Logga in

Visa fullständig version : Träningsträff i Helsingborg?

chidde
2011-01-11, 15:20
jag kommer vara hemma i Helsingborg i tva veckor sa den som ar sugen pa ett traningspass eller tva far jattegarna hora av sig har eller via pm

jag kommer antagligen skaffa mig nan form av klippkort eller dagpass pa nat gym i stan och tanken ar att jag ska hinna kora en 8-9 gympass under min vistelse. jag har precis kommit igang "igen" efter annu ett nytt nyarslofte

formen ar faktiskt helt okej trots omstandigheterna men jag kanner mig extremt out of date efter att ha lallat runt har pa allmant alldeles for mycket de senaste aren sa det hade varit kul med lite ny inspiration

som sagt, lagg en text har eller via pm sa kontaktar jag dig *flex*

rooz
2011-01-11, 15:23
Dagsformsbilder? C'om son*slap*

chidde
2011-01-11, 15:46
attans, jag skulle ju posta den har i allmant
nagon mod som vill flytta pa den? :)

Dagsformsbilder? C'om son*slap*

jag har tyvarr ingen farsk dagsformbild :(
daremot har jag en bra bild pa mig och min kompis (Alm) fran 2009 da jag var hemma och korde nagra pass pa traningsakademin

http://img15.imageshack.us/img15/5531/cimg0086g.jpg

Stoltz
2011-01-11, 16:08
Fan, det hade varit roligt! Jag är på. Kanske fler HBG:are som kan på samma dag så att vi kan köra en mini-träff? :D

chidde
2011-01-11, 16:16
Fan, det hade varit roligt! Jag är på. Kanske fler HBG:are som kan på samma dag så att vi kan köra en mini-träff? :D

nice! mitt schema ar blankt i tva veckor sa jag kan nar som helst, forutom pa lordag da jag har lovat bort mig som gastbartender pa the Tivoli :D

vart tranar du nanstans?
jag tankte typ skaffa mig ett klippkort pa friskis for sa vitt jag vet sa ar dem det enda gymmet som har det. jag kommer forresten vara en del i malmo ocksa om det hjalper?

Stoltz
2011-01-11, 16:27
Jag är rätt fri att välja mina egna tider nu också, så jag är också öppen för förslag.
Jag tränar på SATS nu, ingen idé att köra där skulle jag tro :) Friskis är alltid trevligt (Med Koloiter, dvs)

Exdiaq
2011-01-11, 16:27
Är arbetslöst med allt för mycket dötid så count me in! De enda tiderna jag inte kan är:

Måndagar 19-21 (egen träning)
Onsdagar 19-21 (coachning)
Lördagar 19-21 (coachning)

I övrigt är jag tillgänglig för en Kolo-träff!

RassK
2011-01-11, 16:33
Ben på fredag snäckan

Exdiaq
2011-01-11, 17:54
Kör ett pass i HAKs gym i Idrottens Hus klockan 10:00 så 'holla om du är sugen/ledig så jag vet om jag ska vara punktlig eller ej ;)

Brukar inte vara några problem med turkarna i båset att köra ett provpass.

Kimball
2011-01-11, 18:05
nice! mitt schema ar blankt i tva veckor sa jag kan nar som helst, forutom pa lordag da jag har lovat bort mig som gastbartender pa the Tivoli :D

vart tranar du nanstans?
jag tankte typ skaffa mig ett klippkort pa friskis for sa vitt jag vet sa ar dem det enda gymmet som har det. jag kommer forresten vara en del i malmo ocksa om det hjalper?

Jag tränar själv på akademin så jag är på! Går det fixa engångsträning på HAK eller annat kan jag självklart flytta mig också! Kan dock bara träna runt 16-17 pga skola osv, men det borde vi väl kunna ordna?

Gästbartender nu på lördag, 15 jan!?!??! Vi ska ut för att fira min födelsedag och hade faktiskt planerna på Tivoli! :D Får man se lite tricks osv då måntro?

Edit: Jag är bannemig ledig nu på måndag! Så då skulle vi kanske kunna styra upp förmiddagsträning + lunch någonstans?

RassK
2011-01-11, 18:15
Vill inte verka partisk men Klippkort/Engångs finns på Tretorn också btw.

Angel
2011-01-11, 18:16
Ja kommer om du tar med dig Jens.

Kimball
2011-01-11, 18:24

Det var ju inte speciellt centralt, dock :( Buss går ju förvisso dock. Jag kanske kan kolla nu på torsdag om man kan lösa någon sorts engångsträning @ Akademin om folk är intresserade. Jag hade dock inte haft nåt emot att köra @ HAK's lokaler.

RassK
2011-01-11, 18:24
Det var ju inte speciellt centralt, dock :( Buss går ju förvisso dock. Jag kanske kan kolla nu på torsdag om man kan lösa någon sorts engångsträning @ Akademin om folk är intresserade. Jag hade dock inte haft nåt emot att köra @ HAK's lokaler.

Tretorn ligger 5 minuter från centralen. Under Campus Helsingborg :)

Exdiaq
2011-01-11, 18:37

Jag kan nog inte fixa engångsträning för en hel grupp där dock eftersom jag inte känner vidare många i klubben då jag är väldigt ny på gymmet och dessutom inte tävlar. Dock så brukar turkarna (eller var de nu kommer ifrån) i båset inte ha något emot att man som enskild provtränar där. Så blir det någon "officiell" Koloträff är det nog bättre att köra någon annanstans där en koloit kan fixa gratis träning alternativt kan köpa engångsträning. HAKs gym säljer bara årskort och har begränsade öppettider.

Kimball
2011-01-11, 18:43
Tretorn ligger 5 minuter från centralen. Under Campus Helsingborg :)

Men haha, såklart, jag tänkte inte speciellt långt där utan slog upp Tretorn @ hitta och fick ju fram ett helt annat. Heter inte det under Campus något annat, tränings-blabla? Hade jag för mig! Men ja, där vore faktiskt rätt optimalt! De har helt okej öppetider också har jag för mig?

Så kan vi dra Big Buddah efteråt och frossa buffe kanske? Eller våldgästa något stackars kebabställe :D

Mass-Tech
2011-01-11, 18:50
Men haha, såklart, jag tänkte inte speciellt långt där utan slog upp Tretorn @ hitta och fick ju fram ett helt annat. Heter inte det under Campus något annat, tränings-blabla? Hade jag för mig! Men ja, där vore faktiskt rätt optimalt! De har helt okej öppetider också har jag för mig?

Så kan vi dra Big Buddah efteråt och frossa buffe kanske? Eller våldgästa något stackars kebabställe :D

Vilken dag pratar vi om?

Exdiaq
2011-01-11, 18:58
Eller våldgästa något stackars kebabställe :D

Amadeus är ju en självklarhet när det gäller kebab om det inte gäller 11-13 för det brukar vara rätt smockat. Annars finns ju också O'learys eller kebabstället på Järnvägsgatan (Kebab House eller vad det heter, om det är kvar d.v.s.).

Kimball
2011-01-11, 19:38
Vilken dag pratar vi om?

Jag syftar isåfall på 17 jan, kan närsom då jag är ledig då. Men det är ju chiddes tråd så han får ju självklart avgöra. :D

Amadeus är ju en självklarhet när det gäller kebab om det inte gäller 11-13 för det brukar vara rätt smockat. Annars finns ju också O'learys eller kebabstället på Järnvägsgatan (Kebab House eller vad det heter, om det är kvar d.v.s.).

