Visa fullständig version : Hylla en medlem!
Behövs en hyllningstråd. Ös romantik över någon du gillar.
Jag vill uttrycka min kärlek till muddler. Du är stor och ståtlig, som en man ska vara. Du är kass i böj men stark i bänk, det gör dig till min motsats, min livspartner och själsfrände. Tack för att du är du.
Morrris
Tabbe
Vassblad
C.E.J
O_wao
Nodan
That's all for now. Love you guys*cupid*
Idag hyllar jag dig, rooz!
MEH. Skriv gärna lite mer. Som att det vore alla hjärtans dag och ni skulle skriva en dikt till er partner. Inte skriver ni bara personens namn på ett kort och lämnar över med blicken i taket?
kanske skriver nåt när jag har tid sen!
kottovic
2011-04-20, 19:50
Slår ett slag för Amelie, Amelia och Amalia som har namnsdag idag. Så alla ni som känner er träffade.....salute!
Rikard Jansson
2011-04-20, 19:50
Jag vill inte välja en!
Stefan Jamroz, för hans sunda värderingar
King Grub, för hans mystik och leksaksfyllda rum
Mapa, för hans sanslösa styrka
Mpersson, för hans långa utskällningar som fått mig att träna bättre
Eddie Vedder, för att ha fått mig att sluta leva mitt liv efter div. abstrakt
130kg, för att han bjuder på riktig karl-träning i sin journal
Vunnis, för att han är min själabror :)
Finns givetvis fler, ni är också bra :)
Inge Enveten
2011-04-20, 19:51
Vicarious förtjänar beröm för att han tar sin tid att besvara samma noobfrågor i trevlig och lättförståelig ton om och om igen
Vunnis, för att han är min själabror :)
*love*
Jag vill hylla många, men kör någon i taget.
Jag vill hylla Rooz. Jag tror inte han inser vilket kap han själv är, och hur pass tydligt det märks ända in på forummärgen. Jag uppskattar väldigt många medlemmar, och han är definitivt en av dem!
Jag vill uttrycka min kärlek till muddler. Du är stor och ståtlig, som en man ska vara. Du är kass i böj men stark i bänk, det gör dig till min motsats, min livspartner och själsfrände. Tack för att du är du.
Right back at ya, du har även en tuff skäggväxt lite överallt vilket jag gillar! *cupid*
Krampus - För att han har en otroligt vacker personlighet
Morrris
Tabbe
Vassblad
C.E.J
O_wao
Nodan
That's all for now. Love you guys*cupid*
Han har gett mig ovärderlig vägledning.
Behövs en hyllningstråd.
En till men de andra är nog ganska gamla.
Jag vill hylla mini, Tolkia och alla från "the old school".
beckman88
2011-04-20, 21:53
Grandmaster - För att han skiljer sig från mängden
Eddie Vedder - Snabba svar
Sverker - Intelligenta metaforer
Krampe har gett mig mysiga känslor på senaste.
Hurril för årets comeback.
Spartansk för årets nykomling. Och vilken entré han har gjort!
Mig själv, för jag känner mig så jäkla awesome just nu.
Sen vill jag även passa på att tacka alla mina fans. Tack fans!
coxie - saknar hans inlägg väldigt mycket!
Sheogorath
2011-04-20, 22:03
coxie - saknar hans inlägg väldigt mycket!
Jag vill hylla dig, för att du står för att du trivs bäst under din korkek. :thumbup:
mangemani
2011-04-20, 22:04
mass-tech för att han levererar i sina trådar:)
Krampus - För att han har en otroligt vacker personlighet
Maha!
Greg, för att han är som min lame, intelligentare och nördigare lillebror i ett halvromantiskt moralpredikande amerikanskt drama som slutar med att jag dör, pundar ner mig eller hamnar på kåken och brorsan sitter med miljonerna, barnen och den snygga, smarta, vassa, känsliga hustrun men är detta till plus skönt avslappnad som en framgångsrik humanistisk demokrat, MEN jag kommer ut (ur fängelset, plz fuck off lame jokes!) och det blir bro-hug, allt ordnar sig, eller så gör det inte det, men de säger i alla fall ett par visa ord vid min gravsten i slutet och man lämnas ändå med en ganska agreabel känsla.
Därför vill jag hylla Greg.
Jag har en hel bunke till som jag ska harmonisera snart, men jag vill ändå nämna Piranha, för det är min bästa Kolozzeumvän. Lifetime.
Jag hatar dock Jense. :)
hertzman
2011-04-20, 22:45
Eddie Vedder för att han är awesome på alla sätt!
