Visa fullständig version : Vars är skaparn?
Vars är skaparn?
Har han tröttnat på oss?
hurril har tagit över rodret ett tag. Men han kommer tillbaka så fort han har vilat upp sig. Skaparn fick dra ett ganska tungt lass där ett tag, men jag slutade aldrig lita på honom.
hurril har tagit över rodret ett tag. Men han kommer tillbaka så fort han har vilat upp sig. Skaparn fick dra ett ganska tungt lass där ett tag, men jag slutade aldrig lita på honom.
Skaparn skriver lite på sin blogg.
Stämmer det att hurril är skaparns Mr. Hyde?
Fuck Noe.
Fuck Noe.
Alltså, missförstå mig inte. Jag är rätt säker på vem hurril är. Det jag menar är att den person jag är rätt säker på att hurril är, borde vara skaparns Mr. Hyde.
Fan, nu blev det komplicerat. Jag som tyckte jag var fyndig. :(
Vem är hurril? Utöver nyreggad, författare av inlägg 3, stevebc's kompis(?), ~500 inlägg på en månad, känd av hultman och Yes, m.m.?
Vem är hurril? Utöver nyreggad, författare av inlägg 3, stevebc's kompis(?), ~500 inlägg på en månad, känd av hultman och Yes, m.m.?
It's Jesus, lol. Skaparn är min far.
Skaparn skriver lite på sin blogg.Jag kan tänka mig vad den handlar om.
Rr1a2Rywi30
Nej, mer som:
kNyl6gXLMLQ
Hahaha! Fräckt! Jag gillar folk som är stora i maten.
Sheogorath
2011-04-05, 20:51
"Se, det har blivit sagt: I Kolozzeums 10:e år skola Trollkarlen återvända för att döma såväl bannade och aktiva."
It's Jesus, lol.Ain't no lies.
MasterChief
2011-04-05, 21:39
Han skrev fyra inlägg för 2 dagar sen. Vet att det är jobbigt när han inte hänger här 24/7.
Hahaha! Fräckt! Jag gillar folk som är stora i maten.
EjbrPEcvGT4
Nej, mer som:
kNyl6gXLMLQ
Lol, överdoserad på ägg.
Nitrometan
2011-04-06, 06:51
Nej. Hurril är en arg mr Hyde's mr Hyde.
med all respekt till skaparn och allt han har tillfort forumet under arens gang osv, men vi har ju faktiskt Jusup nu?! :D :smash:
med all respekt till skaparn och allt han har tillfort forumet under arens gang osv, men vi har ju faktiskt Jusup nu?! :D :smash:
Vars är den där respekten du inleder med?
Nitrometan
2011-04-06, 13:58
med all respekt till skaparn och allt han har tillfort forumet under arens gang osv, men vi har ju faktiskt Jusup nu?!
Jusup är inte skaparn.
Jusup är som aw-tjejerna. Ett sorl av menlöshet.
hejhopp79
2011-04-06, 14:22
Du träffar skaparen på the reckoning day. Och då ska du ställas till svars för dina synder.
Tänk på det. Och var snäll.
Hej!
Hej. Jag hade inte sett dig skriva något på ett tag, så jag var rädd att du cyklat omkull och slagit dig, alt. misshandlat någon tv-pejlare och satt i häkte.
Nu känns det bättre.
Jusup är som aw-tjejerna. Ett sorl av menlöshet.
Lol.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.