Visa fullständig version : Vad önskar du dig av 2011?
Eftersom jag inte hittar någon sådan tråd. Vad önskar du dig av det kommande året? Inga krav på löften om att leva ett bättre liv (det har vi andra trådar för), bara vad du skulle vilja hände. (Inom rimliga ramar; skippa tramset typ "att femhunra miljoner kronor faller ned över mitt huvud från himlen!11!!").
Trådskaparen önskar sig bättre arbetsdisciplin än 2010, att skadorna skall läka ihop och mycket lektid a.k.a. gympa- och BP-tid (villket s.a.s. det föregående är en förutsättning för).
Eftersom jag är ett ego skippar jag teh obvious, typ fred på jorden etc. etc.
Ett gladare år än de två senaste!
Att vara frisk & bli helt skadefri.
Att min kompis kommer in på läkarlinjen i Umeå, då han har kämpat för det i fem år nu. Men det ser ut att rinna ut i sanden även den här gången, så jag får hoppas på att han fixar intaget till tandläkare på KI.
Själv skulle det vara kul att få ett kul jobb till sommaren efter jag tar examen. Kanske även det i Stockholm, vem vet.
svennebanan
2010-12-31, 13:49
*Först och främst, att prestera på mitt nya jobb.
*Att hitta någonstans att träna. Inget kan mäta sig med mitt gamla ställe men är det hälften så bra är jag nöjd.
*Sedan önskar jag att någonting händer på den sociala fronten. Tycker det är svårt när man inte dricker.
Blir nog bra
coolboynesko
2010-12-31, 13:50
att femhunra miljoner kronor faller ned över mitt huvud från himlen!11!!
hehe,
men seriöst, att jag får bättre betyg o inte tröttnar på skolan!
Att jag fixar mina kommande studier, att ekonomin funkar och att det inte tar för mycket på min o sambons förhållande att jag kommer veckopendla till Linköping för att just plugga.
att jag blir större, starkare och snyggare
Rikard Jansson
2010-12-31, 14:06
SM-guld i bänk, serie 1 guld, 140 på tävling @ 66 kg eller 150 @ 73, eventuellt just den flickvännen, hamna i fler slagsmål utan att starta dem, träffa mer intressanta människor gärna labila eller mycket excentriska, 120 i frontböj, 180 i böj, 210 i mark, ta biffen i åmål i armbrytning :D
_slipknot1_
2010-12-31, 14:19
Bli bättrei Star Craft 2:hbang:
SM-guld för AIK i fotboll och ishockey
Belägra fler dames
fullfölja en deff
Åka på fler roliga resor
Vinna Poker-SM
Ha roligare än 2010
försöka få in lite studier om varven
Andy.da.wohoo
2010-12-31, 14:24
Hålla mig skadefri och frisk.
Önskar också att håravfallet ger med sig och jag får behålla min kalufs på huvudet!
Att jag får ut min examen så jag kan söka tingstjänst.
Att jag fortsätter utvecklas inom mitt jobb och lyckas väl inom utbildning från företaget/koncernen (skall dock vara klar 2012)
Att min första deff blir lyckad.
Skulle vara roligt om jag och min sambo hittar en bostadsrätt alt. ett hus.
Kunna hålla mig frisk och skadefri så mycket som möjligt.
Detta vill jag under 2011
* Äntligen ta körkortet
* Att jag finner en utbildning som jag verkligen vill hålla på med
* Träna kontinuerligt hela året för första gången
* Även en resa om ekonomin tillåter, kanske till NYC
Gott Nytt år Kolozzeum!
Ok, förutom the obvious (alla nära kära + jag friska o lyckliga, fred på jord etc u know the drill) och orealistiska och sånt som involverar sonen (det är ingen klyscha, när man får barn kan man inte tänka för sig själv utan att först önska åt avkomma):
-att operationen jag ska genomgå sker snart och går så bra den bara kan!
-att jag fick mindre hungerkänslor. Vore praktiskt! :D
-att det finns mer utrymme att träna när jag vill.
-att Tarrantino gör den där porrfilmen snart, han har pratat länge nog om den.
Shit, känns nästan förmätet att drömma sådär, skulle iaf bli maxat lycklig om the obvious inträffar och första punkten. Kanske blir knepp i huvet och bortskämd om de blir mer! :D
stahlberg
2010-12-31, 14:39
- Att jag och mina närmaste ska må bra.
- Att tjäna mera pengar än 2010.
- Att utveckla företaget jag jobbar för.