Och King Grub, för att han alltid levererar, alltid är trevlig och att han svarade på en massa korkade PM från mig redan på Body-tiden när jag var 16-17 och var både sjukt trevlig och utförlig i sina svar. Det kommer jag fasiken aldrig glömma.
The_RobRoy
2011-04-20, 22:52
Vill hylla alla er som håller liv i Allmänt och gör att man fortsätter komma hit och läser varje dag år efter år. Vissa av er är tomtebloss som lyser starkt en kortare stund, andra är mer varaktiga ljus. TACK!
Förutom vissa uppenbara förebilder som redan nämnts såsom Hurril, Grub vill jag hylla:
Filmjölk!
Han skriver alltid vad jag själv tänker:thumbup:
Vill hylla stevebc för att han verkar vara en riktigt mysig person, tycker verkligen om att läsa hans inlägg och han kommer ofta med sköna kommentarer. :)
Maha!
Greg, för att han är som min lame, intelligentare och nördigare lillebror i ett halvromantiskt moralpredikande amerikanskt drama som slutar med att jag dör, pundar ner mig eller hamnar på kåken och brorsan sitter med miljonerna, barnen och den snygga, smarta, vassa, känsliga hustrun men är detta till plus skönt avslappnad som en framgångsrik humanistisk demokrat, MEN jag kommer ut (ur fängelset, plz fuck off lame jokes!) och det blir bro-hug, allt ordnar sig, eller så gör det inte det, men de säger i alla fall ett par visa ord vid min gravsten i slutet och man lämnas ändå med en ganska agreabel känsla.
Därför vill jag hylla Greg.
Jag har en hel bunke till som jag ska harmonisera snart, men jag vill ändå nämna Piranha, för det är min bästa Kolozzeumvän. Lifetime.
Jag hatar dock Jense. :)
Nu blev jag varm i magen *cupid*
stolpskott
2011-04-20, 23:30
Jag vill hylla mig själv för att jag lyckades trolla halva forumet till vansinne:
Trollning 1 (http://kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=145064)
Trollning 2 (http://kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=153791)
Sheogorath
2011-04-21, 05:59
Jag vill hylla mig själv för att jag lyckades trolla halva forumet till vansinne:
Nr 2 var Kolos skarpaste trollning so far. :thumbup:
Anton Fräs
2011-04-21, 06:08
stevebc
För att han och jag delar åsikter i det mesta och att han är en skön kille.
Vunnis
För att han är go och kommer testa på GKK om jag bara tjatar tillräckligt ;)
coolboynesko
2011-04-21, 06:12
King_Grub
Eddie_Vedder
Sverker
Guddi
Grandmaster
Sheo
Hurril
RobbanColeman
osv
sen så har vi Vicarious som lägger halva sin fria tid åt att svara på frågor som redan blivit besvarade 1000gånger!
Åh, finns många koloiter som gör kolo gött, och som även kan göra irl livet ännu godare!
Men ska jag välja en, idag, som betyder enormt mkt för mig är det Madame. Uppriktigt varmhjärtad, tänkande, definierar "en god vilja". Förebild, kompis och spänning i ett! KinderäggsMadame, aj lööv u! *cupid* Jag hade varit sämre utan dig.
shadowfire
2011-04-21, 08:51
Finns väl redan ett antal sådana här trådar, men flera av medlemmarna som hyllas där är outofdate.
Mina favoritkoloiter har redan fått en plats i mitt hjärta IRL och räknas som vänner eller bekanta, så det känns lite overkill att hylla någon sådan. Jag väljer istället att hylla en medlem som jag aldrig träffat och inte känner, men som ändå hängt till och från på forumet sedan jag själv började skriva här.
Hon gjorde ett längre uppehåll förra året, men började smyga sig tillbaka lite i allmänt-trådarna och ses nu lite mer regelbundet här. Denna kvinna har åsikter lite här och var och i mina ögon rätt så kloka och sunda åsikter, men framför dem oavsett på ett rätt så ödmjukt sätt även i hetare diskussioner. Denne person klarar till skillnad mot för en del andra av att undvika personangrepp eller att medvetet feltolka saker för att reta upp folk.
Klok, vis och ödmjuk tjurskalle? Sillen givetivs, aka Cilia.
