Visa fullständig version : Hungrig nästan helatiden hjälp...
sugarfree
2011-02-26, 22:36
Jag har alltid varit en "hardgainer" 181 72kg, nu en vecka senare så har jag börjat äta jävligt mycket jämfört med vad jag gjorde innan..
Det hela började med att jag vaknade och spydde hade sen feber. Nu i en vecka har jag varit förstoppad och varit tvungen att dricka olika medel som hjälper ja ni vet.
Vad fan kan det vara för något, något fel på hormoner? Jag är hungrig trots att jag känner mig mätt , då går jag och äter lite till.
Detta känns inte normalt*cry*
Ge exempel på vad för sorts mat du äter.
sugarfree
2011-02-26, 23:16
Korv, omelett, kakao,yoghurt,kött,potatis,mackor,saft, ja det är det jag har ätit idag allafall det jag kommer på just nu
sugarfree
2011-02-26, 23:17
juste, lite fisk och en hel del sallad käka jag också, sen käka jag en hel tallrik med ännu mer sallad fast en annorlunda med kött i + bröd
Jag blir väldigt hungrig av bröd.
Hur mycket har du ätit av varje? Hur länge har du känt dig så här hungrig?
Korv, omelett, kakao,yoghurt,kött,potatis,mackor,saft, ja det är det jag har ätit idag allafall det jag kommer på just nu
Beskriv hur du äter under en typisk dag, t.ex. hur du har ätit nu när du blev dålig. Vad du åt, ungefär hur mycket och när. Inlägget jag citerar säger ingenting (utom att jag undrar varför man äter kakao, det verkar inte så gott).
sugarfree
2011-02-26, 23:21
Beskriv hur du äter under en typisk dag, t.ex. hur du har ätit nu när du blev dålig. Vad du åt, ungefär hur mycket och när. Inlägget jag citerar säger ingenting (utom att jag undrar varför man äter kakao, det verkar inte så gott).
köpte 1liter och drack det ^^
köpte 1liter och drack det ^^
Ah, du menar någon sorts chokladdryck. Jag tänkte kakaopulver.
sugarfree
2011-02-26, 23:24
En vanlig skoldag vaknar käkar en macka + juice, sen lunch i skolan tar en ganska stor portion (enligt mig) + mjölk, sen kommer hem käkar lunch igen vid 4 tiden, går o tränar kommer hem och äter igen, jag har svårt det där med kcal .. men just nu efter jag har ätit så vill jag äta något igen, + att jag går mindre på toa pga förstoppning.
sugarfree
2011-02-26, 23:26
hur som helst så låg jag innan på kaloribalans då jag går upp i vikt väldigt väldigt väldigt sakta. nu en vekcka efter har jag känt av det här att jag blir mer hungrig.
Just vet jag inte hur jag ligger , men jag känner av att jag äter en aning mer. Fast magbesvären började innan jag fick den hungern
Scratch89
2011-02-27, 10:24
Du verkar ju inte äta särskilt mycket. Macka och juice till frukost ger inte mycket energi. Om du nu är hungrig hela tiden och har svårt att lägga på dig vikt ser jag inte problemet.
Ristretto
2011-02-27, 10:50
Du verkar ju inte äta särskilt mycket. Macka och juice till frukost ger inte mycket energi. Om du nu är hungrig hela tiden och har svårt att lägga på dig vikt ser jag inte problemet.
Det kan ju mycket väl vara det som är problemet. För lite mat gör att det är svårt att gå upp i vikt och ger hunger...
För övrigt så åt jag alltid en portion gröt på 1 dl havregryn till frukost under uppväxten. Det mättar dåligt på sikt med i stort sett bara kolhydrater. 3-5 ägg som bas hade nog varit en bättre väg att gå om man vill äta frukost.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.