handdator

Visa fullständig version : ny amatör deff

liken
2011-04-07, 08:27
Så här är det.

182 är jag. 75 pannor.

Kl 6
Omelett av 2 ägg. 2 ostskivor. 5 skivor bastuskinka. Bbc sås.
1dl havregryn. 1 msk linfrö. 1 msk äppelmos.
Alternativt en av rätterna

Kl 9 1 kokt ägg. En frukt. En burk makril och 2 grovbrö kavring

Kl 12 Omelett a 3 ägg med skinka och ost samt grönsak. Alt 2 kokta ägg. 1 advokado. Tomater. Frukt

kl 17 1 kycklingfile. Div grönsaker.

Kl20 1 keso och några skivor bastuskinka. Alt kassler.

Inne i en period där jag bara hemma gymmar med kropp som vikt. Jobbar som golvläggare så jag rör mig en del.

Tips och sågningar tack. Dryck är vatten och minimjölk

David

christofer79
2011-04-07, 08:45
Så här är det.

182 är jag. 75 pannor.

Kl 6
Omelett av 2 ägg. 2 ostskivor. 5 skivor bastuskinka. Bbc sås.
1dl havregryn. 1 msk linfrö. 1 msk äppelmos.
Alternativt en av rätterna

Kl 9 1 kokt ägg. En frukt. En burk makril och 2 grovbrö kavring

Kl 12 Omelett a 3 ägg med skinka och ost samt grönsak. Alt 2 kokta ägg. 1 advokado. Tomater. Frukt

kl 17 1 kycklingfile. Div grönsaker.

Kl20 1 keso och några skivor bastuskinka. Alt kassler.

Inne i en period där jag bara hemma gymmar med kropp som vikt. Jobbar som golvläggare så jag rör mig en del.

Tips och sågningar tack. Dryck är vatten och minimjölk

David

Skinka, kassler = konserveringsämnen och behandlat kött med massor av salt och druvsocker = skulle aldrig stoppa detta i min mage ialla fall.

Ät ägg till frukost det räcker, nästa lunch kyckling, fisk, kött. lägg till rotfrukter och bönor du behöver kolhydrater om du tränar och jobbar aktivt dessa har låg glykemisk belastning och mättar bra. Risken är om man äter en klen lunch är att man frossar till kvällen istället.
Bbc sås låter som konserveringssås - gör egen sås på chili mm o turkisk yoghurt.
Det är bara vad jag hade gjort.. Lycka till

Benjila
2011-04-07, 09:15