handdator

Visa fullständig version : Bor du i/i närheten av Stockholm och vill se Super Bowl? Se hit!

Exdiaq
2011-01-12, 01:36
Vill bara tipsa er som bor i Stockholm eller i närheten att Super Bowl kommer att visas på storbildskärm i Annexet! Tyvärr får ni inte se mig eftersom jag anordnar en egen Super Bowl-kväll i Helsingborg ;) Läs mer här nedanför:

TV 10 är på plats i Annexet och kommenterar sändningen av Super Bowl 2011. Finalen sänds på en gigantisk HD-skärm, direkt från Dallas Cowboys Stadium i Texas, USA.

Dörrarna till Annexet öppnas kl 21:00 och sändningen startar kl 24:00. Evenemanget väntas pågå fram till cirka kl 04:00 den 7 februari. På plats finns "Svenska Amerikansk Fotbollförbundet" SAFF, som kommer att arrangera en mängd olika aktiviteter på plats för dig som besökare. OLW delar ut generösa priser i diverse spännande tävlingar. Det blir även live-underhållning, DJ och mycket annat.

Ta med dina vänner, slå er ner i bekväma soffor och njut av välsmakande mat och dryck, skön underhållning och en spännande match. Vi utlovar en upplevelse utöver det vanliga - varmt välkommen!

Onumrerat, stå- och sittplatser.
Åldersgräns 18 år.

Länk till biljettköp (http://www.globearenas.se/sv/evenemang/18734/22134/super-bowl-finalen-2011.aspx)

Tabbe
2011-01-12, 09:30
coolt

Morrris
2011-01-12, 13:02
Haha, först blev jag lite entusiastisk. Sen mindes jag alla timmar jag suttit med och kollat på football utan att fatta ett skit. Måste fan lära mig det där nån gång.

Bra initiativ!

C.E.J.
2011-01-12, 13:23
FUTTBAAAAAOAOAAOOAOAOOOOuUUUULLLLLL!!!!!!!!!!!!!!