Haha vad som helst utom Kebab House eller Kebab King! Det rer sig alltid.

tigerofsweden
2011-01-11, 19:41

Tjockis :D

chidde
2011-01-11, 20:04
Jag tränar själv på akademin så jag är på! Går det fixa engångsträning på HAK eller annat kan jag självklart flytta mig också! Kan dock bara träna runt 16-17 pga skola osv, men det borde vi väl kunna ordna?

Gästbartender nu på lördag, 15 jan!?!??! Vi ska ut för att fira min födelsedag och hade faktiskt planerna på Tivoli! :D Får man se lite tricks osv då måntro?

Edit: Jag är bannemig ledig nu på måndag! Så då skulle vi kanske kunna styra upp förmiddagsträning + lunch någonstans?

jag ska nog inte ha nagra problem med TA for jag har ett klippkort darifran med ett par klipp kvar, fragan ar bara vart jag har lagt det... far gora en sokning ikvall

jepps.. nu pa lordag! en av mina vanner driver en cocktailklubb i backstage'n med ingang fran andra sidan.. webadressen hittar du har: http://www.hemliga.se

det ar forsta gangen jag ar dar sa jag kan inte uttala mig om det ar nat roj eller inte, daremot kan jag garantera att det blir feta cocktails! :D

tretorn ar ju lokigt, jag ar posh nu.. men visst, sjalvklart ska vi klamma ett pass

Amadeus är ju en självklarhet när det gäller kebab

hehe, menar du Amadeus som ligger vid 24/7?
det ar aven det sjalvklara stallet for att bli sjuk ocksa, for ett par ar sen akte tva patienter in pa sjukhuset for magbesvar och bada hade atit pa Amadeus. det visade sig att man sedan hade hittat sperma fran 7 olika man i deras sas *nom nom nom!!* *spy*
stod i tidningen och allt, inget pahitt!

tillbaka till amnet nu, sa vilka ar pa da?

Stoltz
Kimball
Exdiaq
Rassk (?)
Mass-tech (?)

chidde
2011-01-11, 20:07
jag kan ocksa lite nar som, men mandag later bra.. da hinner jag bli av med jetlaggen ocksa :D

Sa... MANDAG!

Sats faller fett bort, for de tar sakert 3-siffrigt for ett gastpass.. jag betalar redan overpris for mitt medlemskap har i London

Friskis, Campus ?

Exdiaq
2011-01-11, 20:14
det ar aven det sjalvklara stallet for att bli sjuk ocksa, for ett par ar sen akte tva patienter in pa sjukhuset for magbesvar och bada hade atit pa Amadeus. det visade sig att man sedan hade hittat sperma fran 7 olika man i deras sas *nom nom nom!!* *spy*

Ähh, visa mig en artikel annars väljer att tro att det är BS! ;) Vet inte hur många gånger jag åt där under min gymnasietid och blev aldrig sjuk. Dock vetefasen om jag kan göra det nu, även om du har fel.. Synd för de är riktigt goda :(

Exdiaq
2011-01-11, 20:22
jag kan ocksa lite nar som, men mandag later bra.. da hinner jag bli av med jetlaggen ocksa :D

Sa... MANDAG!

Sats faller fett bort, for de tar sakert 3-siffrigt for ett gastpass.. jag betalar redan overpris for mitt medlemskap har i London

Friskis, Campus ?

Engångspass kostar 100:- på Friskis om man inte har en vän som är medlem, då kostar det 80:-. Helsingborgs Träningsstudio kostar 50:- per tillfälle.

The Swedish Oak
2011-01-11, 20:34
Engångspass kostar 100:- på Friskis om man inte har en vän som är medlem, då kostar det 80:-. Helsingborgs Träningsstudio kostar 50:- per tillfälle.

Första tillfället är gratis på Träningsstudion. Vet inte hur dom ser på en stor "grupp" som vill prova gymmet gratis, men i värsta fall blir det 50kr. En idé kan ju vara att folk bara droppar in och inte kommer i grupp till gymmet. *rolleyes*

Kör själv på Träningsstudion och hänger på om tiden funkar. Skola på dagen, men mot eftermiddag/kväll borde funka för min del.

Blir kul och återse lite folk från Lund/LTK träffen, men även träffa nytt folk förhoppningsvis.

Sparven från Minsk
2011-01-11, 20:43
Går det att fixa engångs träning gratis är jag på, då jag är helt fattig denna månad!

Är det på SATS kan jag nog fixa gratisträning åt folk (jobbar där) :D

Kimball
2011-01-11, 21:17
jag ska nog inte ha nagra problem med TA for jag har ett klippkort darifran med ett par klipp kvar, fragan ar bara vart jag har lagt det... far gora en sokning ikvall

jepps.. nu pa lordag! en av mina vanner driver en cocktailklubb i backstage'n med ingang fran andra sidan.. webadressen hittar du har: http://www.hemliga.se

det ar forsta gangen jag ar dar sa jag kan inte uttala mig om det ar nat roj eller inte, daremot kan jag garantera att det blir feta cocktails! :D

tretorn ar ju lokigt, jag ar posh nu.. men visst, sjalvklart ska vi klamma ett pass

tillbaka till amnet nu, sa vilka ar pa da?

Stoltz
Kimball
Exdiaq
Rassk (?)
Mass-tech (?)

HAHA hemliga klubben alltså?! Fixar du kolozzeumpris på cocktailsen då? ;)

Har själv hört dedär om sperman @ kebaben också, trodde dock inte det var Amadeus det gällde!

Jag kör som sagt på vilket ställe som helst! Enklast känns nästan Tretorn, men kan sparven få in alla gratis på SATS kan jag lika gärna lalla där för skojs skull även om det blir en liten cykeltur för min del!

RassK
2011-01-11, 21:19
Jag ska ändå köra lite goa pressar på tretorn på måndag vid 10-11 tiden

Andy.da.wohoo
2011-01-11, 23:05
Låter som bäddat för en koloträff! Rekommenderar en ny tråd om vi bestämmer något. Jag lär dyka upp om det blir en helg iallafall :)

daks
2011-01-11, 23:50
Antar att ni kommer träffas vid Helsingborgs vackrast namngivna hus
här (http://iloapp.kungforpresident.se/blog/www?Home&post=40)

Exdiaq
2011-01-12, 00:26
HAHA hemliga klubben alltså?! Fixar du kolozzeumpris på cocktailsen då? ;)

Har själv hört dedär om sperman @ kebaben också, trodde dock inte det var Amadeus det gällde!

Jag kör som sagt på vilket ställe som helst! Enklast känns nästan Tretorn, men kan sparven få in alla gratis på SATS kan jag lika gärna lalla där för skojs skull även om det blir en liten cykeltur för min del!

Sperma i vitlökssåsen är en klassiker överallt i landet men jag har aldrig hört talas om något dokumenterat fall.

