handdator

Visa fullständig version : Gym i Malmö nära MAS?

marolss
2011-03-17, 09:02
hej

Jag kommer befinna mig i Malmö, boendes mkt nära MAS sjukhus i en veckas tid och undrar nu om gym i dess närhet?

Vore mkt tacksam om ni kan ge förslag på gym, och jag kommer att ha anlänt via tåg och ej ha tillgång till bil så det bör helst ligga nära sjukhuset...

ju fler alternativ ni kan ge desto bättre- och om ni har koll på gymmet så kanske ni även vet priset för träning där? Vissa gym har ju "stämpelkort" på typ 10 ggr, eller som i mitt fall 5 ggr?

mkt mkt tacksam för svar och hjälp!!

mvh

Inge Enveten
2011-03-17, 09:13
Svetta på dalaplan
Något gym i samma byggnad som Lidl, dalaplan, på våning 2
24/7 vid södervärn
Friskis o svettis vid Heleneholm

Gymmen är skrivna utifrån hur nära MAS de ligger :thumbup:

Gober
2011-03-17, 10:15
Svetta på dalaplan
Något gym i samma byggnad som Lidl, dalaplan, på våning 2
24/7 vid södervärn
Friskis o svettis vid Heleneholm

Gymmen är skrivna utifrån hur nära MAS de ligger :thumbup:

Ligger ett Friskis vid folkets park som är gångavstånd från MAS. Sen har du ju AA-Elit som ligger max 15min gångavstånd från mas, om du vill träna med dom stora grapparna :)

marolss
2011-03-17, 11:30
ok, fantastiskt bra- tackar för svaren!

Då kan jag ju konstatera att hitta ett gym kommer inte vara problem.

Får då fråga om personliga åsikter om gymen, hur är dem, storleksmässigt, folk, målgrupper? Priser?

mkt tacksam!

mvh

Gober
2011-03-17, 11:41
ok, fantastiskt bra- tackar för svaren!

Då kan jag ju konstatera att hitta ett gym kommer inte vara problem.

Får då fråga om personliga åsikter om gymen, hur är dem, storleksmässigt, folk, målgrupper? Priser?

mkt tacksam!

mvh

Har inte erfarenhet av 24/7 vid södervärn då jag kör på ett annat 24/7, men antar det är som de flesta andra 24/7, har dock hört att det ska vara sjukt mycket folk där. Jag har även kort på AA-Elit och det är förmodligen ett av de bästa gym som finns i södra Sverige. Det är stort och luftigt och har all utrustning du kan behöva, mycket fria vikter, power racks, maskiner osv. Där bör det ju dessutom inte va några problem att betala per gång om det bara handlar om en vecka. Alla möjliga som tränar där, från vanliga motionärer till elitbyggare.

60:- per gång eller 400 för 10-kort.

Inge Enveten
2011-03-17, 13:27
Otroligt att jag glömde bort AA-elit, nästan lite pinsamt. Utifrån bilderna jag sett från gymmet så vill jag påstå att det är Malmös överlägset bästa om man tränar traditionell "bodybuilding" eller inte håller på med typ crossfit/kettlebells osv

Tys0n
2011-03-17, 22:46
Skulle vilja påstå att det är Sveriges bästa gym och inte bara Malmös

marolss
2011-03-18, 07:05
Skulle vilja påstå att det är Sveriges bästa gym och inte bara Malmös

tackar för samtliga svar! självklart blir man ju sugen på AA-Elit vid dessa lovord så det blir en veckas träning där!

thanks!