handdator

Visa fullständig version : Jenny Adolfsson på BODY Radio

Andreas Guiance
2011-04-07, 12:20
http://www.body.se/artiklar/radio/20110407/jenny-adolfsson-i-body-radio-30

Tar gärna emot synpunkter som vanligt:)

spange
2011-04-07, 13:02
kul! Bra att kappmuskelpolisen behandlas där i början, angående intervjuoffret så är hon ju alldeles vansinnigt bra, har aldrig sett en träningsvideo med henne där jag inte blivit galet imponerad.

rooz
2011-04-07, 13:07
Bra om Kappamuskel-hysterin, det börjar bli löjligt nu.

Jenny är sjukt ball tjej*flex*

Kwon
2011-04-07, 13:08
Riktigt bra kappmuskler!

Nitrometan
2011-04-07, 13:09
Hörde jag kappmuskler?

Detta skall lyssnas på!

Jorgen
2011-04-07, 14:39
Hon är fantastiskt imponerande, och som vanligt ett bra program. :thumbup:

hurril
2011-04-07, 14:43
Som en pungspark bland Eunuckerna? Dvs... meningslöst/verkningslöst? =)

Andreas Guiance
2011-04-07, 15:48
kul! Bra att kappmuskelpolisen behandlas där i början, angående intervjuoffret så är hon ju alldeles vansinnigt bra, har aldrig sett en träningsvideo med henne där jag inte blivit galet imponerad.

Bra om Kappamuskel-hysterin, det börjar bli löjligt nu.

Jenny är sjukt ball tjej*flex*

Hon är fantastiskt imponerande, och som vanligt ett bra program. :thumbup:

Hon är ju från en annan planet:hbang: Och tack boys!

Som en pungspark bland Eunuckerna? Dvs... meningslöst/verkningslöst? =)

Haha I guess? Bara Alex förstår vad Alex säger;)

mini
2011-04-08, 07:38
Lite babbligt vilket jag gillar i andra delen men tycker är lite synd i första delen då det är en viktig sak ni tar upp.
Jag tycker att ni ska fortsätta den djupgående analysen av magin med skägg genom att ringa upp hurril.

Andreas Guiance
2011-04-08, 10:39
Lite babbligt vilket jag gillar i andra delen men tycker är lite synd i första delen då det är en viktig sak ni tar upp.
Jag tycker att ni ska fortsätta den djupgående analysen av magin med skägg genom att ringa upp hurril.

Vi är helt klart babbliga, vilket är lite av a blessing and a curse som du konstaterar;) Generellt är väl tanken att vi tillåter oss att vara lite mer babbliga i för- och eftersnacket, och håller nere på det i själva huvuddelen. (Lite beroende på hur mycket gästen själv pratar så klart.)

Håller också med dig om att det är en viktig grej vi snackar om där i början, och min tanke är väl att försöka göra något lite mer djupgående om det vid tillfälle – kanske tom ett helt program. Vi får se:) Nu blev det lite spontant bara.

Angående hurril är det inte helt omöjligt att din önskan går i uppfyllelse snabbare än man kan tro;)

rooz
2011-04-08, 10:42
Btw, Senaste årsjö-intervjuen var det bästa rent kvalitetsmässigt i serien:)

Andreas Guiance
2011-04-08, 10:52
Btw, Senaste årsjö-intervjuen var det bästa rent kvalitetsmässigt i serien:)

Helt klart. Vi hade flyt där eftersom Johannes polare hade Skype – det blev mao lika bra kvalitet på honom som på oss typ:)

Jag funderar på att helt skippa mobiler framöver. Fasta telefoner, som vi körde med Jenny, tycker jag ändå låter okej...men mobiler blir sunkigt, och det blir dessutom lätt lite lagg i konversationen – vilket gör det svårare att få flyt i intervjun.

Nitrometan
2011-04-08, 10:55
Kör skajp med alla. :thumbup:

Andreas Guiance
2011-04-08, 10:56
Kör skajp med alla. :thumbup:

Hehe I wish:)