OnT: Jag bryr mig inte heller nämnvärt var i Helsingborg vi kör. Kommer köra bil så kan agera gratis svarttaxi åt folket om det skulle behövas vid diverse förflyttningar! ;)

qwerty1
2011-01-12, 00:30
Jag funderar på att ta byssen till hälsingbåååårg så ni kan få lite tajp. Men naj, jag tar faarjan istället.

chidde
2011-01-12, 02:49
ok, vi invantar svar fran Sparven ang traningen pa SATS

ar ni med pa den har agendan da?
1. traning antingen pa SATS eller tretorn
2. kebab pa ett schysst stalle
3. kaoz? :D

lunchtid kanns val anda mest relevant eller? det ar mindre folk pa gymmet + att man forhoppningsvis far kebabsasen fran toppen av hinken, tankte om man nu anda ska ata sperma sa kan det val lika bra vara frascht fran morgonen ( :D ) och inte nat jakla bottenslam som blivit over till kvallen

ratta mig om jag har fel om mandagen den 17e
Kimball ar ledig fran skolan
Stoltz kunde ordna en flextid
kan Exdiaq tanka sig att trana 12-14 istallet for 19-21 pa mandag kanske?
RassK, om du anda ska trana pa mandag kan du val hanga pa?

Sparven, Mass-tech, Eken & Andy:
kan ni oht pa mandag? det verkar som att de andra ar ratt flexibla och om vi kan fa med fler genom att byta till kvallstranings och kvallskebab sa kanns det givet

let us know!

Exdiaq
2011-01-12, 03:13
Kan Exdiaq tänka sig att träna 12-14 istället for 19-21 på måndag kanske?

Kunde INTE träna 19-21 eftersom jag har lagträning då, så ja :thumbup:

Kwon
2011-01-12, 05:45
Bra form Chidde-San! :D

http://img515.imageshack.us/img515/7404/chidde2.jpg

Sparven från Minsk
2011-01-12, 08:11
Jag kan träna måndag 17/1 runt lunchtid inga problem!
På SATS har man rätt till ett gratis provtillfälle, borde ju inte spela roll om man kommer ensam eller i grupp.
Nu så här i nyårslöftetider är vi ju extra måna om att låta folk provträna och känna på undret SATS :thumbup:

Med andra ord, 1 gratis pass ska vara lugnt!

Kimball
2011-01-12, 09:39
Grejhöjt! Om kvällsträning ger mer folk är jag självklart öppen även för det, ska man hålla på och fota något då vi tränar hade det känts mest optimalt att göra detta runt lunch pga mindre folk dock, som sagt. :D Men det är la vilket som.

Låter som att SATS är mest troliga alternativet då eh? Jag snor gärna en skjuts från herr Exdiaq isåfall så slipper jag gå bort i slasket :)

Nitrometan
2011-01-12, 09:58
:D Snubben te högur ser ut som Brian Siders (fast letta minnre).

Stoltz
2011-01-12, 10:11

http://img515.imageshack.us/img515/7404/chidde2.jpg

LOL, Chidde blev helt plötsligt lika lång som mig? :D

Välj en tid, plats, etc. Dock om vi ska vara på SATS - För bövelen ingen kvällstid. Det är jävligt mycket folk där på kvällarna just nu.

RassK
2011-01-12, 11:10
Undrar varför ingen föreslagit det uppenbara, Pizzeria Bomb?
Sats beror väl på tiden, har för mig att det är kaoz där 24-7.
Träningsstudion är i princip folktom största delen av dygnet.
Lunchtid passar bäst för mig men det verkar som om fler har möjlighet vid kvällstid.

Gabriel Forslund
2011-01-12, 12:19

Sa... MANDAG!

Friskis, Campus ?

friskis, kosmonaut?

chidde
2011-01-12, 18:15
ok, tack for det Sparven

Tid & Datum
12:00 - Mandagen den 17 januari 2011

Plats
SATS vid Hemkop

Koloiter
Kimball
Exdiaq
Sparven
Stoltz

Det ar dem som ar sakra, den som vill far garna lagga till sina namn men anledningen till att ni inte ar med ar for att ni inte har bekraftat nat

Exdiaq
2011-01-12, 18:33
Låter som att SATS är mest troliga alternativet då eh? Jag snor gärna en skjuts från herr Exdiaq isåfall så slipper jag gå bort i slasket :)

Absolut, var/när/hur?

Kimball
2011-01-12, 18:54
ok, tack for det Sparven

Tid & Datum
12:00 - Mandagen den 17 januari 2011

Plats
SATS vid Hemkop

Koloiter
Kimball
Exdiaq
Sparven
Stoltz

Det ar dem som ar sakra, den som vill far garna lagga till sina namn men anledningen till att ni inte ar med ar for att ni inte har bekraftat nat

Kanoun!

Absolut, var/när/hur?

Eftersom Chidde spikade kl 12, 11.40 @ Bjäregatan 7? Hittar du till Eneborg / pizzeria La Mare? :D

RassK
2011-01-12, 19:16
Måste man fylla i sånt där tramsigt formulär för att träna en gång på sats?
Är de tyngsta hantlarna fortfarande 35kg?

Andy.da.wohoo
2011-01-12, 19:17
Kommer tyvärr inte, har skola då. Men ni får se till att ha stenkul!

Kimball
2011-01-12, 19:44

Haha chilla, det är väl inte hela världen, fick jag göra på F&S när vi fick gratisträning där genom skolan. Tror Sparven talat om +50kgs hantlar.

Kommer tyvärr inte, har skola då. Men ni får se till att ha stenkul!

Nästa gång!

RassK
2011-01-12, 19:55
Jo, men jag har redan fyllt i ett sånt och provtränat där. De kanske synar mig och inser att jag tränat där förr :D
Då var det 35kg de tyngsta hantlarna :D

Sparven från Minsk
2011-01-12, 20:30

Det fåniga formuläret måste du fylla i, men det tar mindre än 2 min och jag kan gärna hålla din hand medans om det känns bättre ;)

tyngsta hantlarna är 50 eller 55 kg i dagsläget.

Sparven från Minsk
2011-01-12, 20:32
Jo, men jag har redan fyllt i ett sånt och provtränat där. De kanske synar mig och inser att jag tränat där förr :D
Då var det 35kg de tyngsta hantlarna :D

Kan garantera att det inte är ett problem, om de inte känner igen dig personligen då ;)

Ontopic!

Måndag 12:00 blir kanon. Kommer vara där i uniform och se till att ni kommer in med provträning, sen sviddar man om och köttar!

RassK
2011-01-12, 20:44
Det fåniga formuläret måste du fylla i, men det tar mindre än 2 min och jag kan gärna hålla din hand medans om det känns bättre ;)

Nu kommer jag hålla dig till detta. Bokstavligen :D

Gött då. Jag är game. Föreslår Torrino's (http://www.torinopizzeria.se/) efter?

Exdiaq
2011-01-12, 21:41
Eftersom Chidde spikade kl 12, 11.40 @ Bjäregatan 7? Hittar du till Eneborg / pizzeria La Mare? :D

Jarå!

Mass-Tech
2011-01-12, 22:02
Exdiaq, bor du fortfarande bjuv?

Exdiaq
2011-01-12, 22:02
Exdiaq, bor du fortfarande bjuv?

B-holm!

Mass-Tech
2011-01-12, 22:06
B-holm!

Om jag tar bussen till Bille, kan jag då åka in med dig till stan så slipper jag krångla med hur jag kommer till gymet från knutpunkten.

The Swedish Oak
2011-01-12, 22:14
Den dagen och tiden ser rätt körd ut för min del, skriver en tenta då. Men jag återkommer i tråden om något ändras som gör att jag kan hänga på.

Lite trist då SATS på Statena är gångavstånd från mig, men kanske blir fler tillfällen i framtiden.

Exdiaq
2011-01-12, 22:30
Om jag tar bussen till Bille, kan jag då åka in med dig till stan så slipper jag krångla med hur jag kommer till gymet från knutpunkten.