Arf Pingvin
2011-04-21, 08:58
Börje H. Gör mest för flest. Tar hand om alla nybörjare på atletklubben när han inte skriver träningsprogram åt världsmästare. Har vad jag tror är Kolos absolut mest besökta journal med över 400k views. Det borde finnas en tråd "vi som hyllar börje eller tänker börja göra det" men det hade varit synd om alla andra trådar då.
bear.flowertwig
2011-04-21, 09:08
Igantius72, Tolkia, Allan (mfl)
Trevligt med några seniorer som orkar stå upp för sina åsikter när det blåser juniora orkanvindar åt rakt motsatt håll.
Det är kul att Putte är här igen.
Arf_P som med sin bilkunskap sätter stopp för alla fanboys som kategoriskt hissar eller dissar specifika märken.
Nitrometan
2011-04-21, 09:35
Arf_P som med sin bilkunskap sätter stopp för alla fanboys som kategoriskt hissar eller dissar specifika märken.
Spelar väl ingen roll... 08:an steker honom med sin moppe ändå.
Jag hyllar kwonster!
För att han är en jävla Gud.
Han lyckas alltid få mig att skratta och det betyder guld i min bok !
Krampus, för han förstår mig och är godhjärtad öppen och alltid sig själv. *cupid*
fiskebulle
2011-04-21, 11:29
http://www.reece-eu.net/gallery/var/resizes/funny/how-trolls-really-work.png?m=1272645825
En till men de andra är nog ganska gamla.
Jag vill hylla mini, Tolkia och alla från "the old school".
Jag saknar också dig, Carina och alla vi på frescatigänget.
Oljeblixten
2011-04-21, 11:38
Jag vill hylla Allan för han är badass.
Skall även slänga en hyllning till Arne Persson för sitt grepp och lärorika trådar.
Hon gjorde ett längre uppehåll förra året, men började smyga sig tillbaka lite i allmänt-trådarna och ses nu lite mer regelbundet här. Denna kvinna har åsikter lite här och var och i mina ögon rätt så kloka och sunda åsikter, men framför dem oavsett på ett rätt så ödmjukt sätt även i hetare diskussioner. Denne person klarar till skillnad mot för en del andra av att undvika personangrepp eller att medvetet feltolka saker för att reta upp folk.
Klok, vis och ödmjuk tjurskalle? Sillen givetivs, aka Cilia.
Cilia, alltid.
aawwww så gulligt, blir helt rörd. Ni är old school så ni var inkluderade, fantastiska medlemmar
Jag saknar också dig, Carina och alla vi på frescatigänget.
miss you too, come back to us. Fika och träning?!
Iom att dessa trådar dyker upp då och då tar jag och hyllar personer för senaste halvåret ;)
Kwon grymt go och omtänksam mot ALLA!
Mr Boris, Arf pingvin & Pudzianovski för att dom finns i div musiktrådar :)
D Andersson som ofta skriver det jag vill skriva men inte kan få ut i fingrarna och ner i tangentbordet!
And a special shoutout till alla Rift nördar :D
Och för alltid Coxie! http://www.easyfreesmileys.com/smileys/free-cute-smileys-289.gif
Jag skulle vilja slänga upp Pez Jarod Pirre och självklart Krampus
Det är ju kärnan av detta forumet, mysiga gamla griniga gubbar
stolpskott
2011-04-21, 22:53
http://www.reece-eu.net/gallery/var/resizes/funny/how-trolls-really-work.png?m=1272645825
Satt och väntade på den :D
115kg finsk sisu och Tolkia!
Elso och rooz
*cupid* *kissass*
Jag skulle vilja hylla alla som pushar mig i min journal. Det är många dagar man suger i sig all positiv energi man kan. Lyckats 9 veckor i deff utan ätardag. Stor tack till.....
Detective, Nykropp, Second, Becky, mattilainen, pedersen1980 säkert glömt fler men jag SAKNAR verkligen Luttis kommentarer. Hoppas du återkommer tillbaka till min journal :)
RobbanColeman
2011-04-22, 08:32
Lasse Kong: Denne man levererar det mest givande på forumet, nämligen info om kommande och nysläppta tv-spel. :)
Eddie Vedder
2011-04-22, 08:37
Niklas Sjöö, wintersnowdrift och Viktor Larsson är tre medlemmar som är stora förebilder för mig. De vet inte om det dock. Kanske vet de det snart om de hittar den här tråden. :)
wintersnowdrift
2011-04-22, 08:59
Niklas Sjöö, wintersnowdrift och Viktor Larsson är tre medlemmar som är stora förebilder för mig. De vet inte om det dock. Kanske vet de det snart om de hittar den här tråden. :)
Haha, men vad i allsin dar? Vad har väl jag gjort för att förtjäna ett sådant omnämnande? :)
Jag skulle vilja hylla/tacka skaparn för att han en gång i tiden sade åt mig att läsa minst lika mycket statistik som något annat ämne (är väl uppe på dubbla kvoten nu och det har jag inte ångrat). Eftersom jag hyser stor respekt för skaparn både som forumpersonlighet och IRL-varelse var det mycket bra att få höra det från honom som komplement till min egen magkänsla kring min utbildning. Sen är killen smart, rolig och lätt att ha att göra med.
