handdator

Visa fullständig version : Magen cpar vid latpull ?

ToughLove
2011-02-01, 20:08
När jag ska köra lat pulldown tungt så ryter magen till som fan typ som när man är hungrig fast riktigt ordentligt :S händer aldrig på högrep men nu när jag börjat köra tyngre så händer de hela tiden :S är inte rädd att de ska vara farligt men kan fan inte koncentrera mig på övningen xD ? nån mer som varit med om nått liknande ?

hejhopp79
2011-02-01, 21:14
Vad är cpar?

Kanske jag som är trött. Har svårt att tänka mig att det är farligt hursomhelst för magen.

ToughLove
2011-02-01, 21:21
Vad är cpar?

Kanske jag som är trött. Har svårt att tänka mig att det är farligt hursomhelst för magen.

asså den är CP "cerebral pares ? haha ne asså den bullrar och har sig *gah!* skrev jag så otydligt ?

Masterpan
2011-02-01, 21:36
asså den är CP "cerebral pares ? haha ne asså den bullrar och har sig *gah!* skrev jag så otydligt ?

Jag tror du är ganska ensam om detta, testa o håll still överkroppen så kanske de hjälper?

Crocker
2011-02-01, 21:42
Du är inte ensam, skrev om detta vid latsdrag,chins i en tråd hejhopp tror jag trodde på adrenalinvåg fast kanske inte känner samma sak?

Little T
2011-02-02, 07:25
Jag gissar på att det är tarmarna som låter. Att det är luft eller något annat som "bubblar runt" vid anspänning.

panzerpig
2011-02-02, 08:34
Aldrig varit med om det. kan det vara så att du omedvetet drar med magmusklerna i bottenläget så det blir som ett latsdrag+crunches? Kanske kan det göra så tarmarna för lite liv? :)