Visa fullständig version : 2,5 män tråden.
ARMSTARK
2011-03-10, 10:20
Mitt absoluta favorit program.
Det vore katastrof om Sheen skulle försvinna från serien, då är det bara att lägga ner. Men en klart underskattad person är "Bertha"! Jag älskar de där små:
Bertha kommer fram till Charlie och säger: "We need to talk"
Charlie drar fram en 20 dollars sedel.
Bertha säger:"Nice talkin' to ya" och går. :D
Rikard Jansson
2011-03-10, 10:22
Lustigt, själv tycker jag Bertha borde bort från serien :P Egentligen bara Charlie som jag tycker är rolig ... och Judiths nya kille då förstås, har dock glömt vad han heter
Han har ju redan fått sparken så "att om" är nog lite försent. De pratar tydligen om ersätta honom.
Grymt roligt program. Hoppas för allt i världen att de lägger ner programmet istället för att försöka med Rob Lowe. Någon måtta får det vara.
SiSenior
2011-03-10, 10:24
Bertha har för mig alltid varit seriens number 2 efter Alan. Sheen kommer inte bli svår att ersätta med tanke på hur extremt dålig skådespelare han är. Så länge ersättaren får samma sköna repliker tror jag serien bara kommer påverkas positivt att Sheens avhopp.
Sundqvist
2011-03-10, 10:24
Charlie sheen ÄR 2.5 män :(
Vinylsvarv
2011-03-10, 10:27
Sparkad och har gått bananas, men riktigt skön snubbe :hbang: :laugh:
Han har startat en egen "talkshow" också Sheens Korner
http://www.ustream.tv/charliesheen
9QS0q3mGPGg
Varför har Sheen fått kicken? Är det alla hans så kallade "skandaler"? För det borde väl ändå nästan vara en fördel i den rollen eftersom han i princip spelar sej själv.
Varför har Sheen fått kicken? Är det alla hans så kallade "skandaler"? För det borde väl ändå nästan vara en fördel i den rollen eftersom han i princip spelar sej själv.
Kan tänka mig att det är ganska opålitligt att ha en snubbe som drar "7 pound rocks" på en tisdag kväll anställd.
victor_n
2011-03-10, 10:57
Nu kan dom lägga ner skiten, Charlie ÄR serien hade hellre sett dom byta ut alan *gah!*
Kan tänka mig att det är ganska opålitligt att ha en snubbe som drar "7 pound rocks" på en tisdag kväll anställd.
Vad är "7 pound rocks" för något? Hittade inget på google men en gissning är att det är någon form av berusningsmedel.
Vinylsvarv
2011-03-10, 11:16
Vad är "7 pound rocks" för något? Hittade inget på google men en gissning är att det är någon form av berusningsmedel.
Rock (drug): A street name given to cocaine that has been processed from cocaine hydrochloride to a ready-to-use free base for smoking.
Nitrometan
2011-03-10, 11:16
Kanske inte så poppis att han dissade manusförfattaren till serien som ger honom miljoner.
Han kanske trodde att de roliga replikerna var hans egna?
Ja, att dra 3Kg kokain som en boss är rätt extremt. :D
Charlie är serien för att allt är centrerat runt honom och hans hus. En docka kunde ta hans roll och serien skulle knappast lida. Han är utan tvekan den minst intressanta karaktären och den sämsta skådespelaren.
Rock (drug): A street name given to cocaine that has been processed from cocaine hydrochloride to a ready-to-use free base for smoking.
Det var som fan. 7 punds kokain!
Lasse Kongo
2011-03-10, 11:33
Äntligen, hoppas han knarkar ihjäl sig eller ngt, en helt otrolig tragisk människa, att en del tar hans parti säger en del om hur begåvade vissa av dagens individer är.
ARMSTARK
2011-03-10, 11:46
Personligen har jag alltid haft en speciell förkärlek för outsiders, självdestruktiva och halvgalna personer. Såna som alltid blir för fulla och alltid säger politiskt inkorrekta saker. Man bara måste älska såna. :D
Börja knarka, bli av med vårdnaden för sina barn, bli sparkad från jobbet.
Winning....
Y-WHfRzTNS0
Exakt så jävla dålig är den. Toppas antagligen enbart av Alla älskar Raymond.
Exakt så jävla dålig är den. Toppas antagligen enbart av Alla älskar Raymond.Jag tror jag kan en till.
MHMKr-XTH9k
Bästa scenen någonsin? Heh, okej.
according to jim äger ju :D
Spartansk
2011-03-10, 12:24
Charlie Sheen has done enough drugs to kill 2,5 men.
according to jim äger ju :D
Mja, det är åtminstone inte på samma nivå som 2½ men.
Nitrometan
2011-03-10, 12:33
Charlie Sheen has done enough drugs to kill 2,5 men.
Fast han har en bit kvar till gamla rockrävar som Keith Richards och Lemmy Kilmister.
Bertha har för mig alltid varit seriens number 2 efter Alan. Sheen kommer inte bli svår att ersätta med tanke på hur extremt dålig skådespelare han är. Så länge ersättaren får samma sköna repliker tror jag serien bara kommer påverkas positivt att Sheens avhopp.
