Visa fullständig version : Söker en film - Kollar du på muskel-action vet du säkert :)
Filmen är förmodligen ifrån 90-talet.
Filmen handlar om en kortklippt svarthårig man runt 40-års ålder som är pensionerad soldat/CIA/FBI-agent eller liknande.
Runt 100-110 kilo i bra form.
Filmen börjar med att han står svettig och skitig i ett linne och dunkar ett järnspett i marken - Då kommer någon från FBI/CIA/whatever för att rekrytera han för ett uppdrag.
Stor del av filmen tar plats i ett köpcenter där någon badboy håller folk i köpcentret som gisslan.
Mannen i filmen ska ta sig in med sin trupp in i köpcentret och befria gisslan.
Vad heter filmen tro? :)
hahavaffan
2011-01-23, 10:40
Finns inte så många skådisar som är i bra form på 100-110kg direkt. Hur som helst låter det helt klart som en film i min smak, så jag hoppas någon löser gåtan!
Vikten och plot stämmer allafall. :D
http://www.ocoee.org/Departments/PR/images/paul_blart_mall_cop.jpg
Muskel action?
Svettig och smutsig i linne?
Bad boy?
Låter som en högkvalitativ film i gayhörnan..;)
Vikten och plot stämmer allafall. :D
http://www.ocoee.org/Departments/PR/images/paul_blart_mall_cop.jpg
Haha, nära, men inte den jag tänkte på.
krellik: Vill du se action där man dessutom ser huvudrollsinnehavaren helt naken med dasen hängandes så kan du kika på Terminator :)
Haha, nära, men inte den jag tänkte på.
krellik: Vill du se action där man dessutom ser huvudrollsinnehavaren helt naken med dasen hängandes så kan du kika på Terminator :)
Jag skulle isåfall rekommendera den väl gjorda filmen "Penetrator" om dasen ska vara hängades fast där resten stämmer överens :) Har vunnit ett par priser också som bästa film i sin kategori, detta var dock för över 10 år sedan :D
Den här filmen fick mig att tänka.
Muskel action?
Svettig och smutsig i linne?
Bad boy?
Låter som en högkvalitativ film i gayhörnan..;)
Exakt hahah!
Fy fan vad jag hatar sånna filmer. Svin kass handling, kasst skådespel, musklig hjälte som slåss mot kriminella. Finns inte sämre filmer.
Exakt hahah!
Fy fan vad jag hatar sånna filmer. Svin kass handling, kasst skådespel, musklig hjälte som slåss mot kriminella. Finns inte sämre filmer.
Vad gillar du för filmer?
Utan att googla efter handligen får jag en bild utav Action jackson , troligen fel film men se den med :P
Exakt hahah!
Allt du nämner är ju vad som gör sådana filmer roliga. Man får ju ta den för vad den är..
Filmen är förmodligen ifrån 90-talet.
Filmen handlar om en kortklippt svarthårig man runt 40-års ålder som är pensionerad soldat/CIA/FBI-agent eller liknande.
Runt 100-110 kilo i bra form.
Filmen börjar med att han står svettig och skitig i ett linne och dunkar ett järnspett i marken - Då kommer någon från FBI/CIA/whatever för att rekrytera han för ett uppdrag.
Stor del av filmen tar plats i ett köpcenter där någon badboy håller folk i köpcentret som gisslan.
Mannen i filmen ska ta sig in med sin trupp in i köpcentret och befria gisslan.
Vad heter filmen tro? :)
Hur ser snubben ut? Mörkhårig? Ljushårig? Mustasch? Klädsel?
Hur slåss han sen i köpcentret? PIstol? Kpist? Kulspruta?
Hur många i truppen etc? Kända skådisar?
Är det damme? Är det Brian Bosworth?
qlJxurGCiM8RL47m1mQWZQ
isterbuk
2011-01-23, 17:04
Kan det vara Point Blank tro?
Edit: Känns ju inte riktigt som det stämmer in med beskrivningen på 100-110kg's bjässe dock :) Så det är antagligen inte den.
Är du säker på att den är från 90-talet och inte 80-talet?
1HXliCIqRqY
catchinglingdong
2011-01-23, 17:14
Shaft ?
JusupWillkosz
2011-01-23, 18:09
Tänkte också på Stone Cold! Det enda som stämmer överrens med den filmen är ju stilen och möjligtvis slutet.
Det är inte nån film med Michael Paré då?
http://3.bp.blogspot.com/_SfChhumWWcU/TP-dVsz_n0I/AAAAAAAAAaM/JgjoMO7_jDk/s1600/streets_of_fire.jpg
Eh det är möjligtvis inte Commando?
"Ta med sig sin trupp, befria gisslan"
Du tänker inte på Chuck Norris och Delta-force?
Kan det vara Point Blank tro?
Edit: Känns ju inte riktigt som det stämmer in med beskrivningen på 100-110kg's bjässe dock :) Så det är antagligen inte den.
Jo Point Blank är det jag söker. Den med Mickey Rourke :hbang:
Jo Point Blank är det jag söker. Den med Mickey Rourke :hbang:
Ah Point Blank!
isterbuk
2011-01-25, 19:45
Coolio att man kunde hjälpa till! :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.