Visa fullständig version : 2 månader framåt skillnad?
ttoobbee
2011-03-28, 20:07
Nu har jag tränat i 3 månader och varit hyffsat duktig med maten från och till.
Men nu känner jag att jag kommit igenom den första fasen av min träning och det står lite still. Så i två månader framåt ska jag äta mycket mycket mer och va stenhård med träningen.
Jag ska försöka äta 5 gånger om dagen och försöka dra ner på kolhydraterna och öka mängden protein, detta kommer säkert inte funka varje dag för jag studerar och ekonomin är begränsad. Men en dag kan se ut som nedan
mål 1: 2 ägg,frukt,proteinshake 35ml
mål 2: skolmat husmanskost kan vara allt från köttbullar till kyckling och till detta väldigt lite kolhydrater
mål3: frukt,proteinshake 35ml
mål 4: Middag hemma kan också vara allt från soppa till spaghetti och köttfärssås men även här mindre kolhydrater.
mål5: fil med 250g kvarg och kornflakes.
Tar även 5 BCAA tabletter innan träning och efter och en proteinshake 35ml efter träning också.
Jag ska träna 6 dagar i veckan och då gå igenom kroppen två gånger på en vecka.
omkrets runt biceps ligger på ca 33cm.
Pb bänk : 65 kg
vikt: 63kg ökat 4-5 kg sen jag börja i januari.
Nu undrar jag vad ni tror jag kan åstadkomma på 2 månader om jag kör så här? och om det finns något jag ska ändra på ? Tar mer än gärna emot all kritik =)
Masterpan
2011-03-28, 20:16
Nu har jag tränat i 3 månader och varit hyffsat duktig med maten från och till.
Men nu känner jag att jag kommit igenom den första fasen av min träning och det står lite still. Så i två månader framåt ska jag äta mycket mycket mer och va stenhård med träningen.
Jag ska försöka äta 5 gånger om dagen och försöka dra ner på kolhydraterna och öka mängden protein, detta kommer säkert inte funka varje dag för jag studerar och ekonomin är begränsad. Men en dag kan se ut som nedan
mål 1: 2 ägg,frukt,proteinshake 35ml
mål 2: skolmat husmanskost kan vara allt från köttbullar till kyckling och till detta väldigt lite kolhydrater