotograferade! Den som blir först med att orka ladda upp bilder startar en tråd så samlar vi det där. :)
Trevlig dag men mestadels otrevliga lyft..!
Grapeman
2011-05-21, 17:05
Trevlig dag men mestadels otrevliga lyft..!
;)
Tack för idag allihopa, fort fort fort med bilder nu ^^
Tack för allt idag. 210 i mark och sjukt trevlig efterträff*cupid*
LOVE U ALL:hbang:
Var hela Babbla-maffian där eller? Är det lika mycket babbla, babbla IRL?
Nä. Jag är dålig på att babbla IRL tydligen :em:
Becky sa det i alla fall :(
Kul att träffa dig, en trevlig grabb i bra form. :)
Alla ni som fotograferade! Den som blir först med att orka ladda upp bilder startar en tråd så samlar vi det där. :)
Verkligen! Imponerande att kila omkring på typ 55 kg och bänka 110 och göra 35k dips :D
Rooz säger att han ska nyktra till först >.<
rooz kör några segeröl? :D
rooz kör några segeröl? :D
Japp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
210 i mark och helt stöööööööööööööööööööört bra på kubb. Är väll på 7-8öl right nu*flex*
Verkligen! Imponerande att kila omkring på typ 55 kg och bänka 110 och göra 35k dips :D
Rooz säger att han ska nyktra till först >.<
Liten som en tjej gör det enklare att dippa *cupid* fast gick lite segt med dippandet idag
Grapeman
2011-05-21, 17:29
Japp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
210 i mark och helt stöööööööööööööööööööört bra på kubb. Är väll på 7-8öl right nu*flex*
Winning! :D
Edenfäll
2011-05-21, 17:41
fett kul. Skönast efterhäng!
Koncentrationscurlade skiten ur skaparn.
Helt massa winning. Bjuder på dålig form och fyllan.
The_RobRoy
2011-05-21, 17:44
Trevligt att träffa så mycket nytt folk! Vädret var perfekt också.
Tack rooz för att vi fick hänga hos dig :)
Liten som en tjej gör det enklare att dippa *cupid* fast gick lite segt med dippandet idag
Vunnis tyckte du var duktig i alla fall :>
Även om jag inte kikade så mycket kanske... Kikade på första 5 på ett set vet jag och då blev jag bara ledsen när det var explosivt som fan. Mös mest runt i setvilan och tittade på ingenting... och ibland på Mapa; så jag kände mig liten.
Va äritt 1RM då? *rolleyes* :D
Trevligt att träffa så mycket nytt folk! Vädret var perfekt också.
Tack rooz för att vi fick hänga hos dig :)
Tack själv!
Tack alla för idag, 210 trodde jag inte ens själv på*cupid*
Vem är du?
Vem är du?
Vet inte? Det är väl inte så noga? Vart är mitt block?
victor_n
2011-05-21, 18:03
Tack till alla! stort tack till rooz som gjorde detta möjligt men även RR för jag fick åka med i hans kärra :D
träning + öl + sol va en bad combo känner jag nu när jag kom hem haha
Eddie Vedder
2011-05-21, 18:12
Det märks när rooz, Morrris och Vunnis är på plats igen. Då blir det en Babblatråd direkt. :D
jimmyboy
2011-05-21, 18:15
Riktigt kul att få se folket bakom posterna irl =P god pizza, fint väder och faktiskt lite fina böjar! Sedan är Rooz inte bara en hejare på marklyft utan även kubb! Den ni. Tack för en skitkul dag!
victor_n
2011-05-21, 18:20
Riktigt kul att få se folket bakom posterna irl =P god pizza, fint väder och faktiskt lite fina böjar! Sedan är Rooz inte bara en hejare på marklyft utan även kubb! Den ni. Tack för en skitkul dag!
hehe ja det va ölen som gjorde att han kunde lira bra :thumbup:
Kul att träffa alla bakom namnen, riktigt trevlig dag! :thumbup:
Bra på mark!
Bra på öl
Bra på kubb
Mindre bra form:D
victor_n
2011-05-21, 19:17
Bra på mark!
Bra på öl
Bra på kubb
Mindre bra form:D
Vi väntar på sidefläsken!!! :D
Vi väntar på sidefläsken!!! :D
Vad smalmarkade du nu igen?
*popcorn*
victor_n
2011-05-21, 19:21
Vad smalmarkade du nu igen?
*popcorn*
211 jag svär!!!
Det märks när rooz, Morrris och Vunnis är på plats igen. Då blir det en Babblatråd direkt. :D
Say WHAT?
Blanda inte in mig i deras dekadens.
Tack för idag, riktigt kul att träffa lite folk :)
Sjuuuuka gunz!
Eddie Vedder
2011-05-22, 16:33
Sjuuuuka gunz!
Din jogginghemlighet är säker hos mig. :)
Gött som vanligt att få se good ol crew från muppsala och såklart nya ansikten.
Stort tack till Mini & STK för att de tog emot oss och lät oss träna där!
Och kul de som följde med på efterfest, trots ringa konsumtion av öl från vissa så hade vi kul ändå.
Vi styr något förhoppningsvis snart igen!
Nu var ju inte jag där men.... Kommer det upp bilder? :D
ByggarBertil
2011-05-22, 17:12
Nu var ju inte jag där men.... Kommer det upp bilder? :D
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=166189
victor_n
2011-05-22, 17:23
Och kul de som följde med på efterfest, trots ringa konsumtion av öl från vissa så hade vi kul ändå.
Nästa gång blir det mer alkohol! Det är anabolt och fungerar bäst när man tar det med EAA :thumbup:
Nästa gång blir det mer alkohol! Det är anabolt och fungerar bäst när man tar det med EAA :thumbup:
U know it BRAH! Vi hade det bra du & jag iaf!
http://img835.imageshack.us/img835/131/81409114.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/835/81409114.jpg/) Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
Det var bara roligt med besök. Tack Rooz som styrde upp träffen!
Jupp, dock hade jag förväntat mig lite motorsågsar efter avatarbilden..:/
mini var(är) snäll :)
Ja :D
Hon hade väl vilodag? :smash:
mini var(är) snäll :)
Ja :D
Hon hade väl vilodag? :smash:
Jag känner att motorsågar är bra för min image. Ska försöka styra upp något till nästa träff. Då får ni sluta skvallra om att jag är snäll. Schhhhh....
Mini hotade mig med en motorsåg om jag inte markade.
Men det var det ingen som såg*cry*
Eddie Vedder
2011-05-22, 20:09
Mini hotade mig med en motorsåg om jag inte markade.
Men det var det ingen som såg*cry*
Ingen kunde höra motorsågen heller. Den överröstades av motionscykelns gnissel.
Sjuuuuka gunz!
I'm working the air into my muscles.
Fixa ordentlig curlspegel tills nästa gång!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.