TheStud
2011-04-07, 18:03
Fyll i ett bra schema/korrigera mitt. (muskelgrupper )
Längre ned efterlyser jag även specifika övningar etc.
Är 20-års åldern.
sporadisk träningsbakgrund
175cm
ca 70 kilo
Måndag:
Onsdag:
Fredag:
Nu har jag precis kommit igång med träningen lite lugnt, kör mest stora övningar som inkluderar flera muskelgrupper men inom några veckor ska det delas upp. Fyll i hur jag ska dela upp muskelgrupperna, ta då i beräkning:
speciella request´s
Bredd
Måste få markerad V-form. latsdrag?
löpning
Joggar på tisdag och torsdag,ben på fredagen kanske för maximal vila under helgen?
dela inte ben
känns weird att dela upp ben på framsida/baksida ex.
stora muskler jovisst men är det ett måste för en relativt otränad person som jag?
unikum till önskemål
Vill i synnerhet bygga kraftig nacke/hals,men verkar lite riskfyllt utan kunskap.
Köpa sån där huva? eller instrueras av utbildad ps ?
Mina knän är veka, vilka övningar?
Deff 2011
Bränna lite fett samtidigt,men det handlar kanske inte om teknik
utan att snarare stimulera maximalt med antal muskler för att sporra kroppen behålla musklerna? Detta + löpträningen kanske är nyckeln...
pm:a eller vadsomhelst! Min förra tråd bara dog
Längre ned efterlyser jag även specifika övningar etc.
Är 20-års åldern.
sporadisk träningsbakgrund
175cm
ca 70 kilo
Måndag:
Onsdag:
Fredag:
Nu har jag precis kommit igång med träningen lite lugnt, kör mest stora övningar som inkluderar flera muskelgrupper men inom några veckor ska det delas upp. Fyll i hur jag ska dela upp muskelgrupperna, ta då i beräkning:
speciella request´s
Bredd
Måste få markerad V-form. latsdrag?
löpning
Joggar på tisdag och torsdag,ben på fredagen kanske för maximal vila under helgen?
dela inte ben
känns weird att dela upp ben på framsida/baksida ex.
stora muskler jovisst men är det ett måste för en relativt otränad person som jag?
unikum till önskemål
Vill i synnerhet bygga kraftig nacke/hals,men verkar lite riskfyllt utan kunskap.
Köpa sån där huva? eller instrueras av utbildad ps ?
Mina knän är veka, vilka övningar?
Deff 2011
Bränna lite fett samtidigt,men det handlar kanske inte om teknik
utan att snarare stimulera maximalt med antal muskler för att sporra kroppen behålla musklerna? Detta + löpträningen kanske är nyckeln...
pm:a eller vadsomhelst! Min förra tråd bara dog