Visa fullständig version : Kebab protte
Hello
Lite udda tråd detta kanskne, men min polare är väldigt känslig för smaker.
Försöker få upp hans protein intag lite och en shake skulle kunna funka.
Men det enda som skulle funka för han vore om den smakade kebab. Enligt honom.
Så vad tror ni om proteinpulver som smakar kebab? :smash:
King Grub
2011-01-31, 14:40
Vadå "tror"? Vad är det man skall tro?
Jag tror inte det finns någon marknad för proteinpulver som smakar Kebab.
Din kompis får väl ta med sig en Kebabrulle och tugga på under täningen.
Jag tror att det skulle vara underligt att dricka något som smakade kebab.
Din kompis kanske kan äta kebabkött istället för att dricka proteinpulver.
HAHA, du har ju musclemeds köttprotein pulver ;)
Vadå "tror"? Vad är det man skall tro?
Att det skulle gå att producera, sen om det kan vara gott.
Men tvivlar på bägge! :)
Att det skulle gå att producera, sen om det kan vara gott.
Men tvivlar på bägge! :)
klart det går att producera med olika smakämnen. Men fy fan för att dricka en trögflytande sörja som smakar kebabkött.
klart det går att producera med olika smakämnen. Men fy fan för att dricka en trögflytande sörja som smakar kebabkött.
Håller med, inget jag skulle vilja. :bumbi
skulle blir förvånad om de inte fanns proteinpulver med bacon smak i USA, så varför inte kebab med.. :P
Eddie Vedder
2011-01-31, 15:12
Det skulle aldrig funka. Oavsett om man återskapade smaken av högkvalitativt kött så skulle det inte funka. Våra upplevelser av mat präglas av ett samspel mellan alla sinnen och de förväntningar vi har på livsmedlet.
En mör, väldoftande, perfekt brynt köttbit är en njutning men identisk smak i form av en drink skulle för de flesta vara helt orimligt. Testa att ge 100 personer en knallröd dryck med citronsmak men påstå att det är jordgubb och flertalet kommer hålla med om att det smakar jordgubb. Eller om du låter folk äta chips och lyssna på krispigt ljud eller ljudet av att tugga kokt potatis så kommer första gruppen uppskatta chipssmaken mer.
Om han nu vill ha drink, får han väl köra den i en mixer och halsa haha :P
Om han nu vill ha drink, får han väl köra den i en mixer och halsa haha :P
japp:whipped:
vicarious
2011-01-31, 16:17
Är din kompis ett troll?
troll äter ju småbarn, inte kebab.
troll äter ju småbarn, inte kebab.
Då är han antagligen ett småbarn?
Neutralt vassleprotein + kebabkrydda. Kommer troligtvis att smaka själva f*n men men...
Neutralt vassleprotein + kebabkrydda. Kommer troligtvis att smaka själva f*n men men...
Fyfan va de lär smaka! Neautralt vassle har ju en ganska speciell smak*spy*
Köp valfri kebab-be om extra sås-ner i mixern med mjölk-häll i den extra såsen-mixa-enjoy!?
internethjälten
2011-01-31, 16:51
Din kompis verkar vara en kärleksfull människa!
Protein med kebabsmak har jag druckit i flera år, inget märkvärdigt att göra eller dricka. Älskar man smaken av kebab så gör man =)
Fastback
2011-01-31, 16:52
Om han nu inte kan tänka sig att ta proteinpulver som smakar annat än kebab så får han väl helt enkelt skippa det! Släpp det bara, låt han göra som han vill. Är ju bara han som förlorar på det i längden! :)
Det är sant.
Men bara för skojsskull kanske man ska ge han mixad kebab :)
Haha, jag blev tvungen att testa!
Jag har en påse med Kebabkrydda från Kryddman som jag blandade med lite vassleprotein med vaniljsmak. Blandade med vatten och det smakade inte helt oväntat : SKIT!
Haha, jag blev tvungen att testa!
Jag har en påse med Kebabkrydda från Kryddman som jag blandade med lite vassleprotein med vaniljsmak. Blandade med vatten och det smakade inte helt oväntat : SKIT!
Haha, då kan jag utesluta det :hbang:
021.Niklas
2011-02-02, 20:22
http://dinnerinabottle.com/ - Köttvatten
Tror att dom har missat ett "A" på flaskorna *rolleyes* Jag fortsätter nog med riktigt kött istället
http://dinnerinabottle.com/ - KöttvattenHahah, helt fantastiskt ju! Måste köpa.
Nitrometan
2011-02-03, 09:47
Hahaha. Köttvatten. Underbart. *drool*
Haha, då kan jag utesluta det :hbang:
Kanske hade det smakat "bättre" med lite kebab-sås i. För en kebeb utan sås är ju faktiskt inte lika god;)
Fyfan va de lär smaka! Neautralt vassle har ju en ganska speciell smak*spy*
Bortskämda skitunge...
;)
Bortskämda skitunge...
;)
Om man ska göra det,får man göra det ordentligt,lär ju smaka skit om msn bara blandar neutral med kebabkrydda,blir nog bättre om det görs på fabrik av kunnigt folk ;)
Vet inte varför ja e så seriös,för ja vet att du driver ;)
Om man ska göra det,får man göra det ordentligt,lär ju smaka skit om msn bara blandar neutral med kebabkrydda,blir nog bättre om det görs på fabrik av kunnigt folk ;)
Vet inte varför ja e så seriös,för ja vet att du driver ;)
Ingen fara. Tyckte bara ditt första inlägg var roligt för jag tänkte för mig själv ungefär som du.
"Jag vill bygga muskler men jag kan inte äta:
<insert lista på 167 livsmedel>
Finns det något proteinpulver som smakar kebab?"
Det är väl bara att svälja liksom. Eller att äta mer kebab.
internethjälten
2011-02-04, 09:21
Glömde bort: 250g kvarg/kess + 1dl kranvatten + kebabkrydda ->> shaka i en shaker ->> drick!!
Ingen fara. Tyckte bara ditt första inlägg var roligt för jag tänkte för mig själv ungefär som du.
"Jag vill bygga muskler men jag kan inte äta:
<insert lista på 167 livsmedel>
Finns det något proteinpulver som smakar kebab?"
Det är väl bara att svälja liksom. Eller att äta mer kebab.
Ja,come on!
Det är som att säga: -Ja har en kompis som vill få stora ben,men han orkar inte gå till gymmet,finns det någon övning han kan göra i sängen eller sittande framför datorn? Obs-han får absolut inte bli svettig!
Insulinus
2011-02-04, 16:22
Hahaha. Köttvatten. Underbart. *drool*
http://cdn.roligaprylar.se/products/420/21-11561-20101117131101.jpg
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.