Kan vara så pass vänlig att jag hämtar dig i Eegeby, sen kör vi in till Helsingborg söderifrån och hämtar Kims bollar! 11:15, var i hålan vill du bli upplockad?

Mass-Tech
2011-01-12, 22:41
Vet du var vårdcentralen/ gammla biblioteket ligger?

http://mobil.hd.se/multimedia/dynamic/00475/BJU_Familjecentrale_475098d.jpg

Kimball
2011-01-12, 22:52
Bringar Chidde kamera? Har förvisso min ixus eller iPhone 4 i värsta fall, vet inte om jag pallar ta med systemarn direkt, känns opassande i ett gym även om jag kanske aldrig lär dyka upp där igen... :D

Exdiaq
2011-01-13, 03:11
Vet du var vårdcentralen/ gammla biblioteket ligger?

http://mobil.hd.se/multimedia/dynamic/00475/BJU_Familjecentrale_475098d.jpg

Japp, vet precis var det är, ses där!

Exdiaq
2011-01-13, 03:13
Bringar Chidde kamera? Har förvisso min ixus eller iPhone 4 i värsta fall, vet inte om jag pallar ta med systemarn direkt, känns opassande i ett gym även om jag kanske aldrig lär dyka upp där igen... :D

Va fan är detta, har du gått och blivit blyg? Det var du/ni inte i somras vid pose-downen på atletklubben! :D

Kimball
2011-01-13, 10:09
Va fan är detta, har du gått och blivit blyg? Det var du/ni inte i somras vid pose-downen på atletklubben! :D

Nu förstår jag inte vad du pratar om *rolleyes*

chidde
2011-01-14, 00:36
LOL @ Kwonnes bild :D

vad trevligt med tillokning!! ny lista!

Koloiter
Kimball
Exdiaq
Sparven
Stoltz
RassK
Masse

jag kan ta med kamera :thumbup:

Kwon
2011-01-14, 02:06
LOL @ Kwonnes bild :D

Visst var den fin! :D

Exdiaq
2011-01-14, 16:53
Masse: Jag har en del ärenden efteråt på Väla och Byggmax, så vill du hem direkt efteråt får du nog ta buss/tåg, tyvärr! Men kör dig till Knutan och hem Kimball om ni skulle vilja det.

Mass-Tech
2011-01-14, 17:28
Masse: Jag har en del ärenden efteråt på Väla och Byggmax, så vill du hem direkt efteråt får du nog ta buss/tåg, tyvärr! Men kör dig till Knutan och hem Kimball om ni skulle vilja det.

Inga problem för mig.

Kimball
2011-01-14, 23:14

Jag joinar gärna, kan kolla kabelrännor då med. :D

Exdiaq
2011-01-15, 00:02
Jag joinar gärna, kan kolla kabelrännor då med. :D

It's a date!

Kimball
2011-01-15, 02:07
It's a date!

Booooyah! Baby toniiiiight trallal!

RassK
2011-01-16, 18:00
Ses utanför SATS 11.55 då. Jag är ganska svår att missa då jag har en "ganska" färgstark overall :)
Jag har även en liten kines med mig :)

Exdiaq
2011-01-16, 18:14
Bestämmer vi i morgon var vi ska äta eller? För min del spelar det ingen roll var, vad eller pris.

Sparven från Minsk
2011-01-16, 18:16
Själv kommer jag stå inne i receptionen på sats!
Medellång, PT tröja och gaddad!
Bara att be om en provträning som då skall vara gratis. Ni får fylla i ett formulär som tar 1 min sen är det bara att kötta!

Eget hänglås är att rekommendera ;)

Stoltz
2011-01-16, 19:03
Jag kommer stå utanför i Hemmmakvälltröja och sälja lösgodis istället för bars.
:D

Jag är den långe.

chidde
2011-01-16, 19:43
Jag har även en liten kines med hastsvansmed mig

vi cyklar imorgon, ses vid forsta farthindret pa veckogatan 11:30

Bestämmer vi i morgon var vi ska äta eller?

det lutar at pizzeria Torino, snett over gatan fran SATS
sa billigt sa att man kan vaska en pizza om man vill

Jag är den långe.

vi vet :D

Eget hänglås är att rekommendera

tack for tipset!
jag var och fikade med en kompis idag och hon jobbar pa SATS som barntraningsinstruktor och jag skulle beskriva dig :laugh:

"uhm, jag vet inte vad han heter men jag vet hans alias pa kolozzeum. han kallar sig sparven fran minsk och har en bred rygg med tatuering pa"

helt sjukt att hon inte kunde luska ut vem det var pa den tydliga beskrivningen.. nastan lika enkelt som att ge mjolk at ett barn *slap*

Sparven från Minsk
2011-01-16, 19:46
Lol chidde!

Vad hette hon då? Är ju en del töser som ränner runt där inne på minisats bland barnen men kanske vet vem det är :)
Ja jag borde vara lätt att känna igen! Fan är ju där jämt i olika tjänsteroller och uniformer ;)

Vad ska folk träna?
Är själv sugen på axlar och triceps!

Mass-Tech
2011-01-16, 19:56
Lol chidde!

Vad hette hon då? Är ju en del töser som ränner runt där inne på minisats bland barnen men kanske vet vem det är :)
Ja jag borde vara lätt att känna igen! Fan är ju där jämt i olika tjänsteroller och uniformer ;)

Vad ska folk träna?

Har ni bälten man kan låna?

Sparven från Minsk
2011-01-16, 20:01
Har ni bälten man kan låna?

Finns ett smalt bänkbälte men annars har jag mitt breda gasp som kan lånas ut vid behov + remmar ;)

Kimball
2011-01-16, 20:36
Vad ska folk träna?

Officiella bröstträningsdagen går ju inte avvika från :D

Stoltz
2011-01-16, 20:38
Officiella bröstträningsdagen går ju inte avvika från :D

:D
Något sådant.

Exdiaq
2011-01-16, 21:23
Vad ska folk träna?

Ska egentligen köra hängvändning, knäböj, bänkpress och lite bålövningar. Men får se hur det blir med det :)

chidde
2011-01-16, 23:09
jag ska maxa i bankpress och lite chins/dips *flex*
hoppas pa att orka med lite armar ocksa

chidde
2011-01-17, 17:04
tack for en trevlig traff kompisar!!

koloiter
RassK
Exdiaq
Mass-tech
Stoltz
Sparven fran Minsk
Kimball
Chidde

manga av bilderna blev ratt kassa, men vi bjuder pa nagra obligatoriska och lite videoklipp fran vara chins/dips och lite disco saklart... nu ska vi bara ga igenom materialet

Kimball
2011-01-17, 17:06
Indeed bra skit! Anade nästan att det fanns risk för krassliga bilder, men håller vi oss till mindre antal pixlar syns det kanske inte lika väl.. :D

Stoltz
2011-01-17, 17:09
Kul att ses! :thumbup:

RassK
2011-01-17, 17:13
Tack för en trevligt koloträff grabbar och tjejer (Mass-Tech)!
Det görs gärna om! :thumbup:

Ska bli kul att få se bilder/filmer sen och bekänna form!

Exdiaq
2011-01-17, 17:15
För er som inte var där, Stoltz satte 3-4 PB, epic!

Stoltz
2011-01-17, 17:26
För er som inte var där, Stoltz satte 3-4 PB, epic!

:laugh:!

