Visa fullständig version : Tråden för de torraste skämten.... samlas här.
Minimjölk
2011-05-20, 11:31
Var nere på spelhallen igår och skulle spela biljard men jag gav upp, det var för lång kö.
Har hört den ungerfär en biljard gånger.
Har hört den ungerfär en biljard gånger.
Sluta stöt dig med alla nu. Alla kan inte vara först på bollen.
luderlasse
2011-05-20, 16:19
varför ser Zlatan ut som han gör?
Någon har slatt han...
Minimjölk
2011-05-20, 17:25
Sluta stöt dig med alla nu. Alla kan inte vara först på bollen.
Din kratta, hål inte på!
Jag visste att du skulle komma in i den här tråden och Snooka. Du kan ju själv lägga upp alla bollarna på bordet och krita ner hur det ligger till?
Minimjölk
2011-05-20, 17:26
varför ser Zlatan ut som han gör?
Någon har slatt han...
Varför ser Luderlasse ut som han gör?
Det är för att Zlatan har satt han...
Stod och titta mig i spegeln och tänkte på uttrycket
"Min kropp är MITT tempel"
Yea right.......!!!
Vilket århundrade byggdes det?!?
VEM har gett dom bygglov för att bygga ut??
Och vart F*N tog fastighetsskötaren vägen..!?!
Det kom in en äldre dam i en butik och frågade om hon kunde få två knippe persilja. "Men snälla damen", sa en av dem som jobbade där. Det här är ingen grönsakshandel, det här är en sexshop. "Jaha. Dilldå?"
En kvinna står framför spegeln och beundrar sina bröst. Maken går förbi och undrar vad hon gör?
-När jag var hos läkaren idag så sa han att mina bröst verkar tillhöra en 25-åring, sa hon.
-Sa han nåt om det 50-åriga arslet du släpar omkring på, frågade han och skrattade?
- Nää, svarade hon, vi pratade inte om dig
När Gud hade skapat jorden tittade Sankte Per ner på den och sa:
- I Afrika har de torka. I Sydamerika har de översvämningar. I Nordamerika har de tromber. I Asien har de jordbävningar, men Sverige slipper ju undan alla katastrofer!
Då log Gud illmarigt och sa:
- De har Försäkringskassan...
Vänner är som kalsonger/trosor. Vissa kryper upp i röven. Några spricker under press. Vissa har inte styrkan att hålla dig. Vissa blir lite vridna. Vissa är dina favoriter. Vissa är billiga och helt enkelt otäcka. Och en del täcker faktiskt röven din när du behöver dem!
Det var en gång tre män som var mitt ute i öknen, dom håller på att dö av törst. Från ingenstans ser dom ett kloster och knackar på, en nunna öppnar. En av männen frågar snälla vi gör allt för att dricka vatten vi håller på att dö, då säger nunnan på ett villkor , då måste ni bli av med eran käraste ägodel. Dessa män g...år med på det..., Den första går in och skriker som fan , den andra går in han skriker också mycket men inte lika mycket. Innan den tredje ska in frågar han : - Varför skrek den första mer än den andra ? Då säger hon : vi skär av dom beroende på vilket jobb man har, den första var plåtslagare så vi hamra bort den, den andra var kirurg så vi operera bort den, då skrattar killen och säger HAHAHAHHAHA jag är glassbud så mig får ni suga av!
En familj sitter runt middagsbordet och sonen frågar om han kan få ställa en fråga. Pappan svarar. "Ja visst, fråga på bara" Den unga mannen frågar sin pappa, "Pappa, hur många olika typer av bröst finns det?" Pappan blir lite förvånad, men svarar, "Jo min son, det finns tre sorters bröst. I 20-årsåldern har kvinnan br...öst som är som meloner, runda och fasta. Runt 30 - 40 årsåldern är brösten som päron, fortfarande fina men lite hängiga. Efter femtio, blir brösten som lökar. "Lökar!" "Ja, när du ser dem, får de dig att börja gråta.
Detta utlägg fick både modern och dottern att se rött, så dottern frågar.
"Kan jag ställa en personlig fråga? Mamma, hur många typer av penisar finns det? Mamman blir lite förvånad, men ler, tittar på sin man och svarar.
