Visa fullständig version : Period
STarfish
2003-11-27, 14:20
Jag har nu gått på diet i 11 veckor med mycket fina resultat, gått ner 7kg fläsk och minskat nästan 10 cm runt midjan och ser inte ut och förlorat några muskler alls. måttbandet visar samma som innan runt armar.
Jag kan väl nästan säga att jag är 5-7 kg fläsk från o komma i fin form, lite svårt o säga.
Min fråga är då att går det bra och köra 10-12 veckor till med min diet för o bränna bort det sista??? eller det är inte särskilt hälsosamt?
En fråga till när jag avslutar min diet ska jag sakta trappa upp med kcal eller är det bara och återgå till som jag käkade innan jag började dieta.
King Grub
2003-11-27, 14:42
Min fråga är då att går det bra och köra 10-12 veckor till med min diet för o bränna bort det sista??? eller det är inte särskilt hälsosamt?
Så länge din kost ger dig de näringsämnen du behöver och du är frisk i övrigt är det inte ohälsosamt.
En fråga till när jag avslutar min diet ska jag sakta trappa upp med kcal eller är det bara och återgå till som jag käkade innan jag började dieta.
Det får du bestämma själv. Återgår du direkt till samma nivå som tidigare dröjer det inte länge innan du är lika fet igen. Å andra sidan bygger du antagligen lättare då också. Det finns nog inget rätt eller fel här, utan du gör som du vill.
Kanske bygga en månad som omväxling?
Blir ofta rätt tungt att gå på samma diet hela tiden...
Eller så kan du ju testa ABCDE-dieten ett tag och sedan fortsätta dieta efter det!
Kul att du lyckats bra med dieten förresten! :thumbup:
Trappa upp till vanliga nivåer så behöver inte kroppen få chock och samla allt i fettcellerna...
STarfish
2003-11-27, 20:20
jag menade ju inte riktigt återgå till som jag käkade innan ;)
Men däremot så ska jag börja bygga direkt efter min diet och jag hadde tänkt hålla mig på lite över mitt energi behov med bra mat... tror jag behåller cardion till byggningen med.
Men jag kör vidare då... 10 nya färska diet veckor... haha nä men minst till årets slut så får vi ta en titt då.
Jag har blivit av med grövsta fettet... finns litet lager nu, jag tycker det börjar ta sig lite på formerna... börja hända saker :thumbup:
vad kör du för diet ? :naughty:
King Grub
2003-12-02, 14:28
Originally posted by jochen
Vad har Snusk-Smileyn med saken att göra? ;)
trycker den e så snygg bara =) samt att dieten verkar sexig. :kinky:
STarfish
2003-12-03, 12:29
Originally posted by jochen
Jag kör väl ingen speciell sådär, skulle väl mest likna 30-30-30 dieten...:mallan:
RealElwood
2003-12-03, 16:59
Originally posted by STarfish
Jag kör väl ingen speciell sådär, skulle väl mest likna 30-30-30 dieten...:mallan:
90% bara, d va speciellt.....
STarfish
2003-12-03, 17:17
Originally posted by RealElwood
90% bara, d va speciellt.....
Den heter 30-30-30 dieten, men självklart så är det 33,3-33,3-33,3. Lite enklare och säga. Hänger du med? :smash:
Originally posted by STarfish
Den heter 30-30-30 dieten, men självklart så är det 33,3-33,3-33,3. Lite enklare och säga. Hänger du med? :smash:
Njaa, du har glömt oändligt mycket decimaler där! :D
Eller så kör man 30-30-30 och 10% alkohol! :D
RealElwood
2003-12-03, 21:51
Originally posted by kharon
Eller så kör man 30-30-30 och 10% alkohol! :D
Jag är på när börjar vi? :thumbup:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.