Visa fullständig version : Betala räkningar
Raschmus
2011-02-14, 11:57
Nu har pappa lackat och fått för sig jag ska betala mina egna räkningar men jag har redan fastnat. Jag förstår inte hur jag ska "Mata in följande siffror i säkerhetsdosan". De alternativ som jag får upp på dosan är pinkod men de siffror de vill jag ska mata in för att kunna fortsätta är 8siffrig.
Snälla hjälp mig!!
mata in pinkod först...
sen de 8 siffror säkerhetskod
1. Instruktionerna är olika beroende på vilken bank du har, så generella råd fungerar inte.
2. Läs instruktionerna för inloggning, steg för steg, som finns på iaf samtliga internetbanker jag har provat.
3. Följ instruktionerna.
1. Instruktionerna är olika beroende på vilken bank du har, så generella råd fungerar inte.
2. Läs instruktionerna för inloggning, steg för steg, som finns på iaf samtliga internetbanker jag har provat.
3. Följ instruktionerna.
4. profit
Men eftersom det är räkningar så blir det i detta fall
4. loss
:(
Raschmus
2011-02-14, 12:05
Tack som fan. Men nu är jag på sista sidan och ska mata in någon annan jävla kod, funkar inte.
Gul knapp, matar in min 4siffriga pinkod sen på appli så matar jag in den 8siffriga men ingenting händer. Snälla å goda herre, hjälp mig här också!
Raschmus
2011-02-14, 12:05
Swedbank f ö
on -> ange pin -> ####
matar in dina 8 siffror -> on knapp igen
du får dina 8 siffror
Är det inte lättare att ringa banken?
På min swedbankdosa måste jag trycka PIN, sen kommer det upp "Via Internet" då trycker man på AUTHEN, sen 8 siffror.
supporten hade nog sagt...
RTFM :D
Raschmus
2011-02-14, 12:11
Dosan dör när jag trycker på den gula igen. Tack alla för hjälpen, jag känner mig bra jävla dum i huvudet. Får la ringa banken..
Apli 1 för engångskod
Apli 2 för att ange 8 siffror och få 8 siffror
hos swedbank
Gul pil startar dosan
ange pin
apli välj 2
slå 8 siffror
skriv av de 8 siffror som automatiskt dyker upp
klar
Raschmus
2011-02-14, 12:25
Gul pil startar dosan
ange pin
apli välj 2
slå 8 siffror
skriv av de 8 siffror som automatiskt dyker upp
klar
Såja. Tack som fan!
troll?
Man kan tro det men nej, bara efterbliven
troll?
Bara Raschmus, han är lite egen. Vi vi gillar't:D
Andy.da.wohoo
2011-02-14, 14:45
Första inlägget fick mig att börja skratta, "Nu har pappa lackat.." :D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.