Logga in

Visa fullständig version : vill man va fin...

Halib
2003-11-25, 22:40
...får man äta protein :hbang:

Ja, då har man köpt första påsen av exell-protein... Tyckte chokladsmaken vad väldigt lik twinlabs supergainer... dvs väldigt söt i smaken... :(
Men det får gå ner...som allt annat nyttigt... :cheers:

Är dom andra smakerna att rekommendera eller finns det ngn man ska hålla sig ifrån...

EiseltUK
2003-11-25, 23:48
Det är ingen idé att fråga om smaken eftersom den är så olika. Alla smakerna kommer bli mindre söta. Det som tillverkas nu är redan ändrat.

/ Henrik

King Grub
2003-11-26, 07:23
Min personliga åsikt är att jordgubben är den godaste gubben i trion. Och jag gillar vanligtvis inte jordgubbsslisk! Förutom au naturelle, då.

Dipshit
2003-11-28, 13:13
Schjälv tycker jag choklad är bäst, då den går att blanda med det mesta.
Jordgubbsprotein med en twist av banan är inget jag rekommenderar..

JAM
2003-11-30, 23:17
Originally posted by King Grub
Min personliga åsikt är att jordgubben är den godaste gubben i trion. Och jag gillar vanligtvis inte jordgubbsslisk! Förutom au naturelle, då. Håller med om att jordgubben är riktigt god! T.o.m. god blandad med vatten, och det är det då inte många smaker som är! :)

Castro
2003-11-30, 23:24
Håller med Gruben. Exells jordgubb är delikat! Riktigt god! :thumbup:

Vanilj tyckte jag var sådär till en början, men nu gillar jag den starkt. Choklad är choklad, de går alltid ner.

Ankarby
2003-12-01, 13:27
buhu smakar lite illa :rolleyes:

TCOG
2003-12-01, 16:00
Originally posted by Halib
...får man äta protein :hbang:

Ja, då har man köpt första påsen av exell-protein... Tyckte chokladsmaken vad väldigt lik twinlabs supergainer... dvs väldigt söt i smaken... :(
Men det får gå ner...som allt annat nyttigt... :cheers:

Är dom andra smakerna att rekommendera eller finns det ngn man ska hålla sig ifrån...

köpte 2 kg av jordgubben.....skit GOD!!!..verkligen tyckte jag....men är det nån annan som har testat den innan under lång tid ? verkar den bra?....billig iaf....

King Grub
2003-12-01, 16:12
Originally posted by TCOG

köpte 2 kg av jordgubben.....skit GOD!!!..verkligen tyckte jag....men är det nån annan som har testat den innan under lång tid ? verkar den bra?....billig iaf....

Det är vassleprotein av god kvalitet till ett toppenpris. Du får vad som står i innehållsförteckningen. Det är inget som dina muskler automatiskt växer av, men det är ypperlig källa till snabbt protein.

Mindek
2003-12-01, 17:20
Låter ju bra det här. Blir några paket Exell och en låda Protec till jul förhoppningsvis.

MrT
2003-12-02, 00:33
kan man få tag på provsmak på exell jordgubb? Prövade för ngt år sedan ngt kosttillskott med jordgubb och då flög 1kg rakt ned i papperskorgen pga smaken..

Berry
2003-12-02, 09:15
Kommer aldrig mer köpa protein med jordgubbssmak. Har plågat i mig 4,5 kg Strength Gainer jordgubb en gång i tiden, sen förträngde jag på något sätt hur illa det smakade och köpte 3 kg Eiselt Hi-Whey. Fy fan.. aldrig mer.

Janne
2003-12-02, 09:19
När det gäller Exell tycker jag själv att chokladen är kanongod och jordgubben kommer strax efter. Vanilj blev det dock efter träningen i morse (med druvsocker)...några minuter, senare 3 meter utanför gymet kom delar av den upp igen, SÅ himla smaskig är den :) Iofs kan det ju haft med träningen att göra, men jag tvivlar :booty:

Nils.R
2003-12-02, 12:45
Själv tycker jag att excells jordgubb är alldeles för söt och sliskig.

TCOG
2003-12-02, 15:10
Originally posted by King Grub

Det är vassleprotein av god kvalitet till ett toppenpris. Du får vad som står i innehållsförteckningen. Det är inget som dina muskler automatiskt växer av, men det är ypperlig källa till snabbt protein.

bra att du tycker det e bra.....nyss köpt 2 kg. Vad tycker du om exells kreatin? är det värt att köpa?....har aldrig testat kreatin men e sugen....ska nog köpa efter nyår...

kelk
2003-12-03, 17:08
jordgubbsmak :love:

MrT
2003-12-03, 18:16
ingen som vet vart man får tag på smakprov? Har i stort sett käkat alla kosttillskott med chokladsmak det senaste året så nu skall det bli ändring.. vill inte kasta bort pengarna på "ogod" jordgubbsvassle bara.

Dipshit
2003-12-03, 18:29
du kan ju köpa några olika sorters drinkar på gymmet (förutsatt att det är ett "medelstort" sådant), och testa dig fram!

DiZi
2003-12-03, 18:43
Originally posted by MrT
ingen som vet vart man får tag på smakprov? Har i stort sett käkat alla kosttillskott med chokladsmak det senaste året så nu skall det bli ändring.. vill inte kasta bort pengarna på "ogod" jordgubbsvassle bara.

Vet inte om Eiselt fortfarande har kvar det, men det har dom säkert, om du ber jättesnällt... in på Eiselt (http://www.eiselt.se) och skriv till dom. Tog mig 2 dagar att få hem det, MYCKET bra service ! :hbang:

Niklas
2003-12-03, 20:39
Smaken är som baken :booty: verkar ju trots allt stämma in på tränande också, vilken tur!! :D

Tyvärr har vi inga provpåsar men ni som bor i stockholm och har vägarna förbi Fairings Gym i Veddesta Centrum (nära Ikea Barkarby) kan komma in och be att få en provdrink av valfri Exell protein.

// Niklas