Vill även hylla Tolkia för att hon är bäst.
//Kristin
bulldozer
2011-04-22, 10:28
Nu orkar jag inte läsa så mycket på kollo längre för jag försöker överleva en
period med plugg och jobb men men.
LadyInsane: För att hon kommit sinnessjukt långt sen första gången jag såg henne
och för att hon vågar ta i när hon tränar!
Angel: För att hon tyckte jag var snygg, förutom att hon förgyller forumet med
sina roliga inlägg *cupid*
FinskSisu: Brutal stark men är så trevlig och ödmjuk i sina inlägg så det svårt att
fatta att han är världsmästare.
Elvelind: För att han är min sambo IRL och står ut med mig..
Jag vill hylla spartansk för att han orkar lägga ner så mycket tid i sin paint-tråd! + att han är galet duktig och mysig
von huff
2011-04-25, 19:15
Stefan J för hans kunskap och fina inlägg i träningsdelen
hultman för att han är gangstarr och skriver roliga inlägg
Alla okända medlemmar som lyckas reta upp folk på ett eller annat sätt, brkar alltid komma roliga inlägg i sina trådar:)
stevebc, avesta, grub, allan, krampus, pirre
ViktorLarsson
2011-04-25, 19:19
*cupid*
/Peace.
Gabriel Forslund
2011-04-25, 19:25
Alla utom b00m.
Alla som postar i min träningsjournal.;)
Alla utom b00m.
I all välmening så handlar tråden om att hylla en/flera medlemmar, inte vara respektlös.
Mvh
Jag vill hylla stridis. Han reppar CoC #2 och är stark i bänk.
hejhopp79
2011-04-25, 19:59
Finns för många sköna medlemmar:
Förutom Grub, Eddie_Vedder, Sverkers biokemi-utflykter och Tolkias inlägg som alltid är mycket intressanta, Grandmaster för integritet och en outsinlig kunskapsbank, Stevebc för att han alltid är snäll och verserad i sina inlägg, mikaelj för att han är klipsk. Sheogorath
Andras inlägg som av någon anledning är kuliga är Yes, Vicarious och RockyBalboa. Jag har med säkerhet glömt en mängd men whatever
ViktorLarsson
2011-04-25, 22:46
Jag kan tyvärr inte hylla någon specifik medlem, tycker om de flesta, många duktiga, ödmjuka, inspirerande människor här inne, men jag kan med all säkerhet tacka det här forumet att jag gått ifrån att må riktigt dåligt och inte känna igen mig själv, less på allt osv till att må otroligt bra och uppskatta livet igen. Tackar jag för. :)
/Peace.
Jag skulle vilja hylla alla som pushar mig i min journal. Det är många dagar man suger i sig all positiv energi man kan. Lyckats 9 veckor i deff utan ätardag. Stor tack till.....
Detective, Nykropp, Second, Becky, mattilainen, pedersen1980 säkert glömt fler men jag SAKNAR verkligen Luttis kommentarer. Hoppas du återkommer tillbaka till min journal :)
Oj!! Right back at ya!! :)
von huff
2011-04-26, 09:46
Krampus för att jag varje gäng jag ser en bild av honom att jag inte är så fet trots allt!
O_Wao. Hon är så jävla snäll och förstående. Alla borde vara mer som hon*cupid*
Inge Enveten
2011-04-26, 11:21
Finns för många sköna medlemmar:
Förutom Grub, Eddie_Vedder, Sverkers biokemi-utflykter och Tolkias inlägg som alltid är mycket intressanta, Grandmaster för integritet och en outsinlig kunskapsbank, Stevebc för att han alltid är snäll och verserad i sina inlägg, mikaelj för att han är klipsk. Sheogorath
Andras inlägg som av någon anledning är kuliga är Yes, Vicarious och RockyBalboa. Jag har med säkerhet glömt en mängd men whatever
Passar på att skicka tillbaka en komplimang. Tycker alltid det du har att skriva är läsvärt. =)
Jag skulle vilja slänga upp Pez Jarod Pirre och självklart Krampus
Det är ju kärnan av detta forumet, mysiga gamla griniga gubbar
Tack :) oldschool lives on :D
Mr Boris, Arf pingvin & Pudzianovski för att dom finns i div musiktrådar :)
[/IMG]
Tack för den :) sällan (aldrig hänt) att jag blir hyllad på kolo.
