handdator

Visa fullständig version : Något tips på protein?

TwinX
2003-11-20, 22:51
Har ni något bra tips på protein. Ska vara hög halt av protein och vara vassleprotein?:hbang: :hbang:

Arwen
2003-11-21, 08:31
varför inte gå runt hörnet här på forumet & beställa Exell? Prisvärt, lättblandat & smakar OK.

Och glöm inte genomtänkt & varierad kosthållning....:eating:

Niklas
2003-11-21, 10:33
Hej TwinX!

Mycket riktigt så har du ju Kolozzeum's webshopp (http://www.kolozzeum.com) "runt hörnet".
Exell Vassle protein kan mycket väl vara något för dig.
Det är många som använder Exell och är mycket nöjda med det.
Du hittar information om Exell proteinet HÄR (http://www.kolozzeum.com/product_info.php?cPath=21&products_id=86)
Observera vårat paketpris när du köper 10 kilo :kickass:

Mvh Niklas

DiZi
2003-11-21, 14:21
Håller med dom andra, Excel är prisvärt, smakar bra och har bra innehåll... Jag har kört med Whey 80 innan, och är nöjd med det också! ;)

TwinX
2003-11-23, 02:57
Originally posted by DiZi
Håller med dom andra, Excel är prisvärt, smakar bra och har bra innehåll... Jag har kört med Whey 80 innan, och är nöjd med det också! ;)

Så nu kör du Excel eller :cheers:

kharon
2003-11-23, 08:09
Originally posted by DiZi

Excel - The microsoft Whey!
:D

(skrivs Exell...)

muskelbyggarn
2003-12-03, 00:21
Kan nu som exklusiv smaktestare bara ge Fairings nya chokladsmak på Complete 3 fyra jävla tummar upp
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
den sista tummen kommer han aldrig få då amerikanskt - är amerikanskt ===)

Mycket god chokladsmak - och i vatten dessutom!

:hbang: Lasse!!!

Vänl,,,
Tobbe

Dwag
2003-12-03, 09:14
Originally posted by muskelbyggarn
Kan nu som exklusiv smaktestare bara ge Fairings nya chokladsmak på Complete 3 fyra jävla tummar upp
:thumbup: :thumbup: den sista tummen kommer han aldrig få då amerikanskt - är amerikanskt
Mycket god chokladsmak - och i vatten dessutom!

:hbang: Lasse!!!

Vänl,,,
Tobbe

Mmm Complete 3 :hbang:

muskelbyggarn
2003-12-03, 11:05
Nu menar jag alltså den smak som kommer efter nyår (eller är jag fel ute lasse? kanske får du fram innan?).

vänl
tobbe

Fairing
2003-12-03, 14:02
Nya Jordgubben kommer runt Nyår och chokladen slutet på Januari.

Kul att ni gillade smaken:thumbup:

Nu har vi både "Bade Taste Line" och riktigt goda produkter.:D

DiZi
2003-12-03, 15:25
Originally posted by kharon

Excel - The microsoft Whey!
:D

(skrivs Exell...)

Hehe, råkade trycka in en felstavning där också ja, Ursäkta mig ;D Exell kör jag med, inte M$ Excel 2000 eller liknande, utan EXELL :D

muskelbyggarn
2003-12-03, 15:52
Ja du lasse nu har jag skrivit så mycket snällt om ditt bunker-företag :D så nu är jag välförtjänt av många bjudöl i helgen :naughty:

DiZi
2003-12-03, 18:40
"Ja du lasse nu har jag skrivit så mycket snällt om ditt bunker-företag :D så nu är jag välförtjänt av många bjudöl i helgen"

Hahahahaha :laugh:

Fairing
2003-12-03, 19:37
Tobbe!

Om du har tur så kan du även få provsmaka "Recovery Bar" under Lucia pokalen. Har vi/du tur så hinner Pharmacia med att tillverka en provbatch av vår nya Bar och då lär vi bjuda på den Batchen för att få lite reffar på smaken:thumbup:

Tänk bara på att vara snabb om Pez och Jarod är där:D

/ 100%

Dwag
2003-12-03, 20:30
Originally posted by Fairing
Tobbe!

Om du har tur så kan du även få provsmaka "Recovery Bar" under Lucia pokalen. Har vi/du tur så hinner Pharmacia med att tillverka en provbatch av vår nya Bar och då lär vi bjuda på den Batchen för att få lite reffar på smaken:thumbup:

Tänk bara på att vara snabb om Pez och Jarod är där:D

/ 100%

Dom snåla jävlarna är väl alltid runt båsen som dom gym wannabes dom är ! Jarod är iofs från småland det är nog pez med ! Gratis är gott :booty:

;)

Fairing
2003-12-04, 08:40
Dwag!

Kommer du ner till Sveriges baksida (Göteborg) ?

TCOG
2003-12-04, 18:46
excell.....jordgubb!!!!!!!!!!