Visa fullständig version : Grattis Örebro, nu kommer Tabbe till er!
*yeeeyy* en till stockholmare..
;)
Närrå, välkommen :)
:D:dDet första du gör, alltså absolut första, är att gå ner i ÖKK och spana in Mapas böjröv. Annars kan du ta ditt pick och pack och dra tillbaka till fjollträsk! :cool:
Vilken tabbe att flytta dit.
*cry*
Träna på sej nu, så ses vi igen snart hoppas jag:)
-Isidor-
2011-01-14, 14:47
Vem fan - vill bo - i örebro
En jääääävla maaaassa bönder!
Eddie Vedder
2011-01-14, 15:01
En jääääävla maaaassa bönder!
Det är nog lika mycket bönder här i Uppsalaområdet. Men jag, dey finns många bönder på Närkesslätten. :)
Det är nog lika mycket bönder här i Uppsalaområdet. Men jag, dey finns många bönder på Närkesslätten. :)
Hehe, absolut. Men när någon väl har börjat droppa fotbollsramsor så kan jag inte hålla fingrarna i styr.
tack killar :D
Kwon: :laugh: mycket möjligt
Verkar ju inte va nåt fel på Örebro, lite litet kanske men som tur är har dom inte mycket till dialekt i stan.
Jes jokin' with ya Tabbe
Wishing you the best Tabmeister.
God Bless
tack killar :D
Kwon: :laugh: mycket möjligt
Verkar ju inte va nåt fel på Örebro, lite litet kanske men som tur är har dom inte mycket till dialekt i stan.
Jodå, det finns allt.
Det första du gör, alltså absolut första, är att gå ner i ÖKK och spana in Mapas böjröv. Annars kan du ta ditt pick och pack och dra tillbaka till fjollträsk! :cool:
Ingår inte Örebro i fjollträsk? :confused:
Våldtäktsmän och styckmördare
Ingår inte Örebro i fjollträsk? :confused:
Ingår inte Helsingborg i Danmark?
..... *kissass*
Ingår inte Helsingborg i Danmark?
..... *kissass*
I WISH!
Om alla pratar skånska d.v.s. för danska låter inget vidare...
Eddie Vedder
2011-01-14, 21:20
Googla "Hjalmars revy". Ditt stekiga Lidingö-i kommer snart att vara ett Viby-i. :D
Richthofen
2011-01-14, 22:11
Hata, hata, hata Örebro!
Eddie Vedder
2011-01-14, 22:12
Hata, hata, hata Örebro!
Är du Degerforsare du också? :D "Kuken ballen Eyravallen!" kan man tyvärr inte skrika längre. *cry*
Richthofen
2011-01-14, 22:14
Är du Degerforsare du också? :D "Kuken ballen Eyravallen!" kan man tyvärr inte skrika längre. *cry*
Haha nej, är ju Västeråsare :)
sweetkarolina
2011-01-14, 22:20
Eh?? Hört talas om gnällbältet eller?? Bättre än stockholmska såklart iofs.
Örebroare hör man, men jag skulle tippa att rätt många är inflyttade, så dialekten är möjligen inte så vanlig.
Välkommen ner till ÖKK sen.
Varför detta hat mot stockholmare, är det för att vi är bättre?
Vi ser ju inte ner på er för det :D
Varför detta hat mot stockholmare, är det för att vi är bättre?
Vi ser ju inte ner på er för det :D
Det är kutym att hacka på stockholmare :)
Googla "Hjalmars revy". Ditt stekiga Lidingö-i kommer snart att vara ett Viby-i. :D
+1
Grattis!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.