Visa fullständig version : Vilan vid deff
Big bicep
2011-03-15, 18:21
Är det något speciellt man ska tänka på när man kör vilodagen under deff/eller känner sig krasslig, kanske inte äta lika mycket kolhydrater förstår jag ju, Men som idag har jag sjukt ont i halsen så måste ta och hoppa över träningen helt.
Se till att du får i dig ditt protienintag:) så brukar jag göra iaf. har funkat bra
hejhopp79
2011-03-15, 19:41
Vitaminer/mineraler. Byt ut mer energitätare kolhydrater mot grönsaker och liknande.
Många blir lättare sjuka vid deff.
Big bicep
2011-03-16, 17:01
Kommer nog vara sjuk några dagar till, åkt på förkylning så i värsta fall går det någon vecka innan man kan träna igen, rör mig ju dock väldigt mycket på jobbet, men inte roligt att vila så länge under deff. Tappar man inte för mycket massa då jag inte kan träna på dom här dagarna och käkar så lite ?
Kommer nog vara sjuk några dagar till, åkt på förkylning så i värsta fall går det någon vecka innan man kan träna igen, rör mig ju dock väldigt mycket på jobbet, men inte roligt att vila så länge under deff. Tappar man inte för mycket massa då jag inte kan träna på dom här dagarna och käkar så lite ?
Om du är orolig för att tappa mycket under några dagars förkylning så öka lite på maten. Av egen erfarenhet så tappar man inget (ev. lite) när man är förkyld under deff.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.