Visa fullständig version : Hjälp mig lista ALLA gym i sthlm
Sitter och googlar frenetiskt men t.o.m google missar endel smågym.
Skriv gärna pris/utbud
Jag är egentligen bara intresserad av gymdelen och den behöver inte direkt vara superutrustad.
Gärna powerack
*flex*
Sitter och googlar frenetiskt men t.o.m google missar endel smågym.
Skriv gärna pris/utbud
Jag är egentligen bara intresserad av gymdelen och den behöver inte direkt vara superutrustad.
Gärna powerack
*flex*
Äntligen på plats i huvudstaden, Agazza? Var bor du?
Friskis & Svettis Orminge/Sickla - Gym, spinning, gympa osv. 2900 kr/år då får du träna på båda anläggningarna :)
Friskis & Svettis Orminge/Sickla - Gym, spinning, gympa osv. 2900 kr/år då får du träna på båda anläggningarna :)
För 3900 får han även city..
Men delta, Gumse, PRO gym om du gillar byggare*cupid*
Gymmet, Fryshuset
http://www.fryshuset.se/gymmet/
Årskort 2000kr
Månadskort 300kr
Utbud: Hantlar upp till 50kg eller mer. Två bänkpresställningar, böjställning, powerrack, chinbar, dipsställning, vanliga maskiner för kroppens olika muskler, 10-15 tal konditionsmaskiner osv.
Klientel: Motionärer och basketspelare främst. Oftast lite folk.
vicarious
2011-03-20, 00:46
Vart i Stockholm? Centralt, norr/västerort, söderort?
Jag har själv letat efter ett ställe att träna på.. eller letar faktiskt fortfarande om jag ska vara ärlig.
Stockholms Simhallar
World Class
SATS
Fitness 24/7
Actic
Puls & träning
Sundbybergs TK
Fairing Gym
Gumse Gym
Delta Gym
Pro Gym
Friskis & Svettis
Sollentuna Simhall
Flex Sports Club
Äntligen på plats i huvudstaden, Agazza? Var bor du?
Hägersten just nu, men ska flytta till essingen snart, det blir även antagligen bara tillfälligt, siktar fortfarande på östermalm, eller blir det skitlångt ut runt typ danderyd, pga tjejens jobb..
För 3900 får han även city..
Men delta, Gumse, PRO gym om du gillar byggare*cupid*
Ett powerrack och hantlar är typ det jag behöver, föredrar ett sunkigt gym med lite folk än ett flashigt fint gym som är överbefolkat av broilers
Vart i Stockholm? Centralt, norr/västerort, söderort?
Jag har själv letat efter ett ställe att träna på.. eller letar faktiskt fortfarande om jag ska vara ärlig.
Stockholms Simhallar
World Class
SATS
Fitness 24/7
Actic
Puls & träning
Sundbybergs TK
Fairing Gym
Gumse Gym
Delta Gym
Pro Gym
Friskis & Svettis
Sollentuna Simhall
Flex Sports Club
Just nu i närheten av hägersten, senare behöver jag veta runt danderyd skulle jag gissa, skulle jag bo i stan så hade det nog varit lättare
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.