handdator

Visa fullständig version : BODYs film från FF del 3

Andreas Guiance
2011-02-10, 16:28
-jxmaAo9uO4

Herrar Seniorer -100 kg
Gästposör: Marius "Metern" Graatrud
Herrar Seniorer +100 kg
Herrar Veteraner
Body Fitness -163 cm
Body Fitness -168 cm
Body Fitness +168 cm

Så ni vet vad ni får:)

Kwon
2011-02-10, 16:32
Oh here we go...

Skall bli intressant att höra vad för låt Senor Guiance har valt nu... ;)

Rättvis vinnare Kevin.

LOL när "Atlas" intervjuar 157 cm Marius

Andreas Guiance
2011-02-10, 16:35
Oh here we go...

Skall bli intressant att höra vad för låt Senor Guiance har valt nu... ;)

Valde en helt annan först, men jävla Youtube bråkar ju något sjukt med mig:D Fick bara rycka en ny snabbt. Det verkar som låtar som ligger på Universal funkar bättre än på många andra skivbolag iaf.

De borde ha något slags snabbtest där man kunde kolla om Youtube tänker acceptera musiken; det tar fan flera timmar att göra om när det visar sig att de är på dåligt humör*grr27*

Kwon
2011-02-10, 16:38
Mycket nöjd med denna Don Andres Guiance!

Ingen kräkreflex satte igång i början när låten spelades och bra filmat och kommenterat.

Ibland är det dock lite intetsägande prat bara för att det skall pratas "Aaa det e ju lite tunnare sådär..." goes without saying bro vid den åldern!

Andreas Guiance
2011-02-10, 16:44
Mycket nöjd med denna Don Andres Guiance!

Ingen kräkreflex satte igång i början när låten spelades och bra filmat och kommenterat.

Ibland är det dock lite intetsägande prat bara för att det skall pratas "Aaa det e ju lite tunnare sådär..." goes without saying bro vid den åldern!

Det tackar vi för!

Ja, du har säkert rätt i att det kan bli lite tomt snack. Vi kommenterar ju "live" så att säga, utan omtagningar och prylar – och ibland händer det inte riktigt lika mycket i byggning som om man hade kommenterat typ en mma-match eller något annat:D

Men förhoppningsvis blir det bättre steg för steg när man får lite rutin på det hela:)

Kwon
2011-02-10, 16:50
"Det är inte kvällens tyngsta men det är kvällens äldsta...." ;) No shit sherlock!

Bra exempel och jämförelse mellan MMA-match och byggartävling, det är jag som är lite skadad också såklart :D

Vem var prisutdelaren i röd klänning förresten? GRYMMA vader

Nitrometan
2011-02-10, 19:01
Bra!
:thumbup:

Giljotinen
2011-02-10, 19:10

älskar del 1 - 52:21 ; posedown!

"-intressant frisyr
-.....ett litet skägg där också, tyckte jag mig kunna urskilja.
-aa där kan vi se en och annan tatuering.
-fast inte så många som vi är vana vid, de är lite för unga för att komma upp till normal byggarstandard
-Jerry ser ut som en biker!"
etc

Ja, de är inte som några koreanska e-sportskommentatorer direkt, men kul är det iallafall :D
(No hating), lyssnar alltid på body radio osv och tycker att det är riktigt bra. :)

Andreas Guiance
2011-02-10, 20:32
"Det är inte kvällens tyngsta men det är kvällens äldsta...." No shit sherlock!

Vem var prisutdelaren i röd klänning förresten? GRYMMA vader

Det var nog mer tänkt som ett uselt skämt än ett informativt konstaterande:D

Linda Byström: http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.4482474

Bra!

Tack:)

älskar del 1 - 52:21 ; posedown!

"-intressant frisyr
-.....ett litet skägg där också, tyckte jag mig kunna urskilja.
-aa där kan vi se en och annan tatuering.
-fast inte så många som vi är vana vid, de är lite för unga för att komma upp till normal byggarstandard
-Jerry ser ut som en biker!"
etc

Ja, de är inte som några koreanska e-sportskommentatorer direkt, men kul är det iallafall :D
(No hating), lyssnar alltid på body radio osv och tycker att det är riktigt bra. :)

:D

Och tack!