- Att mina adepter ska ha tävlingsframgångar och utvecklas enligt målsättningarna.
Annars hoppas jag livet fortsätter ungefär som 2010.
Mindre målsättningar eller forhoppningar kan man ju ställa upp i massor. I motsats till Rikard Jansson vill jag inte alls hamna i slagsmål, och detta gäller särskilt om jag inte själv startat dem. Vad beträffar labila människor kan jag mycket väl undvara också dem, hur intressanta de än må vara för de oftast problem med sig.
Rikard Jansson
2010-12-31, 14:41
Mindre målsättningar eller forhoppningar kan man ju ställa upp i massor. I motsats till Rikard Jansson vill jag inte alls hamna i slagsmål, och detta gäller särskilt om jag inte själv startat dem. Vad beträffar labila människor kan jag mycket väl undvara också dem, hur intressanta de än må vara för de oftast problem med sig.
Stabilitet&säkerhet>spänning? :D
Att min kropp slutar jävlas och förstöra för mig. Allt annat är lyx för mig.
Carolinew
2010-12-31, 14:45
Att äntligen komma igång med pluggandet ordentligt (juridik), bli stark som attans i böj, bänk och mark samt försöka må allmänt bra. Kanske att jag skulle försöka och bli mer social med, men det är tveksamt...
Jag önskar mig massor av socialt umgänge med mina klasskamrater innan vi splittras och folk åker på utlandsstudier/pluggar annat/hoppar av/fortsätter som vanligt.
Sen önskar jag att axeln blir bra nån gång.
Att lillgrabben börjar sova hela nätter. (Sjukt jobbigt att inte få sova iaf sex timmar sammanföljande på typ ett år.)
Nytt jobb! (kanske ett på g!)
Bänka 100 kg.
-Att allt i mitt liv fortsätter att förbättras som under de senaste åren.
-Någon sorts respons på mitt pm till TS (fingret räcker gott).
Jag har slutat röka, snusa, dricker sällan, tränar helt okej är normal sjuk men anses som långtidsfrisk i arbetet och jag har hittat glädjen, men den giriga hjärnan vill ha mer så vi går in på små detaljer:
- Att rehaben går bra och min axeln helt återställd.
- Att jag blir bättre på yoga; huvudstående osv.
- Att jag tar mig i kragen och köper en racer som jag kan cykla med hela sommarn.
- Att jag träffar en kille som äter (lagar betydligt mer än jag äter) han får även gilla att diska :D
Eller rättare sagt vill man nog bli träffad av kärleken + att han gillar att äta.
Jag kan påverka allt det här själv förutom det sistnämnda.
Dissector
2010-12-31, 15:24
En riktigt bra säsong för HBK, samt beslut om en ny arena :)
Scratch89
2010-12-31, 15:38
Fixa resttentan i biologi, sätta ett HP på 1,9, komma in på läkare i Göteborg. Typ.
Eddie Vedder
2010-12-31, 15:48
Fortsätta göra bra ifrån mig i viktiga saker men minska ner på prestationskraven i mindre viktiga saker.
Samt att jag ska kunna jobba på utan ständig ångest och istället inse att saker ju alltid löser sig så varför ständigt oroa sig över allt jämt och måla fan på väggen?
En riktigt bra säsong för HBK, samt beslut om en ny arena :)
HBK? Arena? Wut?
Dissector
2010-12-31, 16:12
HBK? Arena? Wut?
Våra local heroes and a new football ground for them and the lads!
Du tänkte Heartbreak Kid? :D
Våra local heroes and a new football ground for them and the lads!
Du tänkte Heartbreak Kid? :D
Haha ja, tänkte Shawn Micheals
-att Tarrantino gör den där porrfilmen snart, han har pratat länge nog om den.wat
Fixa resttentan i biologi, sätta ett HP på 1,9, komma in på läkare i Göteborg. Typ.1,7 "räcker" i Umeå.
kalaskonrad
2010-12-31, 17:03
45cm kalla!!!
Sofia4_4
2010-12-31, 17:05
- Att bli en bra storyteller och komma in i regisörr rollen
- Att få bra mentors på vägen
- Att tränna upp konsentrationen så att jag inte tappar fokus lätt och vill göra 100 saker samtidigt (i det creativa aspekten så som i träningen)
- Att se nya platser, träffa nya människor, inspirerara och inspireras
- Att ha kul
1,7 "räcker" i Umeå.
Pff, när jag var ung...
