handdator

Visa fullständig version : Jacked XX + Extra 20mg geranamine

Thrower
2011-03-22, 15:04
Fanns ett "hardcore" tillval vid beställning av Jacked XX igår. Då fick man med 20 tabletter med en burk Jacked XX som innehöll 20mg Geranamine per tablett.

Undrar bara vad detta skulle tillföra vad gäller upplevelse av PWO:n, nån direkt kännbar skillnad?

(Såg dock att detta tillval nu är borttaget när jag kollade på hemsidan idag, men kanske kommer upp igen...)

Tacksam för svar.

944RS
2011-03-22, 15:11
Trodde det var slut på diskussionerna om dessa ämnen!

ThisIsTheOne
2011-03-22, 15:54
Fanns ett "hardcore" tillval vid beställning av Jacked XX igår. Då fick man med 20 tabletter med en burk Jacked XX som innehöll 20mg Geranamine per tablett.

Undrar bara vad detta skulle tillföra vad gäller upplevelse av PWO:n, nån direkt kännbar skillnad?

(Såg dock att detta tillval nu är borttaget när jag kollade på hemsidan idag, men kanske kommer upp igen...)

Tacksam för svar.

Det är nog osannolikt i dessa dagar.

Jag misstänker också att du skulle känna dig mer eller mindre tjackad på riktigt om du tillförde ytterligare DMAA i en sådan produkt.

Thrower
2011-03-22, 18:48
Det är nog osannolikt i dessa dagar.

Jag misstänker också att du skulle känna dig mer eller mindre tjackad på riktigt om du tillförde ytterligare DMAA i en sådan produkt.

Misstänkte nästan det! Bra att få bekräftat iaf.

Thrower
2011-03-22, 18:49
Trodde det var slut på diskussionerna om dessa ämnen!

Vad är det för fel att ställa en fråga om en produkt som är helt laglig för icke tävlande?

hejhopp79
2011-03-22, 18:57
Otroligt roligt hur många kroppsbyggare som är emot alkohol, tobak och droger men inte har några problem att bli småhöga på PWO's :D

qqq111
2011-03-22, 19:06
Otroligt roligt hur många kroppsbyggare som är emot alkohol, tobak och droger men inte har några problem att bli småhöga på PWO's :D
Alkohol och cigaretter försämrar ju träningsresultaten. Jack3d osv tvärt om =)))))))

Dessutom suger alkohol ändå.

944RS
2011-03-22, 19:07
Vad är det för fel att ställa en fråga om en produkt som är helt laglig för icke tävlande?

Enl. paragraf 1 i forumreglerna så står det att diskussioner kring "grå-zons" produkter inte är tillåtna.
Jag har uppfattat att geranamine är ett sådant men jag kanske har fel...

Att jag personligen är emot produkter som Jacked XX hör väl kanske inte hit men jag tycker det är trist att det dyker upp så många trådar om just sånt som många ynglingar vill ta bara för att de är lite på gränsen.

Thrower
2011-03-22, 19:23
Du har rätt, man har rätt till sin åsikt. Yngling eller inte hör inte hit, finns säkerligen flera 25+ som käkar Jacked XX ska du se...

exevision
2011-03-23, 12:26
Och ni tror inte ämnen som DMAA skulle påverka kroppen i övrigt på något negativt sätt när det varnas för Synefrin...

Reticulum
2011-03-23, 19:31
Att jag personligen är emot produkter som Jacked XX hör väl kanske inte hit men jag tycker det är trist att det dyker upp så många trådar om just sånt som många ynglingar vill ta bara för att de är lite på gränsen.

Kan inte hålla med om att man är en "yngling" för att man inte vill att dopingklassade preparat skall diskuteras på ett forum som detta. Finns gott om forum där dessa preparat diskuteras och vill man vara på ett sådant forum så är det bara att registrera sig där. Personligen stör det mig dock inte att det diskuteras här.

944RS
2011-03-23, 19:52
Kan inte hålla med om att man är en "yngling" för att man inte vill att dopingklassade preparat skall diskuteras på ett forum som detta. Finns gott om forum där dessa preparat diskuteras och vill man vara på ett sådant forum så är det bara att registrera sig där. Personligen stör det mig dock inte att det diskuteras här.

Jag förstår inte vad du menar egentligen?

Det jag menade var att det verkar vara väldigt populärt att söka sig till produkter som är lite på gränsen till olagligt/farligt. Speciellt bland många yngre som inte ens har testat några vanliga PWO först.
Har man testat massor med olika varianter och effekten börjar utebli så kan jag förstå att folk blir nyfikna.

Att det diskuteras kan självklart vara bra så mer fakta om både biverkningar och effekter kommer fram men samtidigt så sänder det ju lite fel signaler när många påstår sig ta dubbla och trippla doser utan att det händer dem något.

Plötsligt så vill "Erik 16år" oxå vara tuff inför sina polare så han gör som grabbarna på Kolo och kör en trippeldosering tillsammans med en burk Monster/Red Bull eller liknande... Kanske är det ofarligt, kanske är det dumt!

RassK
2011-03-27, 00:16
Det går inte att köpa löst geranamine längre :/

Kashani
2011-03-27, 01:29
Det går inte att köpa löst geranamine längre :/

Jodå, förövrigt finns det folk som testat jack3d med extra DMAA i och gett utlåtanden om det också!

Kolozzeum
2011-03-27, 05:45
Ur reglerna:
§1. När det gäller narkotika, doping och/eller läkemedelsklassade substanser/preparat är diskussioner om användande och försäljning av dessa förbjudet. Undantag gäller bl.a. koffein, astmamediciner och liknande. Använd sunt förnuft. Moderatorerna har rätt att ta bort tvivelaktiga inlägg utan förklaring. På Kolozzeum tillåter vi ej heller diskussioner som rör så kallade gråzons-preparat - tillskott eller substanser vars syfte är förändringar av hormonproduktionen och/eller ger utslag på dopingtest.