handdator

Visa fullständig version : Cellucor NO Extreme

karlingen
2011-02-07, 13:52
Nån som har testat denna? Är den värd att inhandla tro?
Den är väl omtyckt i USA. Det jag inte förstår är vrf man vill ha den PWO:n när den inte innehåller kreatin..

Innehåll/portion (6,871mg)
Kalorier 0
Kolhydrater <1g

Proprietary Blend: 4,949mg

Arginin AKG, Carbamyl-L-Glutamat, Citrullin Malat, L-Leucin, Beta Alanin,
Histidin Hcl, Ornitin AKG, L-Isoleucin, L-Valin, Arginin Picamilon, Koffein, L-Norvalin, Teobromin, Salvia Miltiorrhiza, Metyltyramine, Methylsynefrin, Oxovanadium, Vinpocetin

Andra ingredienser:
Citronsyra, naturliga och artificiella smakämnen, sojabönolja, sukralos, acesulfam-K, färgämne: FD&C Red No. 40.

frong
2011-02-07, 13:54
Alla vill inte ha kreatin, eller kör på det separat...

Erkserks
2011-02-07, 15:31
Värd och värd, ser ju ut som en normal PWO fast med BCAA i.

Hade hellre valt någon annan och köpt BCAA/EAA separat.

Kreatin kan man ju köpa separat också.

Telles
2011-02-07, 20:02
Lista på bästa PWO:s som uppdateras ofta.

http://nitrofatburners.com/weight-training/best-pre-workout-supplement/

Kischen
2011-02-07, 20:11
Det jag inte förstår är vrf man vill ha den PWO:n när den inte innehåller kreatin..

Kreatin har väl ingen omedelbar effekt så jag kan lätt undvara det i en pwo.

karlingen
2011-02-07, 20:58
Lista på bästa PWO:s som uppdateras ofta.

http://nitrofatburners.com/weight-training/best-pre-workout-supplement/

Hehe exakt den jag kikade på :)

Testat Muscle Pharm Assault. Smakade bra. Är dock inte min bästa pwo. Även om den är topprankad..

Tror nog att den hamnade där för att de vill att folk ska köpa produkten då företaget har gått i konkurs..

jone1987
2011-02-07, 21:02
Den där som ligger 1a Muscle pharm assault går den att få tag på i norden? något som är olagligt i den?(dvs här i norden =) )

karlingen
2011-02-07, 21:08
Den där som ligger 1a Muscle pharm assault går den att få tag på i norden? något som är olagligt i den?(dvs här i norden =) )

Jag beställde min ifrån utlandet. Kan ej länka dit pga forumets regler.

Ngt "olagligt" innehåller den inte.

jone1987
2011-02-08, 11:52
Jag har aldrig testat sånna PWO's men en sån där portion som beskrivs, är det så att det är lika för alla, eller säg mig som ligger straks över 60kg, lite fett, skulle min kropp flippa ur med en monster dos av en stark PWO ? =)

karlingen
2011-02-08, 11:56
Jag har aldrig testat sånna PWO's men en sån där portion som beskrivs, är det så att det är lika för alla, eller säg mig som ligger straks över 60kg, lite fett, skulle min kropp flippa ur med en monster dos av en stark PWO ? =)

Säkerligen. Det är bara till att testa sig fram :)

jone1987
2011-02-08, 12:18
Men du har testat den där asault, men du tyckte inte den var bra? vad var skillnaden på den mot de som du testat som funkat bättre?(vilka isf?)

karlingen
2011-02-08, 12:19
Men du har testat den där asault, men du tyckte inte den var bra? vad var skillnaden på den mot de som du testat som funkat bättre?(vilka isf?)

Tok för mkt sötningsmedel och färgämnen i den. Den fungerade nästan som Jack3d.
Blev även hård i magen av den.

jone1987
2011-02-08, 13:13
Jack 3d, var det inte den som dopingklassats i sverige nu? søtningsmedel och färgämnen blir det sämre med det? eller abra magen som tar stryk som du skriver?

karlingen
2011-02-08, 13:29
Jack 3d, var det inte den som dopingklassats i sverige nu? søtningsmedel och färgämnen blir det sämre med det? eller abra magen som tar stryk som du skriver?

Jo, Jack3d är dopingklassad och bör ej användas i tävlingssyfte. Olaglig är den inte dock.
Magen tar stryk ja. Det har diskuterats om farliga mängder när det gäller sötningsmedel. Dock vet jag inte om innehållet i en portion överstiger den rekommenderade dosen.

jone1987
2011-02-09, 09:01
Den produkten här som du frågar efter ligger 3a, och som du säger är utan kreatin, vad med den på plats 2? HEMO-RAGE Black Ultra Concentrate, kan inte den vara något att ha? jag är så dålig på det med färg ämnen osv, men den borde juh funka bra ? står att man får sjukt mkt pump/energy och fokus =)

karlingen
2011-02-09, 09:04
Den produkten här som du frågar efter ligger 3a, och som du säger är utan kreatin, vad med den på plats 2? HEMO-RAGE Black Ultra Concentrate, kan inte den vara något att ha? jag är så dålig på det med färg ämnen osv, men den borde juh funka bra ? står att man får sjukt mkt pump/energy och fokus =)

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=150848

jone1987
2011-02-09, 10:35
haha ja såg ut som den inte var så bra som tillverkaren säger :)

Men vilken är den bästa pr dags datum då? =)

karlingen
2011-02-09, 10:41
haha ja såg ut som den inte var så bra som tillverkaren säger :)

Men vilken är den bästa pr dags datum då? =)

Det är väldigt individuellt. Hittills har Jack3d fungerat bäst på mig. Och en liten blandning mellan Jack3d + NO-xplode verkade fungera klockrent! :D

Inväntar min burk ifrån Cellucor. Får testa den med innan jag bestämmer mig för vad som är bäst hittills.