Deceiver85
2010-12-31, 17:08
Styrka och muskler
önskar inget, orka!
Kanske borde jobba på att bli mindre bitter 2011 :D, det hör nog dessvärre till samma kategori som att önska fred på jorden eller att 500 miljoner trillar ner i huvvet från himlen på mig.
L O L, smiley!
Klubben
1. Gräsplanen tillfixad
Just nu är det antingen som en nygödslad leråker i konsistens och lukt eller en betongplan med lite grässtrå på. Allt beroende på vädret den senaste veckan. Klubben har fått pengar för det och ska påbörja projekten nästa år.
2. Konstgräsplan
Att kommunen tar beslut om en konstgräsplans vara eller icke vara, som kan fungera som vår hemmaplan. Klubbens ordförande jobbar hårt för att detta ska bli en realitet inom 3-4 år.
3. Våra lag placerar och presterar bättre
U17 vann visserligen distriktet den gångna säsongen, men med 3 lag som motståndare är det inte någon prestation att hänga på väggen. Men det är en bit på vägen från det stryklag som de var för något år sedan! Seniorlaget förlorade flertalet matcher med 1-2 poängs skillnad. Hade det varit omvända roller hade vi vunnit serien istället för att komma 6:a.
4. Klubben blir mer "familjär"
Folk lär känna varandra bättre, blir mer hängivna, man träffas utanför träning/matcher etc. Jag gör mitt bästa som spelare i seniorlaget, coach i U17. Sen har jag fixat klubbjackor och håller på att försöka få till en SuperBowl-kväll i Helsingborg.
Personligt
1. Resa till USA
Blir förmodligen någon gång i höst med ett gäng spelare m.fl.
2. Starkare
Har 200-160-220 som mål samt 100kg i stående militärpress innan säsongen börjar.
3. Komma in på sjukgymnastprogrammet
Jag önskar att träningen och tävlandet fortsätter att gå bra, att det inte är så komplicerat att vara kär och att ryssen slutar starta trådar på Kollo.
4. Få rätt på knäna
Nuff said.
hejhopp79
2010-12-31, 18:45
Att jag hittar mitt livs kärlek
Att jag får en grym sommarform
Att jag sätter igång med alla projekt jag har i tanken; hemsida, företag, bok etc.
Att jag lyckas återuppta mitt gitarrspelande och nå himmelska höjder
Att jag hittar ett bra jobb
Att jag blir fri från vissa umbäranden som jag inte valt
Att jag träffar nya och fantastiska människor
Sub 3:20 i Berlin.
Känna glädje över att få gå till jobbet merparten av alla dagar.
Sub 75kg i kroppsvikt.
Mer äventyr i mitt liv. Take it, tick tack. Etc.
Dra igång ett projekt utanför arbetstid. Har några bra idéer men är tydligen för lat.
Det enda jag önskar mig av 2011 är att träffa en fantastisk kvinna att dela mitt liv med, allt annat som jag kan påverka har gått som jag vill:) hårt jobb och eget ansvar FTW! ses i Sthlm inatt:)
att jag blir större, starkare och snyggare
+1 på det.... och att få Henne med stort H....
JusupWillkosz
2010-12-31, 22:16
*Stay out of troubble......
*To learn english
-Någon sorts respons på mitt pm till TS (fingret räcker gott).
Aaaaaaaaaaaaaa, det hade jag glömt/förträngt. Pinsamhet über pinsamhet.
Carolinew
2011-01-01, 00:13
Många som önskar sig kärlek minsann.
majak0vskij
2011-01-01, 00:26
Önskar skadefri hälsa (psykiskt och fysiskt) med medföljande fullföljd viktminskning och glatt humör =)
Jag hoppas på motivation året ut. Är trött på att leva som jag gör, sitter i mitt rum varje dag, kollar på tv-serier, går till skolan, träna, hem, sova, skola, träna, hem, sova, skola, träna, hem, sova, skola, träna, hem, sova, osv. Jag tror ni förstår. DET ÄR FÖRJÄVLIGT.
Jag skulle vilja kunna träna(och jobba) så hårt jag vill utan att bli sjuk.
sverige slår kanada..
yääääs!
Ett bra ligg.Bara ett? Jag tycker det är ett för lågt mål. ;)
Vad jag önskar mig..
Att min flickvän blir så frisk som det går..
