Visa fullständig version : Keso på 5kg-burk?
Är det någon som vet vilka som säljer större burkar/hinkar med keso?
Bor i norrköping men det bör väl vara rätt så likt i olika städer.
Willys
såg förra året att det fanns. nu finns det inte på den jag handlar. brukar ni fråga personal?
Grazzafukkinrazzi
2011-03-08, 22:10
5kg? har för mig att det brukar vara 3kg, men kanske missminner
Inge Enveten
2011-03-08, 22:11
Aldrig sett större än 500 g och då för ca 20 kr. Vad blir priset när ni köper 3 eller 5 kgs?
Grazzafukkinrazzi
2011-03-08, 22:15
http://www.netxtra.se/Default.asp?PID=9494
niiiiiiiiiice
Joe Hardgainer
2011-03-08, 22:18
D.v.s knappt någon prisskillnad alls.
Inge Enveten
2011-03-08, 22:26
D.v.s knappt någon prisskillnad alls.
Vilket gör att jag vill ta till förolämpningar mot försäljarna.....
Jävlar! tänk om de fanns samma storlek på kvarg! då skulle man slippa åka på ica natzi hela tiden.
D.v.s knappt någon prisskillnad alls.Till och med dyrare per kilo än 500 g burkarna!
Grazzafukkinrazzi
2011-03-08, 22:32
Jävlar! tänk om de fanns samma storlek på kvarg! då skulle man slippa åka på ica natzi hela tiden.
fanns, dock fetkvarg. På den där sidan iaf :)
Jävlar! tänk om de fanns samma storlek på kvarg! då skulle man slippa åka på ica natzi hela tiden.En platta kvarg på Lidl (12 burkar) = 6 kg kvarg. Duger inte det? :)
En platta kvarg på Lidl (12 burkar) = 6 kg kvarg. Duger inte det? :)
är ju målarhink looken man är ute efter :naughty:
JimmyFlessa
2011-03-09, 08:42
I och med att det finns såpass stora burkar hos Arla (som bland annat säljer dessa storpack till skolkäck etc) så finns de ju naturligtvis i butikernas möjligheter att beställa in dessa. Gör som så att du söker upp någon ur personalen i din lokala matvaruaffär och se ifall de kan beställa hem några sådana till dig. Värt att nämna är kanske att de är på 4 kilo och inte fem samt att det även finns Kesella lätt i såpass stora hinkar. :)
tur man jobbar på arla ;)
de finns kesella.... kör de dagligen i min lastbil burkarna ;)
de finns kesella.... kör de dagligen i min lastbil burkarna ;)
Vet du om de körs ut till affärer?
Grossiter
Om du känner någon som har ett företag så fråga om du kan få låna koden så du också kan handla hos grossiter, själv gör jag det här i göteborg på snabbgross, köper keso i 10 kg burkar, äggvita, kött, allt, mycket billigare än i butik. *popcorn*
JimmyFlessa
2011-03-09, 15:24
tur man jobbar på arla ;)
Då borde ju du kunna fixa lite rabatt? *cupid*
Vet du om de körs ut till affärer?
Jag kör mest ut de till servicehus, ev skolor.
Men jag VET att mina arbetspolare köt ut till typ ICA maxi, och har sett både kesella, creme fraiche och keso där.
Då borde ju du kunna fixa lite rabatt? *cupid*
du äter ju ändå inte keso 4%?
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.