Kwon
2011-01-17, 17:27
Ni lät väl Stoltz ta alla bilder för bättre vinkel? (Fågelperspektiv) :D

chidde
2011-01-17, 17:32

det skulle vi ju tankt pa... jag holl mest i kamerorna :(

edit: Stoltz blev valdigt nojd med sina PB'n, vi ocksa... tur att Piranha inte var dar, han roidar ju nar nagon namner reps-PB :D

Stoltz
2011-01-17, 17:32
det skulle vi ju tankt pa... jag holl mest i kamerorna :(

Grodperspektiv ftw

Exdiaq
2011-01-17, 17:33

Snarare grodperspektiv på bilderna, men det var en sanslöst stark groda! :hbang:

Kwon
2011-01-17, 17:36
Snarare grodperspektiv på bilderna, men det var en sanslöst stark groda! :hbang:

Chidde? :D

Exdiaq
2011-01-17, 17:52
Chidde? :D

Ja, 50kg ren manlighet!

Sparven från Minsk
2011-01-17, 17:59
Tack för en rolig träning!

Kul att sätta lite ansikten på folk här på brädet :D

Mass-Tech
2011-01-17, 18:24
Det var synd om pizzarbaggarn, Rassk åt ju honom ur huset.

Exdiaq
2011-01-17, 18:39
Det var synd om pizzarbaggarn, Rassk åt ju honom ur huset.

Kan ha gått ha den jeflen! Blivit kass i magen av kebab-fanskapet nu, inte okej.

chidde
2011-01-17, 18:57
kimball kommer posta poseringsbilderna sa fort han har justerat dem
vantar pa att han ska svara pa msn forst sa jag kan skicka bilderna
sen hoppas jag pa att videon kommer senare ikvall, det blir inte samma spex som madame's video fran forra aret.. vi far mest se en massa klipp dar jag och RassK kor chins och dips faktiskt

ett extra tack till Sparven som tipsade oss om gratis traning pa ett av Helsingborgs fraschare gym

Datum: 17 januari 2010
Plats: S.A.T.S (Stattena)
Kostnad: gratis forsta gangen om man fyller i ett formular
Plus: escalators ner till gymmet, rymligt omkladningsrum, bra utbud av fria vikter, fri parkering i grannomradet, enskilt stretching rum, enskilt poseringsrum, hippt folk
Minus: medlemsavgiften ar bland de hogsta i stan, men de erbjuder ocksa bra service

Lite bilder fran S.A.T.S
http://img26.imageshack.us/img26/8972/dsc0273va.jpg

http://img443.imageshack.us/img443/8845/dsc0272nx.jpg

http://img4.imageshack.us/img4/3751/dsc0271e.jpg

http://img441.imageshack.us/img441/6292/dsc0268n.jpg

nu ska jag ata kvallsmat med foraldrarna, aterkommer med traningsbilder och kimball lagger som sagt upp bilderna pa poseringarna nar han har fifflat klart

Kwon
2011-01-17, 19:13
Ser ut att vara ett riktigt höjdargym Chidde!

Rulltrappa kändes lite glassigt dock och inte så hardcore :D

Kimball
2011-01-17, 19:28
Rulltrappa kändes lite glassigt dock och inte så hardcore

Den var ju dock inte igång :(

Här kommer det som halvt kunde räddas:

Rassk och Chidde visar vart skåpet och formen skall stå

http://lh3.ggpht.com/_H2xqKE4KUew/TTSJclSE2hI/AAAAAAAAAbw/cdDMYW6kzow/DSC_0233Redi.jpg
http://lh4.ggpht.com/_H2xqKE4KUew/TTSJcFVr_YI/AAAAAAAAAbc/FIVdAOm4ATc/DSC_0239redi.jpg

Jak unt Mass-Tech

http://lh4.ggpht.com/_H2xqKE4KUew/TTSJcvuVtXI/AAAAAAAAAb0/SDyYOrW0nAk/DSC_0245Redi.jpg
http://lh4.ggpht.com/_H2xqKE4KUew/TTSJcaUamMI/AAAAAAAAAbs/BcDcnCUIIuY/DSC_0250Redi.jpg

Kwon
2011-01-17, 19:30
Bra form på Chidde och Rassk

Kimball
2011-01-17, 19:31
Sist och längst, stolzarn och sparven från minsk

http://lh6.ggpht.com/_H2xqKE4KUew/TTSJcIgJl6I/AAAAAAAAAbg/xWfN-l-9tG8/DSC_0258Redi.jpg
http://lh4.ggpht.com/_H2xqKE4KUew/TTSJcOTDk8I/AAAAAAAAAbk/7cnjoSEEkGs/DSC_0260Redi.jpg

Avslutades med gruppbild, dock utan chidde då den med honom blev suddig som en students torsdagskväll!

http://lh4.ggpht.com/_H2xqKE4KUew/TTSJcBdrxzI/AAAAAAAAAbo/xj9SUpZUqNc/DSC_0267Redi.jpg

Önskar någon mer censurering fixar jak det.

Hoppas Chidde vaknar snart så han kan skicka in-action bilderna också snart. :)

Kwon
2011-01-17, 19:36
Haha schysst idé där med gruppbilden :D

chidde
2011-01-17, 19:48
Haha schysst idé där med gruppbilden

det var RassK'ens idé, det var dock ett jakla meck att fa ratt pa det.. men eftersom jag ar Projektledare sa var man ju tvungen att dirigera :D

lite bilder pa nagra gangstaz!! nu blirre kaoz! (fran vanster: Stoltz, RassK, Exdiaq)
http://img153.imageshack.us/img153/2327/dsc0270ds.jpg

Exdiaq myser
http://img402.imageshack.us/img402/3255/dsc0269jn.jpg

Sana rulltrappor finns inte i Ekeby precis...
http://img441.imageshack.us/img441/6292/dsc0268n.jpg

Kimball var posh och kom i kolo-troja
http://img228.imageshack.us/img228/2775/cimg0765j.jpg

chidde
2011-01-17, 19:56
Exdiaq gjorde en tomning innan traffen och vagde in pa 51,6 kg
http://img708.imageshack.us/img708/9698/cimg0767t.jpg

Sjalv hade jag ju bulkat, 131,7 kg nypissad
(pic or it didn't happen brukar ni ju alltid saga, har har ni bildbevis)
http://img524.imageshack.us/img524/4696/cimg0768.jpg

RassK och jag kor lite dips, han klarade bara en repetition :D
http://img822.imageshack.us/img822/5057/cimg0760d.jpg

Stoltz satter nytt PB i chins!!
http://img171.imageshack.us/img171/886/cimg0763o.jpg

chidde
2011-01-17, 20:02
Lite hantelpressar
http://img708.imageshack.us/img708/5132/cimg0752lc.jpg
http://img207.imageshack.us/img207/3348/cimg0751c.jpg

Stoltz
http://img545.imageshack.us/img545/3716/cimg0726.jpg

Masse
http://img13.imageshack.us/img13/2673/cimg0755g.jpg

RassK
http://img96.imageshack.us/img96/1720/cimg0748or.jpg

chidde
2011-01-17, 20:07
Kimball for traningsjournal
http://img839.imageshack.us/img839/2452/cimg0745s.jpg

Exdiaq for ocksa traningsjournal, dock pa sin egen niva
http://img210.imageshack.us/img210/6093/cimg0725u.jpg

Sparvis bjuder pa en tummiz!
http://img204.imageshack.us/img204/984/cimg0742r.jpg

Exdiaq hamtar andan..
http://img513.imageshack.us/img513/5549/cimg0738s.jpg

Sparven från Minsk
2011-01-17, 20:08
Snygga pics!