Att övriga nära och kära mår bra
Att jag flyter genom sista terminen på utbildningen och får jobb
Att träning och sånt tjosan går bra
Ok, förutom the obvious (alla nära kära + jag friska o lyckliga, fred på jord etc u know the drill) och orealistiska och sånt som involverar sonen (det är ingen klyscha, när man får barn kan man inte tänka för sig själv utan att först önska åt avkomma):
-att operationen jag ska genomgå sker snart och går så bra den bara kan!
-att jag fick mindre hungerkänslor. Vore praktiskt! :D
-att det finns mer utrymme att träna när jag vill.
-att Tarrantino gör den där porrfilmen snart, han har pratat länge nog om den.
Shit, känns nästan förmätet att drömma sådär, skulle iaf bli maxat lycklig om the obvious inträffar och första punkten. Kanske blir knepp i huvet och bortskämd om de blir mer! :D
vad ska du göra för operation?
Albin Eriksson
2011-01-01, 02:35
Jag avger inga löften, men har en hel del mål/delmål och rena drömmar.
Vad jag önskar mig nu då:
- Komma iväg på planerade resan till Mr.O/Vegas i september, jag och tjejen har redan lagt undan en hel del pengar.
- Muskler, kommer ligga offseason men med strikt kostschema sön-fre (lördagar fria) och hoppas kunna lägga på mig en hel del kvalitet.
- Ringbyte kanske? Något man är två om, så jag önskar mig bara det om hon önskar desamma.
- Skadefri och att offseasonvikterna på gymmet går mot nya höjder, håller tummarna!
Bara ett? Jag tycker det är ett för lågt mål. ;)
Hellre ett awsome än tio torrjuck.
Skulle önskat mig något, men precis som tidigare år gäller det väl att ta tag i skiten själv. Så. Inga önskningar.
Många som önskar sig kärlek minsann.
Tycker du detta är konstigt? :)
Bara för att detta är en byggarbräda med endast Pro-BB så betyder det ju inte att folk inte har känslor! :D
Hellre ett awsome än tio torrjuck.Alltid, men det var inte det jag frågade heller.
Att jag orkar med skolan, tvekar dock på det..
Isabella
2011-01-01, 13:23
jag önskar
- jobb och flytt från drogsved
- Att jag hittar nga nya vänner
- Mannen med det stora M:et får ju gärna dyka upp
- Men främst ett gladare år, har varit för mkt depp under 2010
Pff, när jag var ung...Min polare hade 1,6 och det var på håret att han inte kom in nu :/
(intervju)
-Att allt i mitt liv fortsätter att förbättras som under de senaste åren.
-Någon sorts respons på mitt pm till TS (fingret räcker gott).Haha
Min polare hade 1,6 och det var på håret att han inte kom in nu :/
(intervju)
Om du ser till de alternativa urvalen som finns på KI och Umeå så funkar det i vissa fall till och med med 1,5 för att bli kallad till KI.
För att kunna välja studieort själv och vara garanterad antagning vill du dock ha 1,9.
Jag hoppas på motivation året ut. Är trött på att leva som jag gör, sitter i mitt rum varje dag, kollar på tv-serier, går till skolan, träna, hem, sova, skola, träna, hem, sova, skola, träna, hem, sova, skola, träna, hem, sova, osv. Jag tror ni förstår. DET ÄR FÖRJÄVLIGT.
+1 Att jag får någon slags meningsfullt liv. Så trist att bara leva. 2011 innebär för mig flera väldigt stora omställningar, hoppas allt går bra.
Upptaget
2011-01-01, 14:08
Minst 22 papp i lön
mer muskelmassa
annars är jag relativt nöjd :O
Världsherravälde och att jag återigen kan komma i mina helsvarta acnejeansbyxor
Alltid, men det var inte det jag frågade heller.
Ett hade slått 2009 med 100%. Men får ja två så lär ja inte gråta heller :)
Jag önskar mig ett fortsatt år med kontinuerlig träning samt hålla mig undan från onödiga skador
Att jag ska hålla mig skadefri inför tävlingen i mitten på juni
Ett år fyllt av framgång.
En grym AT-tid
Bra börsår
hejhopp79
2011-01-01, 18:53
Ett bra ligg.
Du låter lite bitter.
Allt jag önskar mig är lugn och ro...
Kung atlas
2011-01-01, 19:12
Allt jag önskar mig är lugn och ro...
Exakt vad jag oxå önskar mig...
von huff
2011-01-01, 19:38
-Träningsframgångar
-Bestämma mig om det blir jobb eller skola
-En brud eller några ligg iaf
-En stabil ekonomi
-Göra fler roliga saker
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.