handdator

Visa fullständig version : Uri geller stjäl pengar genom TV:n

Crocker
2011-04-15, 21:44
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article12889919.ab

Vad tycks? :Virro

Tricklew
2011-04-15, 21:48
Om du tycker att det är skit är det inget tvång att generera mer uppmärksamhet åt det. Både aftonbladet och Uri Geller genererar pengar genom att sprida lögner och ignorans, ge fan att belöna dom för det.

hidden
Uri är nästa Bieber.

Vunnis
Jag tycker det var bra gjort! Hade jag kunnat stjäla folks pengar genom tvapparater utan att nån visste och/eller kunde bevisa att det var jag hade jag också gjort det!

Crocker
2011-04-15, 21:50
Om du tycker att det är skit är det inget tvång att generera mer uppmärksamhet åt det. Både aftonbladet och Uri Geller genererar pengar genom att sprida lögner och ignorans, ge fan att belöna dom för det.
Tycker inte det är skit, snarare intressant och genant. Tillhör inte kollos dryga grupp -anti AB.

coolboynesko
2011-04-15, 21:56
nyhetskris eller vad är de här?

Tricklew
2011-04-15, 21:58
Tycker inte det är skit, snarare intressant och genant. Tillhör inte kollos dryga grupp -anti AB.

Jaha, jag trodde du var en av de mindre begåvade, som länkar AB för att skratta åt AB.

Det vissade sig istället att faktiskt hade ett genuint intresse av Uri Geller, vilket endast kan betyda att du är ännu mindre begåvad än jag trodde.

Crocker
2011-04-15, 22:02
Jaha, jag trodde du var en av de mindre begåvade, som länkar AB för att skratta åt AB.

Det vissade sig istället att faktiskt hade ett genuint intresse av Uri Geller, vilket endast kan betyda att du är ännu mindre begåvad än jag trodde.
Ser att du tillhör anti AB skalan. *grr*
Get out of my thread. *flex*
Jag är skeptisk mot honom, men vissa saker har jag ingen lösning för.

shadowfire
2011-04-15, 22:09
jag gillar sådant här, annars hade ingen kollat på tv mer än fruntimren som velat se lets dance... :)

08-dude
2011-04-16, 08:52
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article12889919.ab

Vad tycks? :Virro

Hmm, only in Aftonbladet

Eddie Vedder
2011-04-16, 08:55
men vissa saker har jag ingen lösning för.

Han är en lurendrejare av värsta sort. Om det nu fanns något annat än rent humbug så vore han en ännu mer rik man eftersom han skulle få James Randis pengar på studs. Men det verkar ju ointressant tydligen.

hultman
2011-04-16, 09:55
Han är en lurendrejare av värsta sort. Om det nu fanns något annat än rent humbug så vore han en ännu mer rik man eftersom han skulle få James Randis pengar på studs. Men det verkar ju ointressant tydligen.

Plus ett.

Jag har inga problem med illusionister. Men om de nu ska lura mindre begåvade människor att de har magiska krafter så blir jag irriterad. Mest på de som blir lurade förvisso...

olander08
2011-04-16, 10:23
Skulle vilja passa på att rekommendera BlockList-addonet för Firefox. Länken till Aftonbladet ser ut som vanlig text och går inte att klicka på. Jag har aldrig varit lyckligare.

Nitrometan
2011-04-18, 15:23
Gillar hans tilltag att ringa till journalister på engelska motsvarigheter till AB och säga "Oj, jag råkade visst koncentrera mig lite på Big Ben, det var inte meningen att stanna den" de gånger klockan i Big Ben har stannat. :thumbup:

Verkar seriöst.

Skulle vilja passa på att rekommendera BlockList-addonet för Firefox. Länken till Aftonbladet ser ut som vanlig text och går inte att klicka på. Jag har aldrig varit lyckligare.
Tack för tipset. Instant profit.

Loke
2011-04-18, 16:19

Själv kör jag internet explorer; länken ser ut som en länk, men jag skiter i att klicka på den. :)