Ironiskt hur en extremt dålig skådespelare gör 2½ men till världens största serie på så gott som egen hand.
Jag blev verkligen chockad när jag såg att programmet har hållit på i åtta säsonger. Vad kan man säga, kudos till de som skriver replikerna att de kan hitta på nytt så länge.
Nitrometan
2011-03-10, 12:41
Jag blev verkligen chockad när jag såg att programmet har hållit på i åtta säsonger. Vad kan man säga, kudos till de som skriver replikerna att de kan hitta på nytt så länge.
Jo. Ändå tycker Charlie att manusförfattren suger och att det är han som är stjärnan.
shut teh face
2011-03-10, 12:47
Jag tycker den är helt okej att kolla på när man slappar lite framför teven, samma med according to jim och vissa andra komediserier som går på tv.
Inget man direkt köper och sen sträckkollar, eller längtar till nästa avsnitt. :)
Herr Oberst
2011-03-10, 12:53
You picked a fight with a warlock you little worm
Fuck Lorre! Suck Lorre och så vidare..
Charlie Sheen är det verkliga trollet
Bara lägga ned. Att byta skådis rakt av fungerar inte.
De skulle ju dock kunna göra något roligt avslut på serien t ex att charlie dör och Allan tar över huset och förlorar allt eller något liknande..
Tycker med de kan lägga ner om inte Sheen är med. Blir inte riktigt samma kategori av winning utan honom.
För övrigt tycker jag Bertha är rätt kass, serien hade varit bättre utan henne.
von huff
2011-03-10, 13:39
Byter man ut Sheen är serien död.Synd om man slutar göra nya delar.
Carlos Estevez ÄR 2½Men!
Går ej att ersätta med Rob Lowe eller 2½snarthårdakillar etc...
De får göra en Spinoff-serie kallad 2 Men med Bertha i huvudrollen!
http://25.media.tumblr.com/tumblr_lhi2akbnZw1qb0p52o1_500.jpg
prOtotype
2011-03-10, 16:41
Alltså Sheen går ju lös på Lorre av andra anledningar. Han säger ju att han blåser folk osv. Vad jag har läst så verkar ju Lorre haft problem med stjärnorna i många av sina produktioner så det är väl inte helt orimligt att Sheen faktiskt är den vettiga i det här. Speciellt eftersom att han gjorde massa drogtester ihop med en av sina galna intervjuer och där visade att han var helt ren.
Dom kan inte ersätta varken Alan eller Charlie, tror inte det skulle bli samma sak.
Charlie har ju stämt CBS på 300miljoner dollar typ, vilket kanske inte är det bästa om dom vill få igång serien igen.
Blir dock regissören och Charlie vänner igen så tror jag dom kan fortsätta spela in serien, om CBS tillåter det förstås.
Jens.Andersson
2011-03-10, 17:03
Han säger iofs "7 gram rocks" men det är nog lika opålitligt.
Y-WHfRzTNS0
Exakt så jävla dålig är den. Toppas antagligen enbart av Alla älskar Raymond.
Spot on..
Inge Enveten
2011-03-10, 17:25
Han fick 2 miljoner dollar per avsnitt om jag minns rätt och han krävde ökning av den lönen. Jag antar att kokain är dyrt, speciellt när man bombar seven gram rocks :D
Han fick 2 miljoner dollar per avsnitt om jag minns rätt och han krävde ökning av den lönen. Jag antar att kokain är dyrt, speciellt när man bombar seven gram rocks :D
1.8 miljoner Dollar dock, vilket blir en hel del mer :D Han är den bäst betalda tv-stjärnan i världen tror ja.
rajjan_dammit
2011-03-10, 18:06
h5aSa4tmVNM
-Did you have any celebrities reach out to you? To try to help you?
- Yeah, yeah.. radical people like Sean Penn and Mel Gibson and Collin Farrell, just radical people!
Haha, han är ju så jävla skön! Riktig rock star! :)
Det finns alltså folk som kollar på 2,5 män? På riktigt?
Det finns alltså folk som kollar på 2,5 män? På riktigt?
Visst! Armstark tycker t o m att det är hans "absoluta favorit program" (sic).
martinmartin
2011-03-10, 18:56
exakt så jävla dålig är den. Toppas antagligen enbart av alla älskar raymond.
+1
Hatar skiten. Blir uppriktigt irriterad när det visas. I synnerhet som det visas hela jävla tiden.
rajjan_dammit
2011-03-10, 19:06
Hatar skiten. Blir uppriktigt irriterad när det visas. I synnerhet som det visas hela jävla tiden.
Ni är helt enkelt inte total freaking rock stars from mars!
Ni är helt enkelt inte total freaking rock stars from mars!
Sheen personligen roar mig dock ;)
Vinylsvarv
2011-03-10, 19:29
Har man riktig amerikansk (barnslig) humor *flex* gillar man denna serie, personligen tycker jag den är riktigt bra men vissa säsonger har förstås varit tråkiga, har sett alla avsnitt synd att den avslutades nu, för den här säsongen kunde ha blivit bra tror jag. *popcorn*
Tricklew
2011-03-10, 20:57
Ironiskt hur en extremt dålig skådespelare gör 2½ men till världens största serie på så gott som egen hand.