"Jo min dotter, e.n man går igenom tre faser. I 20-årsåldern är en mans penis som en ek, ståtlig och... hård. Runt 30 - 40 årsåldern är penisen som en björk, flexibel men pålitlig. Efter femtio blir penisen som en julgran."
"Julgran?" "Ja, död från roten och kulorna hänger där bara som dekoration."
En liten pojke var på en nudiststrand med sina föräldrar. Pojkern: Far, varför har några snoppen upp och andra ner?? Pappan blev paff, men fick en idé och sa... Jo, de som har den upp är rika och de som har den ner är fattiga. Okej! sa pojken.
Efter ett tag frågar pappan- Har du sett mamma?? Pojken: Ja, hon pratade med ......en fattig man, som plötsligt blev rik..? Och nu håller hon på att pumpa honom på pengar!!!
Efter en natt med mycket sex ser mannen ett foto på en annan man på sängbordet. Han blir orolig och frågar: - Är det din man?- Nej, såklart inte, säger kvinnan och kryper närmare.- Din pojkvän då?- Nej, absolut inte, svarar hon och nafsar honom i örat.- Pappa eller bror?- Nej, nej, nej! svarar hon.- Vem fan är det då? ......Då svarar kvinnan leende:- Det är ju jag före operationen!!!
En ung söt flicka kom cyklande till affären.Hon parkerade cyklen utanför och gick in för att handla. Medan hon va i affären, så ramlade hennes cykel omkull. En ung kille som står utanför affären med sina polare, ville vara lite tuff, så när flickan kom ut så ropade han: Ööhh bruden, cykeln svimmade visst.. Flickan svarade blixtsnabbt -Jadu grabben, de skulle du också ha gjort om du varit mellan mina ben i en timme!
Mannen
nyper sin fru i bilringen & säger: - Om den här var fastare, kunde
du ju göra dig av med dina håll-in strumpbyxor. Frun kokar av ilska!
Nästa morgon nyper mannen henne i bröstet & säger: - Om det här var
fastare, kunde du göra dig av med din behå. Då tar hon ett fast grepp runt hans penis & säger: - Om den här var fastare, kunde vi göra oss av med brevbäraren, snickaren & din bror.... !!!!
fan, vad vass jag är ikväll. förhoppningsvis ler någon av er!
StarkaUlf
2011-07-01, 16:52
Alla barnen åkte pulka, utom Bob...
Musselbank
2011-07-01, 22:18
Din kratta, hål inte på!
Jag visste att du skulle komma in i den här tråden och Snooka. Du kan ju själv lägga upp alla bollarna på bordet och krita ner hur det ligger till?
Ni är ju miljöskadade.
Spartansk
2011-10-16, 08:07
Fick ryggproblem när jag seglade, drabbades av seg lats.
Status Quo
2011-10-16, 08:26
Det var en gång och den var grusad
Hörde ni att det skett ett styckmord i Sydafrika? Det var Nelson man dela.
Two cows are standing next to each other in a field. Daisy says to Dolly, "I was artificially inseminated this morning."
"I don't believe you," says Dolly.
"It's true; no bull!" exclaims Daisy.
A dwarf, who was a mystic, escaped from jail. The call went out that there was a small medium at large.
Two sisters, one blonde and one brunette, inherit the family ranch. Unfortunately, after just a few years, they are in financial trouble. In order to keep the bank from re-possessing the ranch they need to purchase a bull from a stockyard in a far-away town so that they can breed their own stock. They only have $600 left.
Upon leaving, the brunette tells her sister, "When I get there, if I decide to buy the bull, I'll contact you to drive out after me and haul it home."
The brunette arrives at the stockyard, inspects the bull, and decides she wants to buy it. The man tells her that he will sell it for $599, no less. After paying him, she drives to the nearest town to send her sister a telegram to tell her the news.
She walks into the telegraph office, and says, "I want to send a telegram to my sister telling her that I've bought a bull for our ranch. I need her to hitch the trailer to our pickup truck and drive out here so we can haul it home."
The telegraph operator explains that he'll be glad to help her, then adds, "It's just 99 cents a word." Well, after paying for the bull, the brunette only has $1 left. She realizes that she'll only be able to send her sister one word. After a few minutes of thinking, she nods and says, "I want you to send her the word "comfortable."