Jag vill hylla Tricce för att han alltid verkar lika schyst i alla trådar, inte ett hårt fjun på den killen. Och Tolkia för att hon är så sjukt vis, Mini för att hon alltid vågar ifrågasätta men ändå alltid i mitt tycke har sunda idéer. Hultman för att han är så jävla ball, Slartibartfast för att han är ödmjuk trots att han är hetast på kolo, Grub för hans intelligens, Eddie för att han verkar grymt schyst irl, Anton Fräs för att han är så genuint ärlig kille som inte spelar ett spel med tjejerna, Jörgen för att han är en grymt bra kolopolis, Lellan för att hon skriver så långa inlägg på dejtingsidan så jag blir sömnig på kvällen, fan vet att jag glömt en hel del men där vara iaf några nämnda, återkommer med fler när jag kommer på dem :)
sandberg93
2011-04-26, 14:18
joeyP,King grub,sisenor,hurril,eddie! tack för att ni delar eran kunskap och pushar mig :) tack.
Scratch89
2011-04-26, 14:37
Alla som jag känner IRL. Annars Tolkia.
Glömde hylla Scratch som skapade "screamo-tråden". Utan den hade jag nog inte hängt här längre :)
Yes, Lizard, JJ, Jarod, Pez, Grub, 2snarthårdakillar :thumbup:
Wipflash
2011-04-26, 19:36
svennebanan, en kämpe in i det sista
mangemani
2011-04-26, 21:06
måste nog ge en till hyllning och den ger jag till hertzman.
tyckte inte nå speciellt om mäniskan första gången man såg honom posta,men har vuxit lite i mina ögon då han ihärdigt står upp och försvarar eliten innom SL samtidigt som han håller en ödmjuk sida:)
Vill även hylla Lellan, hon är en filur på kolo man inte vill vara utan.
Minimjölk
2011-04-28, 20:51
Yes, Lizard, JJ, Jarod, Pez, Grub, 2snarthårdakillar :thumbup:
Fin lista, var är JJ och Lizard nuförtiden? Två av mina favoritmedlemmar tillsammans med dig Solros!
Explosiven
2011-08-08, 01:29
Vespa! Qwerty1! och Doctor Snuggles! En frisk fläkt bland alla bräkande får.
Kwon är ljuset i kolos mörker, han är brödet för kolokorven, han är osten på kolos pizza, han är för kolo vad Jesus är för kristna. Skulle kunna skriva en hel sida men alla förstår poängen.
Han är bäst!
Turtledawg e ganska go... :D
Vill hylla sheo som en ödmjuk och hjälpsam och helschyst kille!
Vill hylla sheo som en ödmjuk och hjälpsam och helschyst kille!
+1
Påläst som bara den. Respekt.
Sedan vill jag gärna hylla mig själv som duktig! Har inte fått någon hyllning från andra så. :(
jag hyllar dej crocker *kissass*
Sedan vill jag gärna hylla mig själv som duktig! Har inte fått någon hyllning från andra så. :(
Frogan ar vem som vill hylla en tjock 15 aring?
Frogan ar vem som vill hylla en tjock 15 aring?
Inte du iaf. :(
Förresten stavs frogan med å, som i frågan. :MrT:
Skoja kompis, diggar dig som fan. :D
Skoja kompis, diggar dig som fan. :D
Friends. *kissass*
Skulle vilja hylla AronP, som hjälpt mig med frågor kring träning,kost,bulk etc. som även tog sig till uppsala och var med på korvgrillningen :) stort tack
Frogan ar vem som vill hylla en tjock 15 aring
Det är ju mycket snällt av Frogan. :)
Att Frogan hyllar tjocka 15-åringar tackar vi för! :)
Jag vill hylla alla sötnosar till koloiter.:mallan:
Ondskapelsen
2011-08-09, 10:06
Jag vill hylla mig själv. Tack.
filmjölk
2011-08-09, 10:07
Jag vill hylla Vunnis för att han är en så snäll pojke och alltid passar mig i bänken.
Jag vill hylla Vunnis för att han är en så snäll pojke och alltid passar mig i bänken.
*cupid*
Right back at ya. Mysigt att ha nån som svettas och tar i på mitt löjliga lilla gym. ;)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.