Ja, och Madonna är en av världens mest populära sångare genom att dansa till bandspelare, ungefär det tjejerna gjorde i årskurs 2 på avslutningen.
Vad ska man säga, folk är helt enkelt dumma i huvudet.
Visst! Armstark tycker t o m att det är hans "absoluta favorit program" (sic).
Han måste väl luras på oss?
Ja, och Madonna är en av världens mest populära sångare genom att dansa till bandspelare, ungefär det tjejerna gjorde i årskurs 2 på avslutningen.Madonna är ju dock väldigt bra och gör så mycket mer än bara dansar. Eller snarare: hela den musikproduktion som ligger bakom täcknamnet Madonna har gjort ett jävligt bra jobb, från 80-talet fram till nu. Det är knappast en person som ligger bakom.
1.8 miljoner Dollar dock, vilket blir en hel del mer :D Han är den bäst betalda tv-stjärnan i världen tror ja.
Han tyckte väl det räckte med pengar nu så han behövde inte köra mer 2½Men utan kör på sin egna Show nu ist :D
Jag undrar dock vad Alan och Bertha fick i lön
Minimjölk
2011-03-10, 21:58
Madonna är ju dock väldigt bra och gör så mycket mer än bara dansar. Eller snarare: hela den musikproduktion som ligger bakom täcknamnet Madonna har gjort ett jävligt bra jobb, från 80-talet fram till nu. Det är knappast en person som ligger bakom.
Till skillnad från 2,5 män?
Y-WHfRzTNS0
Har skrattat åt den hela dagen. *cupid*
Fan vad jag hoppas Sheen kommer tillbaka på något vänster.
Tyckte de var ganska underhållande i början, sen visade dom de i tv i flera år o drog repriser hit o dit så tröttnade ganska fort. Har det hänt något i serien sen början av den ? Jag menar handligen är väl densamma Alan är misslyckad och lever på brorsan... Charlie super o ligger runt... Ungen "fiser och är lite smått efter" Kanske missade något men tycker dom tjatat ut den så långt de går*spy*
Till skillnad från 2,5 män?Jag vet inte, jag kan inget om 2½ men.
Vad jag menar är att det är lätt att ge all cred till Madonna i egen hög person, när det antagligen är många andra som har varit med och tagit fram musikvideor, musik, koreografi osv. Något jag borde tänka på innan jag hailar/försvarar henne.
ARMSTARK
2011-03-11, 09:00
C.E.J. : Visst! Armstark tycker t o m att det är hans "absoluta favorit program" (sic).
Hehe, när man kollar på en komediserie ska man inte se den som en dokumentär utan sänka sig till den nivån som gäller.
Annars blir det som att titta på "Matrix" och säga "Äh va dåligt, man kan inte undvika pistolkulor på det där viset".
AngryFinnishGuy
2011-03-11, 11:49
Q: Hur mycket kokain har Charlie Sheen tagit?
A: Tillräckligt mycket för att döda två och en halv man!
Slartibartfast
2011-03-11, 12:42
AAHAHAH!! :D :thumbup:
Han tyckte väl det räckte med pengar nu så han behövde inte köra mer 2½Men utan kör på sin egna Show nu ist :D
Jag undrar dock vad Alan och Bertha fick i lön
haha aa... Alan fick nog iaf betydligt mer än Bertha. :)
Jake fick ju typ 300 000 dollar, vilket är rätt mycket om man är 15 år, nu är han dock 17, men tror han har haft den lönen sen han va 15^^
Såg på en kommentar där det stod att det tar 5 timmar att spela i en show, och "nån" av skådespelarna tjänade 360000 Dollar i timmen :D där kan man snacka timlön :)
Angående att det är dåligt skådespel i Two and a half men, så håller jag inte med. Tycker många där är rätt bra skådespelare.
haha, den stod ju fan som kommentar på nån Charlie Sheen video, riktigt bra dock :D
AngryFinnishGuy
2011-03-11, 13:16
haha, den stod ju fan som kommentar på nån Charlie Sheen video, riktigt bra dock :D
Jo, altså borde ha skrivit att jag ej kommit på den själv tänker jag nu i efterhand...
http://www.charliesheen.com/
gahahahaha jävla vilken självdistans(eller bara helt trasig) han måste vara
Detta kanske är en konspiration?
Aldrig förstått vad som är roligt med den serien. Eller varför Sheen är det heller för den delen.
Carlos Estevez är KING für Presidente!
Aldrig förstått vad som är roligt med den serien. Eller varför Sheen är det heller för den delen.
Det kan bero på att smaken är som baken, dvs delad. Har jag märkt inte minst ibland på vissa brudar du postar i det var en gång en tråd tråden ;)
Carlos Estevez-Update
Han skall uppträda tillsammans med "Insane Clown Posse"!
Lite Big Four-stämning över det hela! Eller kanske "Big Twenty"..
http://insaneclownposse.com/splash.png
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.