The operator shakes his head. "How is she ever going to know that you want her to hitch the trailer to your pickup truck and drive out here to haul that bull back to your ranch if you send her just the word "comfortable?"
The brunette explains, "My sister's blonde. The word's big. She'll read it very slowly...com-for-da-bull."
När Bubbe fick erfara vad det innebär att vara vän med en göteborgare på Facebook borde kvala:
http://www.snovits.se/zbubbe.jpg
Spartansk
2012-01-19, 18:25
Vad kallar man en snygg arabtjej?
Självmordsbombnedslag.
ByggarBertil
2012-01-19, 18:38
Vad kallar man en snygg arabtjej?
Självmordsbombnedslag.
http://i2.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/002/135/sw50sw8sw578.gif
Vad heter Kinas blodigaste man? Tam Pong.
hahaha...:naughty:
specialized 77
2012-01-21, 21:20
Hur får man en somalier att slå ut alla sina tänder?
-Man ritar en bulle på en sten!
över gränsen?
ASG fy fn vad bra den va skrattar röven av mig
En snubbe klättrade upp i ett träd. Hur tog han sig ner? Han ramlade inte och han klättrade inte.
svar: Han SKET NER sig :-)
Delirium
2012-01-22, 00:05
Hur ser man var bilen kommer ifrån? oldies but goodies
Bil från Polen?
Po lacken
Bil från Turkiet?
Vindruteturkarna
Bil från Jamaica?
Reggeastreringsskylten
Bil från Tyskland?
Det german inte
Freitrich
2012-01-22, 00:11
Bil från Polen?
Po lacken
Bil från Turkiet?
Vindruteturkarna
Bil från Jamaica?
Reggeastreringsskylten
Bil från Tyskland?
Det german inte
Hur märker man att en bil är från jugoslavien?
På serbo styrningen
Tricklew
2012-01-22, 03:52
Alla barnen åkte pulka, utom Bob...
Detta kommer jag börja med nu, det är genialiskt.
Farligaste fågeln i Malmö?
Mucka du va?
Spartansk
2012-03-25, 10:04
Vet ni vad en crossfittare är?
Någon som drabbats av sk crossf*tta, dvs skavsår i den nedre regionen pga överdrivet motocrossåkande.
Är du mätt?
Japp!
Hur lång var du då?
Lamb_Of_God
2012-03-26, 21:06
Har du en raider i dajmen?
Japp!
Ta ut den då....
Plopp!
Lamb_Of_God
2012-03-26, 21:11
Did you hear about the guy who lost his entire left side?
Yeah, he's alright now...
A seal walked into a club...
Doctor Snuggles
2012-03-26, 22:47
What's brown and sticky?
A stick.
Vad heter Sveriges blötaste fågel?
Nederbörd.
Spartansk
2012-03-26, 22:48
Vad heter Sveriges mest medellånga man?
Enok Åttio.
Vad heter Sveriges mest medellånga man?
Enok Åttio.
Finlands då?
eno nitti
Vad heter kinas fattigaste?
Tom peng pung
Kinas Jordbruksminister?
Po Ta Tis
Vad heter korridor på kinesiska?
Long Trong Gong
Samernas längsta man?
Enok Nitti
Hans fru? (som också är Samernas kortaste?)
Sirkka Nitti
Vad är brunt och ligger på pianot?
Någonting i Fis-Dur av Beethoven...
Vad heter Storbritanniens fulaste kvinna?
Miss Foster
Vad heter hennes syster som inte heller är särskilt snygg?
Miss Buildning
Norges bästa skogshuggare?
Karl Hygge
Spartansk
2012-03-28, 23:52
http://i.helgon.se/g/%7B40B/%7B40BB865D-C214-4EB4-8B5C-EE2D6B5D0F0B%7D.jpg
Hur gammal heter du nånstans ifrån, då ??
-TjHugoSlavien ..
tv3 tycker att det är för lite invandrare som får medverka i tv så nu ska dom börja sända efterlyst 2 gånger i veckan.
tv3 tycker att det är för lite invandrare som får medverka i tv så nu ska dom börja sända efterlyst 2 gånger i veckan.
:laugh::laugh::laugh::laugh:
:laugh:
haaah
-"NÄE! Vafan gör du! Mitt i maten! Dra upp brallorna och sätt dig. Skärpning! Vi är ju på resturang!"
