Visa fullständig version : Finns det någon hjälp på traven?
Hallå, har under hela mitt liv varit en väldigt stilla person, har kanske som största aktivitet gått med hundarna i huset... men dags att vända på detta och har börjat på ett gym och fått program där av dom etc. MEN kan man skynda på allt detta? Fettförbrännings preparat, läst lite kort om detta och får intrycket av att man måste köpa detta "bakom kulisserna" om det ska ge någon verkan.
Så alla tips ang fettförbränning är välkomna!
Jag är ca 1.85 och väger 122,6 kg..
vicarious
2011-01-31, 22:37
Ja, ska du ha något som ger verklig effekt hamnar du bland de olagliga preparaten.
Motionera och ät mindre än du förbrukar så kommer vikten gå ner. Tålamod är ett måste.
Ja, ska du ha något som ger verklig effekt hamnar du bland de olagliga preparaten.
Motionera och ät mindre än du förbrukar så kommer vikten gå ner. Tålamod är ett måste.
Antar att man inte får prata om dessa på forumet?
vicarious
2011-01-31, 23:24
Antar att man inte får prata om dessa på forumet?
Korrekt.
AlmostRipped
2011-02-01, 01:04
+1!
Finns inga genvägar till det perfekta ljudet...
Börja motionera och ät mindre så kommer du gå ner, kör du hårt på det kommer du se ordentliga resultat och må bättre! Det tar på en men det är värt det i slutändan kan jag lova :)
Lycka till!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.