handdator

Visa fullständig version : Pyruvate

Arwen
2003-11-26, 13:41
GG har bra erbjudande på pyruvate just nu, funderar på att ladda hem inför toppformning i jan/feb...ngn som har egna erfarenheter av detta preparat?

Halib
2003-11-26, 19:02
I pulverform smakar det kräk!! :cryout:

Arwen
2003-11-26, 21:03
så bortsett från kräkmuskulaturen, några resultat?

EiseltUK
2003-11-26, 21:51
Originally posted by Arwen
så bortsett från kräkmuskulaturen, några resultat?

Om man ska tolka forskningen så är det A och O att dra ned kaloriintaget till mindre än 2000 kcal. Vid detta kaloriintag gick måttligt överviktiga personer (som inte fick pyruvat) inte ned i vikt alls. De som tog 6 gram pyruvat gick ned cirka 2 kg i fett. Ganska stor skillnad alltså.

Pyruvat är instabilt och enligt vår råvaruleverantör håller många råvaror inte länge än några månader. Detta kan vara försklaring till att erfarenheterna av Pyruvat är ganska olika.

Jag vet inget om GGs produkt och kan inte uttala mig, men om du testar den och inte får effekt så kan det kanske beror på att pyruvatet inte är som det borde och du kan då, om du vill och har råd, testa att använda någon som använder en råvara som ska vara garnaterat stabil (bl a Eiselt). Men som sagt jag vet inget alls om GGs produkt som misstolka inte mitt inlägg. Deras Pyruvat kan vara helt ok. Om priset inte är så högt så skadar det ju inte att testa.

/ Henrik