"Jamen det är ju tajj-mat!"
Ni har säkert hört den förr...
"Fryser du?"
"Ja"
"Ställ dig i hörnet där är det alltid 90 grader."
Vad heter Kinas kinesiskaste kines? Chi Nes. HÖHÖHÖ!
looooooooool :d
För er som drar tråkiga skämt, snälla gör en egen tråd..
Detta är tråden för TORRA skämt.
Detta är tråden för TORRA skämt.
Hur vet man när man är som torrast i sahara?
- Genom ett kreatinkur.
Tror jag fick med både tråkig och torr där :D
- Genom ett kreatinkur.
Tror jag fick med både tråkig och torr där :D
Jag tror den var mest tråkig..
Du är bannad TÖNT :banned
Spartansk
2012-03-30, 10:42
- Genom ett kreatinkur.
Fattar inte.
-Vad är det där för något?
-Det är en såg.
-Jag såg det.
Varför har du könshår i munnen?
- Jag har käkat muff-ins...
Jag tror den var mest tråkig..
Du är bannad TÖNT :banned
Ser att du gått tillbaka till "Protect and surf" - Varit min bitch tillräckligt länge nu? :D
Okej okej, nu ska vi se...
Varför får inte jag köra sten när Tommy Körberg?
Varför får inte jag fälla träd när Agneta Feldtskog?
Varför får inte jag binda sture när Hoolabandola?
Varför får inte jag ha pengar när du harmynt?
Bil från Polen?
Po lacken
Bil från Turkiet?
Vindruteturkarna
Bil från Jamaica?
Reggeastreringsskylten
Bil från Tyskland?
Det german inte
Bil från spanien?
Växellådan är manuel
bil från spanien?
Växellådan är manuel
:)
Bil från spanien?
Växellådan är manuel
Ser att du gått tillbaka till "Protect and surf" - Varit min bitch tillräckligt länge nu? :D
Okej okej, nu ska vi se...
Varför får inte jag köra sten när Tommy Körberg?
Varför får inte jag fälla träd när Agneta Feldtskog?
Varför får inte jag binda sture när Hoolabandola?
Varför får inte jag ha pengar när du harmynt?
Jag gillar dig! :D
http://i2.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/004/710/LargeThumbnail%5B1%5D.jpg
Jag fick till en riktigt torr jävel på facebook igår. Det var till och med så att jag satt ensam hemma i soffan och skrockade fryntligt.
Håll i er, för här kommer den:
Kompis: "BRA nu står man här med Våffelsmet....och hittar inte Våffelgärnet!!!! Vafan"
Jag: "Då blir det ju pannkaka av alltihopa!"
...
:D
The man who created "knock knock" jokes deserves a no bell prize
A guy got arrested while playing guitar for fingering A minor
The hipster burnt his mouth because he ate his pizza before it was cool
Dude got arrested for masturbating in car, charged for carjacking
Did you hear about the crosseyed teacher? He couldn't control his pupils.
FoolsGold
2012-04-07, 19:59
- Vilken fågel är det som inte syns?
- Ejder!
- "Det är en gren på vägen! Vet du vad det är för sorts gren?"
- "Nej?"
- "En väggren!
-Det är en ren på vägen !!
- ????
-Vägren !
FinnPower
2012-04-08, 15:27
Jag hade en lärare i skolan som drog torra vitsar hela tiden, t.ex:
- I vilket land smugglar man mest narkotika i jordbruksredskapen?
- Brass-i-lien.
Oftast var det bara han som fnissade...
Leifallan
2012-04-08, 15:41
Vet ni varför snickarna slutat me 2-meters tumstockarna?
-Dom räcker inte längre...
Vet ni varför snickarna slutat me 2-meters tumstockarna?
-Dom räcker inte längre...
-Akta tumstocken.
-Varför?
-De görs inte längre... än två meter.
FoolsGold
2012-04-08, 18:49
En chef på ett jobb som jag hade en gång i tiden drog följande skämt framåt senhösten när det blivit December:
Chefen: Jag kom knappt ut ur huset i morse.
Vi: Hur kommer det sig?
Chefen: Julen stod för dörren!
I vilket land tillverkar man mest pengar?
-Germany
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.