Får göras om någon gång men då testar vi annat gym. Är gärna med och svullar den gången med, idag blev det som som fick bli prio! *flex*

chidde
2011-01-17, 20:11
DISCO

RassK

Kimball
http://img141.imageshack.us/img141/8186/cimg0753n.jpg

Masse med tva st passare (Rassk & Stoltz) i cablecrossen
http://img407.imageshack.us/img407/8499/cimg0754.jpg

chidde
2011-01-17, 20:18
DIPS

1RM pa +50 kg tror jag
http://img51.imageshack.us/img51/7723/cimg0728h.jpg

Kimball
http://img208.imageshack.us/img208/47/cimg0758.jpg

Masse
http://img339.imageshack.us/img339/8931/cimg0739m.jpg

ocksa en :laugh: pa Stoltz gliring till Exdiaq's tunga dips pa 130-ish kg, efter 4-5 reps sager han: "afan, dem ar inte djupa.. men det ar dips"

chidde
2011-01-17, 20:22
anonymitet pa internet ar viktigt, speciellt nar man ar terrorist
http://img97.imageshack.us/img97/3669/cimg0720a.jpg

Torino forbereder vara pizzor och kebabs
http://img148.imageshack.us/img148/4425/dsc0275wp.jpg

sen avslutar vi med en klassisk gruppbild med tumme
http://img690.imageshack.us/img690/3951/dsc0276g.jpg

njut av bilderna tillsvidare, en video kommer snart ocksa.. hall ut!

RassK
2011-01-17, 20:39
RassK

Jävlar, jag får nog ta det lite lugnare med carb-loadingen nästa gång *popcorn*

Andy.da.wohoo
2011-01-17, 20:56
Som alltid på koloträffar så verkar ni haft en trevlig stämning!

Exdiaq
2011-01-17, 21:12
Jävlar, jag får nog ta det lite lugnare med carb-loadingen nästa gång *popcorn*

Så trivsamt fluffig den killen ser ut att vara! :hbang:

Stoltz
2011-01-17, 22:57
sen avslutar vi med en klassisk gruppbild med tumme
http://img690.imageshack.us/img690/3951/dsc0276g.jpg

njut av bilderna tillsvidare, en video kommer snart ocksa.. hall ut!

RassKs jävla aptit var otrolig, märktes att det var ätardag :D

Vill gärna se alla videos!

Exdiaq
2011-01-17, 23:23
Också en :laugh: pa Stoltz gliring till Exdiaq's tunga dips på 130-ish kg, efter 4-5 reps säger han: "afan, dem är inte djupa.. men det är dips"

:(*cry*

Rahf
2011-01-18, 07:32
Såg grymt roligt och trevligt ut. Man får ta och hälsa på hos syrran nån dag och se om det kan styras upp något liknande i framtiden. Långt in i framtiden :rolleyes:

Nitrometan
2011-01-18, 07:48
DIPS

1RM pa +50 kg tror jag
http://img51.imageshack.us/img51/7723/cimg0728h.jpg
Klart att chidde är true kolo och kör +50. :thumbup:

The Swedish Oak
2011-01-18, 19:32
Såg riktigt trevligt ut, skulle lätt hängt på om jag kunde. Kul att ni har dokumenterat så bra med mycket bilder o text till.

Det vore nice om det blev en repris på det här någon gång framöver, så man får en chans att hänga på.

chidde
2011-01-19, 12:17
en video fran traffen dar jag kor chins :)
ska snygga till en lite andra videoklipp nu, aterkommer med en dips tutorial + bonusmaterial

HcADj_oiB3g

RassK
2011-01-19, 12:22
Inte en enda underkänd. Grymt att visa var skåpet ska stå med den formen!

Angel
2011-01-19, 21:36
Kimball va ju förjäkla gullig.
Och Chidde du har en imponerande form trots att du bor i njurpajens land :)

Stoltz
2011-01-19, 21:39
en video fran traffen dar jag kor chins :)
ska snygga till en lite andra videoklipp nu, aterkommer med en dips tutorial + bonusmaterial

HcADj_oiB3g

:hbang:

Exdiaq
2011-01-19, 22:11
Chidde-Chins avklarade, var har vi Stoltz-chins?

Nitrometan
2011-01-20, 09:39
Chidde-Chins avklarade, var har vi Stoltz-chins?

Höghöjdsträning?

chidde
2011-01-21, 23:00
sorry for att den har filmen kom lite sent, har haft mkt att gora + att windows movie maker kranglade lite

men har visar vi i helsingborg hur ovningen dips ska koras, hoppas pa lite asikter fran arne!!

sjalv gjorde jag 38 reps och da var det inte ens till failure, uppskattar mitt PB till 45-50 reps :D

ENJOY!!

8vAGuU9BCMg

Kimball
2011-01-21, 23:53
Kimball va ju förjäkla gullig.
Och Chidde du har en imponerande form trots att du bor i njurpajens land :)

Haha gullig wtf.

N1 Chidde!

Seriöst, hade inte Chidde kunnat hävda sig någorlunda i chins/dipstävlingar? Tyckte dipsen såg galet strikta ut. :)

Stoltz
2011-01-22, 00:29
Haha, nice video. Vem fan var det som sade "Val i gungstol" till Masse? Skrattade så jag höll på att dö :D

Mass-Tech
2011-01-22, 13:50
Haha, nice video. Vem fan var det som sade "Val i gungstol" till Masse? Skrattade så jag höll på att dö :D

Det var Rassk

Lallle
2011-01-23, 20:13
Sköna bilder! Chins-Chiddes chins ser oerhört strikta och fina ut.

Exdiaq
2011-04-21, 22:26
Börjar bli dags igen ella'?

Andy.da.wohoo
2011-04-21, 22:35
Ja.

Stoltz
2011-04-21, 22:38
Sounds good...!

Exdiaq
2011-04-21, 22:50
Kombinerad söndags/påskträning @ något ställe som har öppet?

Grotesk
2011-04-21, 22:51
Grotesk kanske kan närvara om Grotesk är på humör och det brukar Grotesk vara, dock tycker inte Grotesk om Skaune men Grotesk kan tänka sig att vi kommer ändå.

Exdiaq
2011-04-22, 12:14
Whatcha' say? 14:00 den 24/4 @ SATS vid Stattena?

Stoltz
2011-04-22, 12:19
Jag skulle nog kunna, då är "påskfirandet" ur vägen :)

Exdiaq
2011-04-22, 12:31
Jag skulle nog kunna, då är "påskfirandet" ur vägen :)

Tänkte också det, träna bort lite påskfläsk liksom!

Exdiaq
Stoltz

Kimball
2011-04-22, 14:34
Jag kommer förmodligen inte vara träningsduglig på söndag tyvärr, så jag hoppar denna gång!

Exdiaq
2011-04-22, 14:37
Jag kommer förmodligen inte vara träningsduglig på söndag tyvärr, så jag hoppar denna gång!

Va fan! La det sent för att fyllesvin också skulle kunna delta ;)

Dagen efter jag tog studenten hade vi match mot Örebro, i Örebro. 2/4 var bakfulla, 1/4 hade inte druckit och 1/4 var fortfarande fulla. Det går om man vill! Sen att de gick åt helvete är en annan historia.

Andy.da.wohoo
2011-04-22, 15:05
Jag kanske kan komma, 100:- tur och retur med tåg kan jag nog undvara. Sätt ett kanske på mig!

