handdator

Visa fullständig version : Erfraenheter av Westcoast fitnesscenter?

Morrris
2011-02-12, 08:36
Hej.

Sticker till Strömstad för att jobba nu till veckan. Kommer antagligen stanna där tills juni. Behöver alltså ett gym och det enda jag känner till är Westcoast. Eftersom det inte går att hitta någon vettig info på sidan tänkte jag fråga här. Hur ser det ut med utrustning? Hantlar, powerrack, bänkpresställningar marklyftspodie osv...

ctorsten
2011-02-12, 17:12
Det finns några bilder på hemsidan under gymmet, en pil som du kan bläddra med. Annars har du Strömstad Badanstalt mitt i stan också. Vilket som är bäst får någon annan tycka till om. Inget av gymen är väl speciellt bra utrustat annat än maskiner. Liten stad. Båda två är dyra som satan så jag hoppas att du fått ett bra jobb!
Lycka till!

zteve
2011-02-14, 23:46
ctorsten sa väl det mesta som var värt att veta. Westcoast är billigare än badhuset, samt du har 24/7 tillgång till gymmet vid teckning av autogiro. Finns hantlar upp till 60kg på WC, vilket är ett pluss om du jobbar vikter i den klassen. Parkering är också lättare på WC. Badhuset ligger mitt i stan och när sommaren närmar sig är det ofta svårt att hitta parkering. Speciellt om du vill stå gratis.

Det var vad jag hade att tillägga!