Visa fullständig version : Kvalite på dalblads?
Är det någon som har erfarenhet av dalblads? Är det något att ha eller är det rent skräp? kan nämligen köpa 4 kg för 499 :-
Bra produkter till bra priser
Funkar bra för mig. Gillar deras mjölkprotein med chokladsmak.
Jag käkade både deras gainer och deras protein under sommaren. Tyckte att jag ökade ungefär i samma takt som annars.
Men... Jag gillar inte att proteinet skummar så satans mycket! Måste stå i en kvart för att skummet ska lägga sig. Usch!
Kallingen
2003-11-15, 14:39
WheyClass+ SKA inte skumma. Skummar inte mer än min Protec+ till exempel.
Proteinet är jämförbart med alla andra tycker jag, ingen större skillnad. Ev. bättre smak på Dahlblads Choklad iallafall tycker jag.
AcidSleeper
2003-11-15, 19:57
Ska bara säga min mening: det smakar inget bra, köp inte Dalblad´s
själv tycker ja det smakar helt ok
AcidSleeper
2003-11-15, 22:39
NO WAY!!! det smakar skit, iaf skummet!!
Klart godaste produkterna jag provat iaf, och då har jag provat drygt 10 olika märken.
AcidSleeper, vilka märken/produkter faller dig bäst i smak då?
Originally posted by AcidSleeper
NO WAY!!! det smakar skit, iaf skummet!!
Är det någon poäng i att framföra samma åsikt två gånger under en kort tidsrymd?
Originally posted by Kimo
Är det någon poäng i att framföra samma åsikt två gånger under en kort tidsrymd?
Personliga intressen inom kosttillskottbranschen!?:nono: :smokin: :confused:
AcidSleeper
2003-11-16, 11:04
Eiselt och Twinlab har helt klart godast smak av de jag testat!! :D
Man måste ju förstärka sina synpunkter lite.. :kickass:
EiseltUK
2003-11-16, 23:23
Jag har smakat Dalblads en gång och tyckte inte att det var något speciellt, men helt okej. Men smaken är ju olika.
Problemet med god smak är att man måste kompromissa på innehållet. Om man inte behövde göra det så skulle nog de flesta proteintillskott vara ganska mycket godare.
/ Henrik
nordland
2003-11-17, 14:03
så, du menar alltså att ju sämre det smakar dessto bättre är det :D Låter ju logiskt. jag menar, godis är ju gott men det är inte bra (för tänderna)
Då borde alltså Prostar whey neutral från Ultimate vara jävligt bra. (t.o.m whey hydro smakar gott i jämförelse) :D
Kallingen
2003-11-17, 16:12
Originally posted by EiseltUK
Jag har smakat Dalblads en gång och tyckte inte att det var något speciellt, men helt okej. Men smaken är ju olika.
Problemet med god smak är att man måste kompromissa på innehållet. Om man inte behövde göra det så skulle nog de flesta proteintillskott vara ganska mycket godare.
/ Henrik
Självklart tycker du så :D
:thefinger
EiseltUK
2003-11-17, 16:18
Originally posted by nordland
Då borde alltså Prostar whey neutral från Ultimate vara jävligt bra. (t.o.m whey hydro smakar gott i jämförelse) :D
Givevis under förutsättning att råvarorna är bra. Ju mer smakämnen och andra tillsatser vi kan använda desto bättre smak, men det blir mindre protein och mer annat. Man kan i o f öka upp dosen lite för att kompensera.
/ Henrik
Herkulez
2003-11-17, 16:19
Originally posted by Kimo
japp, för varje åsikt man framför två gånger så fördubblas postantalet, dvs 2 post=4
framför du din åsikt 8gg under en och samma tråd så blir det 16 ggr osv.........
Originally posted by EiseltUK
/ Henrik
Måste säga att ni lyckats jävligt bra med Protec Jordgubb! Den är bara såååååååå goooooooood :thumbup:
EiseltUK
2003-11-18, 23:00
Tack, men det är inte alla som tycker så. :(
Jag tycker personligen att den är helt ok. Kanske inte supergod, men den går att dricka utan problem.
/ Henrik
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.