handdator

Visa fullständig version : min mage

murris
2011-03-13, 12:57
Hej, alla glada! Jag skulle vara väldigt tacksam för ert uttlåtande beträffande min mage. Jag ger er ett gäng bilder där jag sitter ner och vill att ni ska säga om det ser bra ut eller om det är begynnande fett vi ser. Ska det se ut som det gör på mig när man alltså sitter ner och slappnar av? Har även ett par bilder där jag rätar lite på mig och spänner magen en aning. Kan man ha sex-packet sunligt när man sitter och inte spänner magmusklerna osv osv. När jag visat för några närstående vänner säger dom att det bara är skinn och inget att oroa sig för. Ni kommer oxå se att mitt sexpack ser bra ut på de bilder jag spänner en aning. Har alla små "fett"- valkar på magen när man sitter avslappnad oavsett om dom har ett bra sex eller åtta- pack? Säg vad ni tycker om magen. Om det ser ok ut eller om jag kanske bör ut och springa lite?

Tack ska ni ha!

14K
2011-03-13, 13:02
Ser ju bra ut, det nedersta är lite fett, hade du gått ner lite i BF så hade det synts mer. Man brukar säga att det är det sista o svåraste fettet o få bort.

King Grub
2011-03-13, 13:06
Hade du inte "överflödigt" skinn när du sitter ner och är avslappnad, skulle du spricka när du sträckte på dig...

murris
2011-03-13, 13:07
Ser ju bra ut, det nedersta är lite fett, hade du gått ner lite i BF så hade det synts mer. Man brukar säga att det är det sista o svåraste fettet o få bort.

vad menar du med BF? :smash:

RobbanColeman
2011-03-13, 13:07
Hade du inte "överflödigt" skinn när du sitter ner och är avslappnad, skulle du spricka när du sträckte på dig...

Mmm, skulle inte bli så kul tvättbräda då heller iom att du inte kan spänna musklerna överhuvudtaget, tänk dessutom med pump! Ooooops.

murris
2011-03-13, 13:08

HAHAHAHAHAHAHA!!
fick ett gott skratt.. :)

14K
2011-03-13, 13:09
vad menar du med BF? :smash:

Body fat, vet ej vad du ligger på eftersom jag är ganska dåligt på det. Med finns vissa på forumet som kan säga på ett ungefär vad du kan ligga på. Eller ta reda på det själv.

Blackened57
2011-03-13, 13:16
Ser inga problem med den fettmängden du har nu då det ser jävligt bra ut när du står upp.

När jag sitter ner så ser man ju själv ut som en fläskhög *popcorn*

murris
2011-03-13, 13:20
Ser inga problem med den fettmängden du har nu då det ser jävligt bra ut när du står upp.

När jag sitter ner så ser man ju själv ut som en fläskhög *popcorn*

åh, tackar.. du ser ju sjukt rippad ut.. ska kolla in din blogg lite mera senare.. *flex*

murris
2011-03-13, 13:35
åh, tackar.. du ser ju sjukt rippad ut.. ska kolla in din blogg lite mera senare.. *flex*

jo, jag är nöjd med magen när jag står upp.. kan lägga in ett par till. Ha det gott..

StampChamp
2011-03-13, 13:44
Det ser ju bra ut.. så där blir det alltid när man sitter, du måste ju ha lite hud över för att kunna sträcka på dig!

murris
2011-03-13, 13:58
Det ser ju bra ut.. så där blir det alltid när man sitter, du måste ju ha lite hud över för att kunna sträcka på dig!

oki.. blir ändå springbandet nu innan jag kör biceps och triceps, men kanske mest därför att jag vill mjuka upp låren och försöka få bort lite av träningsvärken i dom efter gårdagens benpass. gör ont idag. :cryout:
ha en bra dag! hej!

rickardptrsn
2011-03-13, 14:39
skaffa lite mer fett så slipper du rynkorna när du sitter ner! ^^

ser bra ut!

beckman88
2011-03-13, 14:48
Du sitter ner
En tjej kommer fram och säger "Du ser fet ut"
Lösning: Ställ dig upp
Tjejen: "Bor du nära här eller?"

murris
2011-03-13, 16:47
Du sitter ner

hahhaha.. okej.. :Virro

alex111
2011-03-13, 17:04
Du sitter ner

torrt

snygg mage grabben och sluta nojja , du har beachform -11 !

Nykropp
2011-03-13, 18:20
Du sitter ner

Inte bara magen som är fet, det är även nöjesfältet den skyddar.

Everlast
2011-03-14, 07:56
Tja!

Nu hittade jag dessa bilder som du pratade om igår! Jag tycker det ser otroligt bra ut!

murris
2011-03-16, 12:56
Tja!

Nu hittade jag dessa bilder som du pratade om igår! Jag tycker det ser otroligt bra ut!

Va bra! Kul att du kollade dom! :Virro