Visa fullständig version : What is your body type?
coolboynesko
2011-03-22, 17:05
http://www.bodybuilding.com/fun/becker3.htm
Så vad fick ni?
hahavaffan
2011-03-22, 17:08
Mesomorph, 1,83.
långochsvag
2011-03-22, 17:09
Jag fick mellan två.. får man rösta två gånger?
Your score is 2.33.
Your body is between an Ectomorph and a Mesomorph. Choose a middle approach between the follow recommendations.
Nitrometan
2011-03-22, 17:10
Jag fick inte vara med. :(
Your score is 2.5.
Your body is between an Ectomorph and a Mesomorph.
Ja e mellan.
Fick mittemellan endo och meso, vet inte vad jag ska välja i din poll.
coolboynesko
2011-03-22, 17:14
Jag fick inte vara med. :(
Ja e mellan.
Lägg in fler alternativ i pollen :)(om de går)
AreRoosen
2011-03-22, 17:16
Mesomorph, 2.17 :)
Helt värdelös. Man kan svara helt annorlunda beroende på om det är höstbulk eller vårdeff. :smash:
jolly7907
2011-03-22, 17:18
fick mittemellan endo och meso, vet inte vad jag ska välja i din poll.
+1
rajjan_dammit
2011-03-22, 17:25
Mellan ecto och meso, 2.42
Helt värdelös. Man kan svara helt annorlunda beroende på om det är höstbulk eller vårdeff. :smash:
+1,83 ;)
Fruktansvärt intetsägande undersökning.
Mesomorph, 1,83.
Same.
Nu jävlar ska jag lägga om min träning TOTALT! Den här insikten förändrar allt!
mellan endo och meso. ingen nyhet. kan inte vara kul att vara ecto.
Mesomorph 2
Kan någon förklara för mig ifall det är bra eller dåligt?
*trög
Andy.da.wohoo
2011-03-22, 18:38
Mesomorph - 2,08
Spartansk
2011-03-22, 18:44
Mesomorph - 2,08
Fick exakt samma. Och hade jättelätt för att hitta rätt svarsalternativ, så jag kan inte klaga på formuläret.
Fan också. Nu kan jag inte skylla mina dåliga resultat på gener. :D
victor_n
2011-03-22, 19:03
2.08 Mesomorph*flex*
Mes, 2.0
Sicken insikt!
Same same!
What Is Your Body Type?
Your score is 1.83.
Your body is closest to a Mesomorph. You have a naturally fit body but to maintain it or improve it you should exercise and diet correctly for your type. Strength training can be done more often and for longer sessions then would be good for an Ectomorph, but you must still be carefull not to overdo it. You should train with moderate to heavy weighs and at a moderate pace, not resting too long between sets. You will find you gain muscle quite easy (some women and even men might not want to get too bulky, but this won't happen suddenly. When you are happy with your muscle size simply train to maintain it). Stick to a good healthy diet to keep you lean and muscular, and watch for any slow creeping fat gains. Engage in and enjoy aerobic activities, sports, etc. but do not overdo.
-
Lol, snacka om precist. Ögonbrynshöjare när man läste detta alltså. Mitt i prick!
victor_n
2011-03-22, 19:08
Mesomorph 2
Kan någon förklara för mig ifall det är bra eller dåligt?
*trög
i ditt fall dåligt :angel:
i ditt fall dåligt :angel:
Haha vafan, varför det?
Vad jag förstod var det ganska bra, men jag kommer väl aldrig bli slank :P
panzerpig
2011-03-22, 19:53
Endomorph 1.17
betyder det nå speciellt lr?
Your score is 2.25.
Your body is closest to a Mesomorph. You have a naturally fit body but to maintain it or improve it you should exercise and diet correctly for your type. Strength training can be done more often and for longer sessions then would be good for an Ectomorph, but you must still be carefull not to overdo it. You should train with moderate to heavy weighs and at a moderate pace, not resting too long between sets. You will find you gain muscle quite easy (some women and even men might not want to get too bulky, but this won't happen suddenly. When you are happy with your muscle size simply train to maintain it). Stick to a good healthy diet to keep you lean and muscular, and watch for any slow creeping fat gains. Engage in and enjoy aerobic activities, sports, etc. but do not overdo.
Mesomorph 2
Mja känns som ett horoskop. Målar med bred pensel. Dom tyckte att jag skulle ligga kvar på samma vikt dock. Det rådet tar jag till mig :)
Your score is 2.08
Your body is closest to a Mesomorph. You have a naturally fit body but to maintain it or improve it you should exercise and diet correctly for your type.
Haha, vilket totalt jävla skitsnack, stämmer inte för fem öre.
Jag har aldrig, under hela min uppväxt (är 23 år) haft en "fit" eller deffad kropp.
Spartansk
2011-03-22, 20:35
Haha, vilket totalt jävla skitsnack, stämmer inte för fem öre.
Jag har aldrig, under hela min uppväxt (är 23 år) haft en "fit" eller deffad kropp.
Du har väl aldrig ägnat dig åt att träna och äta korrekt för din kroppstyp? ;)
Inte förr om åren men numera så.
Men "naturligt fit" tycker jag låter som att man inte behöver träna för att se "fit" ut, eller?
Nitrometan
2011-03-22, 20:46
Lägg in fler alternativ i pollen :)
Bra tips.
Skyll dig själv. ;)
Spartansk
2011-03-22, 20:47
Inte förr om åren men numera så.
Men "naturligt fit" tycker jag låter som att man inte behöver träna för att se "fit" ut, eller?
Det står ju "but to maintain it or improve it you should exercise and diet correctly for your type". Det tolkar jag som att man kan bli "o-fit" fastän man är mesomorf.
Your score is 2.25.
Your body is closest to a Mesomorph. Mjäh. Jag tror att den ljuger.
Nitrometan
2011-03-22, 20:49
"Eat Right for your Type"?? Är inte det nåt som handlar om blodgrupper och dieter?
Spartansk
2011-03-22, 20:56
"Eat Right for your Type"?? Är inte det nåt som handlar om blodgrupper och dieter?
Förmodligen! Jag är AB+, äter husmanskost och är lönnfet.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.