Visa fullständig version : Put mage!
ttoobbee
2011-01-29, 15:34
Jag är 175 väger 62 kg och har inget fett på kroppen. Men varför putar då min mage ut som en såkallad ''öl-mage''? snälla ge mig hjälp . Jag hatar verkligen det..
King Grub
2011-01-29, 15:37
Det är möjligt att du har dåligt tränad magmuskulatur som inte kan hålla in buken, men det skulle inte förvåna om du bara har en normal mage. En normal smal person har inte platt mage om han står upp eller sitter och slappnar av. Organen tar plats.
The Truth
2011-01-29, 15:40
Efter maten så får vi alla en mage (ifall vi inte spänner magen konstant) eftersom maten tar plats också.
ttoobbee
2011-01-29, 17:09
Men det är så jävla sttörigt men då kanske jag ska lägga mer tid på att träna mage? detta är endast när jag slappnar av för när jag spänner så ser man magmusklerna rätt bra jag kan lägga upp foto om ni vill .
tack för svaren
Eddie Vedder
2011-01-29, 17:13
Såna här trådar dyker upp då och, likaså trådar med någon som har komplex över att ena armen släpar så jämfört med den andra eller att ena bröstmuskeln släpar så. I 99 fall av 100 visar det sig sitta i huvudet och vara fullt normalt när vederbörande lägger upp bild.
Man ser alla smådetaljer på sig själv men inte på andra. Går du själv runt och häpnas över alla putmagar och släpande kroppsdelar på människor i din omgivning?;)
Går du själv runt och häpnas över alla putmagar och släpande kroppsdelar på människor i din omgivning?;)
Jag gör då det i alla fall(:D), men så har jag också ett öga för detaljer.;)
Jag gör då det i alla fall(:D), men så har jag också ett öga för detaljer.;)
Syftar du då på naveln?
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.