Visa fullständig version : Stabilt att hitta tillbaks...
TheBeaver
2011-01-07, 20:50
Fann en liten smula humor i att man reggade sig i augusti 2006 bara för att göra sitt första inlägg 4 1/2 år senare... :thumbup:
Men som en liten del i den stundande 30års-krisen och efter att ha lagt ner innebandy-"karriären" så tänkte jag komma i lite form. Fick ett träningskort i födelsedagspresent av sambon (efter mycket tjat). O då kom man på att man reggade sig på nåt tränings-forum för ett par år sen... Medans dottern kollat Pippi har man alltså suttit o kollat genom diverse nybörjar-trådar o fått riktigt mycket goda råd.
Så nu ska man bara se till att bli frisk från den här jäkla förkylningen sen e det bara att hålla i hatten o köra igång! :hbang:
Fann en liten smula humor i att man reggade sig i augusti 2006 bara för att göra sitt första inlägg 4 1/2 år senare... :thumbup:
Men som en liten del i den stundande 30års-krisen och efter att ha lagt ner innebandy-"karriären" så tänkte jag komma i lite form. Fick ett träningskort i födelsedagspresent av sambon (efter mycket tjat). O då kom man på att man reggade sig på nåt tränings-forum för ett par år sen... Medans dottern kollat Pippi har man alltså suttit o kollat genom diverse nybörjar-trådar o fått riktigt mycket goda råd.
Så nu ska man bara se till att bli frisk från den här jäkla förkylningen sen e det bara att hålla i hatten o köra igång! :hbang:
4½ år är ingenting!
It's never too late to start!
Lycka till Beaver!
Galningen
2011-01-07, 20:59
Lycka till!
Fin sambo som ger dig något så trevligt som ett träningskort *flex*
TheBeaver
2011-01-07, 21:04
ja, hon är för go hon... men det tog nog emot att ge mig det. för hon brukar påpeka att hon gillar mig bättre när jag e mjuk o go! men det ska det bannemej bli ändring på... *flex*
Sheogorath
2011-01-07, 21:09
Kört hårt! Och du! Hälsa Södra Sandby från mig! Med en hård jävla pungspark!
Dissector
2011-01-07, 21:13
Vet inte om man ska säga "välkommen" då, men något i den stilen i alla fall :D Så är det bara att börja köra då!
För övrigt blir vi nästan grannar om ett par veckor!
TheBeaver
2011-01-07, 21:17
Du Sheo! Här ska verkligen inte sparkas på några pungar! Sandby är ju sjukt bra! Du bodde ju här ett bra antal år själv!
Jasså Dissector? Då kan man inte mer än gratulera till ett otroligt bra val av bostadsort... :)
S Sandby har skänkt många goa stunder efter jobbiga dagar/veckor i lumpen i form av onyttigt från Anderssons! Nomnomnom!
ja, hon är för go hon... men det tog nog emot att ge mig det. för hon brukar påpeka att hon gillar mig bättre när jag e mjuk o go! men det ska det bannemej bli ändring på... *flex*
Dom säger bara så.. :D
Dissector
2011-01-07, 21:22
Du Sheo! Här ska verkligen inte sparkas på några pungar! Sandby är ju sjukt bra! Du bodde ju här ett bra antal år själv!
Jasså Dissector? Då kan man inte mer än gratulera till ett otroligt bra val av bostadsort... :)
Well, bara nästan. Kommer bo i sydöstra utkanten av Lund, men kommer troligtvis pendla genom S. Sandby varje dag :)
Sheogorath
2011-01-07, 21:22
Haha! Wtf! Nu blev jag bra nyfiken på herr bäver! Visst bodde jag där ett bra antal år. Jag är bara glad att jag kom därifrån i rimlig tid så att jag åtminstone fick en sportslig chans att återfå förståndet. Sen att jag inte lyckades med saken är en annan femma. ;)
TheBeaver
2011-01-07, 21:28
Dom säger bara så.. :D
Jag måste tro på henne... Det är ju därför jag hållt mig lite pluffsig alla de här åren!
Well, bara nästan. Kommer bo i sydöstra utkanten av Lund, men kommer troligtvis pendla genom S. Sandby varje dag :)
Då kommer du åtminstone att se de fina omgivningarna genom bil/buss-fönstret... :)
Haha! Wtf! Nu blev jag bra nyfiken på herr bäver! Visst bodde jag där ett bra antal år. Jag är bara glad att jag kom därifrån i rimlig tid så att jag åtminstone fick en sportslig chans att återfå förståndet. Sen att jag inte lyckades med saken är en annan femma. ;)
Vad var det då som fångade din nyfikenhet? Ronny Bävern Nilsson känner väl de flesta som e födda i början av 80-talet o några år framåt. :cool:
TheBeaver
2011-01-07, 21:30
Jag är bara glad att jag kom därifrån i rimlig tid så att jag åtminstone fick en sportslig chans att återfå förståndet. Sen att jag inte lyckades med saken är en annan femma. ;)
Jag har bott här i runda slängar 26 år nu o har gett upp alla försök att både ta mig härifrån och att återfå förståndet...
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.