Stoltz
2011-04-22, 15:08
Jag kanske kan komma, 100:- tur och retur med tåg kan jag nog undvara. Sätt ett kanske på mig!

Do it!

Madame
2011-04-22, 15:14
jag kommer på träffen om andy kommer ;)

Andy.da.wohoo
2011-04-22, 15:37
jag kommer på träffen om andy kommer ;)

Hahah! Vilket tryck jag fick på mig nu! :D

Exdiaq
2011-04-22, 16:16
Exdiaq
Stoltz
Andy (?)
Madame (?)

Exdiaq
2011-04-23, 12:39
C'mon ppl! Sparven, Mass, Svenska Eken? Andy du får fan komma så Madame kommer också för blir det bara jag och Stoltz så blir det ingen träff utan mer en dejt. Inget emot Stoltz, men jag vill inte dejta honom.

Mass-Tech
2011-04-23, 12:41
I'm out.
Får gäster imorgon.

Exdiaq
2011-04-23, 15:10
För out-of-towners så är det samma erbjudande som förra gången; avhämtning/avlämning med Exdiaq's svarttaxi @ Knutpunkten. Bara holla' om ungefärlig tidpunkt.

Sparven från Minsk
2011-04-23, 15:34
Ställer upp!
Synd att det är ben imorgon, pinsamt att alla ska se mina låga vikter och grunda böj :/ o well, kan inte hjälpas! Nåde den som skrattar:devil:

Stoltz
2011-04-23, 15:35
Jag har börjat känna av en förkylning som verkar växa i halsen så jag är osäker på om jag kan dyka upp...

Kanske vänta till en datum då fler kan?

Sparven från Minsk
2011-04-23, 15:36
Jag har börjat känna av en förkylning som verkar växa i halsen så jag är osäker på om jag kan dyka upp...

Chicken!! *slap*

Exdiaq
2011-04-23, 16:14
Ställer upp!
Synd att det är ben imorgon, pinsamt att alla ska se mina låga vikter och grunda böj :/ o well, kan inte hjälpas! Nåde den som skrattar:devil:

Det är lugnt! Jag kör inga drömvikter när jag väl kör p.g.a. skadade knä och Stoltzan har en kass rygg har jag för mig.

NINJA PLZ, vi blir ju 5st typ om det vill sig väl! Tyvärr är förmodligen ändå gången jag kan eftersom matcherna drar igång nu. Har 2 matcher varje helg + 5-6 lagträningar i veckan + styrketräning + 11h-pass på jobb o.s.v. Du kan väl vara moraliskt stöd? :D

Sparven från Minsk
2011-04-23, 16:21
Lugnt, vi mutar stoltz med en pizza eller nått.
Torde vara väldigt ensamt på gymmet imorgon.

Sparven från Minsk
2011-04-23, 16:22
Vi borde nästan skaffa namnbrickor! Med kollo namn samt irl namn ;)

Exdiaq
2011-04-23, 16:24
Lugnt, vi mutar stoltz med en pizza eller nått.
Torde vara väldigt ensamt på gymmet imorgon.

Han gillar tydligen Coca-Cola Vanilla också. Vilken tur att jag ska till CityGross innan så man kan inhandla en sådan.

Stoltz; om du kommer och är en snäll liten (stor) pojke kan du få den av mig!

Exdiaq
2011-04-23, 16:26
Vi borde nästan skaffa namnbrickor! Med kollo namn samt irl namn ;)

Behövs väl knappast? Stoltz har du träffat, mig har du träffat, Andy är den korta biffen och Madame känner alla igen. Rassk har du också träffat om han kommer.

Edit: Kom med ett liknande förslag till Lund-träffen förra sommaren men blev totalt överkörd. Då var vi ändå typ 20st.

Andy.da.wohoo
2011-04-23, 16:35
Behöver Exdiaq lite kolo-kärlek IRL? :D

Exdiaq
2011-04-23, 16:37
Behöver Exdiaq lite kolo-kärlek IRL? :D

http://www.grownheadz.com/wp-content/uploads/2010/04/hell-yes.jpg

Nej, men va fan, inget fel att pusha på lite? :)

Andy.da.wohoo
2011-04-23, 16:42
Nä, absolut inte :)

Sparven från Minsk
2011-04-23, 17:25
Behövs väl knappast? Stoltz har du träffat, mig har du träffat, Andy är den korta biffen och Madame känner alla igen. Rassk har du också träffat om han kommer.

Edit: Kom med ett liknande förslag till Lund-träffen förra sommaren men blev totalt överkörd. Då var vi ändå typ 20st.

Minns ju knappt vad alla hette då lol! Madame borde man ju känna igen, ensam tjej som håller fanan högt!

Exdiaq
2011-04-23, 17:36
Minns ju knappt vad alla hette då lol! Madame borde man ju känna igen, ensam tjej som håller fanan högt!

Stoltz heter Stoltz i efternamn, Andy heter Andreas, Sparven är din täckmantel, Madame är en Madame, Exdiaq heter inte Exdiaq.

Sparven från Minsk
2011-04-23, 17:40
Stoltz heter Stoltz i efternamn, Andy heter Andreas, Sparven är din täckmantel, Madame är en Madame, Exdiaq heter inte Exdiaq.

Got it :thumbup::laugh:

Andy.da.wohoo
2011-04-23, 17:57
Exdiaq verkar vara så taggad på detta så det är nog värt det :D

Mat också?

Exdiaq
2011-04-23, 18:02

Mat också?

Klart! TAGGA FFS! Här ska det bänkas så det luktar bajs i lokalerna 2v framåt!

I så fall får det bli en fastande Exdiaq för jag har haft för mycket tjockisfasoner för mig den här helgen. Men en Coca-Cola Zero och hålla sällskap ska väl gå an!

Stoltz
2011-04-23, 18:02

Mat också?

Det låter helt rätt..! Jag tror att jag kommer dit - tror det är pollen snarare än förkylning :)

Andy.da.wohoo
2011-04-23, 18:26
Jag blev duktigt sugen nu.

Vilken tid var det? 14:00 vi skulle ses på gymmet? Vilket gym var det? Är det långt från tågstationen? Kostar gymmet något?

EDIT: Jag kan inte komma tidigare än 14:05.

The Swedish Oak
2011-04-23, 18:33
Jag kanske kommer förbi en sväng, bor i Malmö nu och har inga träningskläder här. Men det kanske jag kan ordna.

Hur var det med inträdet, vad tar dom? Jag har redan provtränat på Sats en gång gratis.

Sparven från Minsk
2011-04-23, 18:33

Vilken tid var det? 14:00 vi skulle ses på gymmet? Vilket gym var det? Är det långt från tågstationen? Kostar gymmet något?

Gött mos!
!4:00 utanför SATS stattena . Är säkert 15-20 min promenad från knutpunkten. Är det "första" gången är det gratis, typ prova på. Har du tränat där innan är det "första" gången imorgon med, inte så de håller koll direkt ;)

Sparven från Minsk
2011-04-23, 18:34
Jag kanske kommer förbi en sväng, bor i Malmö nu och har inga träningskläder här. Men det kanske jag kan ordna.

Hur var det med inträdet, vad tar dom? Jag har redan provtränat på Sats en gång gratis.

Se mitt svar, annars 100 spänn om du hakar på en medlem, men det är din första gång, belive it and it becomes true!

Mass-Tech
2011-04-23, 18:41
. Har du tränat där innan är det "första" gången imorgon med, inte så de håller koll direkt ;)

Ja, det är inte precis de smartaste som jobbar där:D

http://img849.imageshack.us/img849/633/guestpass.jpg (http://img849.imageshack.us/i/guestpass.jpg/)

Exdiaq
2011-04-23, 18:44

För out-of-towners så är det samma erbjudande som förra gången; avhämtning/avlämning med Exdiaq's svarttaxi @ Knutpunkten. Bara holla' om ungefärlig tidpunkt.

Vinröd Nissan Almera @ väntplats för taxi's

Exdiaq
2011-04-23, 18:45
Exdiaq
Stoltz
Sparven
Andy
Madame (?)
Eken (?)

Andy.da.wohoo
2011-04-23, 20:35
Biljett bokad till imorgon nu!

Vi ses där :)

Stoltz
2011-04-23, 20:42
Biljett bokad till imorgon nu!

Vi ses där :)

:hbang::hbang::hbang:

Ska bli kul att ses igen!

Stoltz
2011-04-23, 20:43

Du och jag är ju ungefär lika långa - Ska du låna? :D

Andy.da.wohoo
2011-04-23, 20:51
:hbang::hbang::hbang:

Ska bli kul att ses igen!

Absolut! Den längsta och den kortaste i gruppen, det är du och jag det :D

The Swedish Oak
2011-04-23, 20:55

Schysst, men det är lungt. Tror jag kan leta fram något om jag så ska träna i badbyxor och flip-flops.

Sparven från Minsk
2011-04-24, 07:34

2 jättar!?
Fan är 1,82 men känner sig som ett barn bara bredvid stoltz ju :Virro

Stoltz
2011-04-24, 10:12
Vi ses runt 14.00 utanför Sats då :)

Madame
2011-04-24, 10:48
Vinröd Nissan Almera @ väntplats för taxi's

Vilken tid avgår taxin? Är det andy å jag som ska bi upplockade då?

Exdiaq
Stoltz
Sparven
Andy
Madame
Eken (?)

The Swedish Oak
2011-04-24, 10:50
Jag kommer, i badbyxor. Vi ses, ska bli kul!

Inge Enveten
2011-04-24, 10:53
Synd att jag inte såg detta tidigare, hade nog hänkat! Hoppas ni får en trevlig dag :)

Andy.da.wohoo
2011-04-24, 10:58
Vilken tid avgår taxin? Är det andy å jag som ska bi upplockade då?

Exdiaq
Stoltz
Sparven
Andy
Madame
Eken (?)

Jag kommer till Helsingborg vid två, så gissningsvis går taxin då någon gång. :)

mikaelj
2011-04-24, 11:04
Åh! Jag missade ju det här helt och hållet! Tåget gick för 20 minuter sedan. Hade varit superkul att ses ju!

Madame
2011-04-24, 11:05
Åh! Jag missade ju det här helt och hållet! Tåget gick för 20 minuter sedan. Hade varit superkul att ses ju!

kom hit ändå å var med å ät?

Stoltz
2011-04-24, 11:06
Synd att jag inte såg detta tidigare, hade nog hänkat! Hoppas ni får en trevlig dag :)

Lyssna på:

FFs! Det är skitbra väder ute, detta kan bara bli bra! =D

mikaelj
2011-04-24, 11:07

Mm, det är ju en tanke... tåget är framme klockan 16, men det blir en väldans massa resande (och 550 kr t.o.r.) för bara en timmes ätande och sedan tillbaka igen. :-)

Stoltz
2011-04-24, 11:08
Mm, det är ju en tanke... tåget är framme klockan 16, men det blir en väldans massa resande (och 550 kr t.o.r.) för bara en timmes ätande och sedan tillbaka igen. :-)

En timmes ätande och flera timmars dösnack?

mikaelj
2011-04-24, 11:10
En timmes ätande och flera timmars dösnack?

När åker man hem då?

Stoltz
2011-04-24, 11:11
När åker man hem då?

..Så långt har väl iofs ingen ens tänkt..? :P

mikaelj
2011-04-24, 11:12
..Så långt har väl iofs ingen ens tänkt..? :P

Jamen, man måste ju hem också någon gång! Förvisso börjar jag inte jobba förrän på tisdag, men ändå!

Madame
2011-04-24, 11:16

sant. sjukt ovärt isåfall (;))

Jamen, man måste ju hem också någon gång! Förvisso börjar jag inte jobba förrän på tisdag, men ändå!

precis. du kan ju sova i madames crib (i malmö= åka mera tåg = då kostar det hela ännu mer! :D) eller så kanske nån annan har husrum i hbg att bjuda?!

Andy.da.wohoo
2011-04-24, 11:23
Sov hos Stoltz! :D

mikaelj
2011-04-24, 11:27
Hihi, blir ju helt rörd när ni så gärna vill ha ner mig.

sant. sjukt ovärt isåfall (;))

precis. du kan ju sova i madames crib (i malmö= åka mera tåg = då kostar det hela ännu mer! :D) eller så kanske nån annan har husrum i hbg att bjuda?!

Ah, det är iofs lite win att vara i Skauneland. Och så kan jag läsa boken jag skall recensera, på resan ned. Win-win!

OK. :-)

Stoltz
2011-04-24, 11:29
Gott! :thumbup:

Andy.da.wohoo
2011-04-24, 11:32
Hihi, blir ju helt rörd när ni så gärna vill ha ner mig.

Ah, det är iofs lite win att vara i Skauneland. Och så kan jag läsa boken jag skall recensera, på resan ned. Win-win!

OK. :-)

Andy.da.wohoo
2011-04-24, 11:45
Nu kör jag till tåget! Vi ses snart!

Madame
2011-04-24, 13:02
Andy har fastnat med tåget bakom ett annat tåg och kommer senare, madamski har just anlänt till hbg och spanar efter en röd nissan :P

Stoltz
2011-04-24, 20:45
Bilder och videos och sådant här:

http://kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=164824

Sparven från Minsk
2011-04-24, 20:49
Gött mosat alla idag! Kul med nya ansikten och svettas tillsammans :thumbup:

chidde
2012-01-20, 19:03
nan som ar sugen pa att kora ett traningspass ihop? jag ar hemma i Helsingborg i ca 3 veckor framat och ar oppen for forslag, kan tanka mig att gasta Lund och Malmo ocksa

Inge Enveten
2012-01-20, 19:04
Jag joinar möjligtvis även!

Mart|n
2012-01-20, 20:06
Det hade varit trevligt. Om ni kommer fram till ett vettigt gym så är jag med största sannolikhet med.

hugok
2012-01-20, 22:00
nan som ar sugen pa att kora ett traningspass ihop? jag ar hemma i Helsingborg i ca 3 veckor framat och ar oppen for forslag, kan tanka mig att gasta Lund och Malmo ocksa

Du får hälsa på oss på Lunds TK :)

chidde
2012-01-21, 12:30
Du får hälsa på oss på Lunds TK :)

inte helt omojligt, hur ser det ut med dagskort etc?

Stoltz
2012-01-21, 13:17
Det hade varit kul!
Vi kan ju ta det i Lund/Malmö så de där riktiga sydborna får en chans också.
(LTK?)

hugok
2012-01-21, 16:12
inte helt omojligt, hur ser det ut med dagskort etc?

Tror det är en 50 kr eller något för en gång.

Det hade varit kul!
Vi kan ju ta det i Lund/Malmö så de där riktiga sydborna får en chans också.
(LTK?)

Det låter gott!