handdator

Visa fullständig version : Euroshopper-tonfisk?

Mindek
2003-11-27, 15:23
Är det verkligen tänkt som människoföda? Hittar typ fjäll och benbitar i skiten när jag sitter här och snaskar... Tror jag ger dem till katten och satsar på lite bättre grejer nästa gång :MrT:

hajder
2003-11-27, 15:29
Hehe jobbigt läge.

Jag rekommenderar Pataya som finns på Willy's, billigt och bra. Finns säkert på andra ställen men det är iaf där mina föräldrar köper in sånt.

King Grub
2003-11-27, 15:29
Abba:s eller ICA:s är det naturligtvis som gäller. :eating: Dyrare, men smakar det så kostar det. Euroshopper är rena kräkmedlet, tycker jag. http://www.dvdtalk.com/forum/images/smilies/puke.gif

Arwen
2003-11-27, 15:38
Originally posted by hajder
Hehe jobbigt läge.

Jag rekommenderar Pataya som finns på Willy's, billigt och bra. Finns säkert på andra ställen men det är iaf där mina föräldrar köper in sånt.

Håller med, 5,90 / burk, fina bitar, inte en sörja som stinker gammal kattmat....:eating:

Mindek
2003-11-27, 16:53
Jaja, katten blir glad nu i alla fall...

Ska spana in den där Pataya sen då. Abbas går väl på ~15 spänn burken vilket blir lite väl saftigt.

miffo
2003-11-27, 17:38
Originally posted by Mindek
Jaja, katten blir glad nu i alla fall...

Ska spana in den där Pataya sen då. Abbas går väl på ~15 spänn burken vilket blir lite väl saftigt. jo det är saftigt men i Willys är detbara 120gr tonfisk och i abbas är det 150 gr i en burk, Euroshopper kommer inte ens innanför dörren hos mej.......
BLÄÄÄÄÄ :insane:

Wiiking
2003-11-27, 18:00
Jaha, typiskt. Det här läser man när man precis har varit iväg och köpt en hel drös med euroshopper-tonfisk.:cryout:

Visst har jag nåt minne av att det inte var nån höjdare men jag blev förblindad av hur billigt det var.

Pontus
2003-11-27, 20:07
Originally posted by Wiiking
Jaha, typiskt. Det här läser man när man precis har varit iväg och köpt en hel drös med euroshopper-tonfisk.:cryout:

Visst har jag nåt minne av att det inte var nån höjdare men jag blev förblindad av hur billigt det var.
Ingen fara, går alldeles utmärkt att äta :thumbup: De andra är bara lite kinkiga.

Beror väl förstås på hur gott man tycker tonfisk är, jag tycker inget är speciellt gott så då kan jag lika gärna ta Euroshoppers där man inte behöver tugga lika mycket. Om man däremot njuter av Abbas så är det väl en annan sak...

Jimbo
2003-11-27, 20:12
Originally posted by hajder
Hehe jobbigt läge.

käkar den jag med när det blir tonfisk men föredrar kycklingfil'e.

King Grub
2003-11-27, 20:14
Ett par burkar Abba:s tonfisk tillsammans med pasta är gott! En måltid att njuta av, till skillnad mot Euroshopper, som man skyndar sig att slafsa i sig för att bli av med eländet. :)

hajder
2003-11-27, 20:24
Originally posted by King Grub
Ett par burkar Abba:s tonfisk tillsammans med pasta är gott! En måltid att njuta av, till skillnad mot Euroshopper, som man skyndar sig att slafsa i sig för att bli av med eländet. :)
yepp..gillar speciellt med de här "skruvmakaronerna" :). Annars blir det med nudlar.

Arwen
2003-11-27, 21:31
Har också gjort misstaget att släpa hem en rejäl trave europshopper = misstag Nr 1

Gav sedan det till katten = misstag Nr 2!

Om man så säger så här, det luktar skit redan innan katten ätit den....

Som sagt i mitt tidigare inlägg så köper jag "Pataya" istället, vilket både jag, katten och inomhusklimatet mår bättre av.

Jaak
2003-11-27, 22:31
Originally posted by King Grub
1 par burkar? Hur mycket protein sätter du i dig per måltid egentligen? ...:eating: ??

Slartibartfast
2003-11-28, 09:44
Jag slafsar i mig bl.a en burk Evroshopper på rågbröd efter träningen. Det går hur bra som helst. Visst är det lite kattmatsstuk, men man äter ju inte för att det är gott utan för att man ska växa. Om man dessutom är fattig studerande är Evroshopper det ända rätta.

När man däremot käkar ris med tonfisk är det nåt mellanprismärke som gäller. Som finska Pirkka. Hyvää safkaa!

King Grub
2003-11-28, 10:58
Originally posted by Jaak

1 par burkar? Hur mycket protein sätter du i dig per måltid egentligen? ...:eating: ??

40 till 100 gram.

sipowitz
2003-11-28, 11:01
Öb's tonfisk är nice. 2 burkar för 10 spänn brukar det vara...

rossi
2003-11-28, 15:34
Man blir vad man äter !!! :D

AJO
2003-11-28, 17:02
har varit trogen euroshoppare ett tag nu, men nu får det snart va nog, börjar tröttna, speciellt efter senaste burken jag öppnade, var pissgul men tog ändå en tugga uscchh, öppna en ny nu har iallafall normal färg......

har sparat den andra som bevis ifall jag blir sjuk eller nåt :insane:

Euroshopper billigt men:thefinger

Pataya billigt och:thumbup:

Arwen
2003-11-28, 18:16
Originally posted by rossi
Man blir vad man äter !!! :D

Så sant så, ikväll blir det färsk krabba :eating: