handdator

Visa fullständig version : Riktigt nya bodybulilding filmer?

spoty
2010-12-30, 00:29
Hej! Har sätt massvis med filmer, dock har dem flesta ett redigt par år på nacken, undrar nu om det finns några färska nya?

Vilken tycker ni är bäst?
Själv tycker jag Ruhls filmer är överlägsna.

Inge Enveten
2010-12-30, 01:06
Dugdales med Yates gillade jag. A week in the dungeon eller något liknande hette den.

Jay Cutler All Access ogillades av många (mitt intryck), men jag tyckte att även den var bra.

Sen så har också Phil Heath nyligen kommit ut med en. The Gift Unwrapped hette den om jag minns rätt.

Mike Pulcinella gör grymma produktioner med b.la Kai Greene, kolla in hans grejjer

Mr.Sjöborg
2010-12-30, 01:19
Jay Cutler All Access ogillades av många (mitt intryck), men jag tyckte att även den var bra.

Sen så har också Phil Heath nyligen kommit ut med en. The Gift Unwrapped hette den om jag minns rätt.

Båda dom är ju inte filmade på de gamla tråkiga sättet där de filmer varje sekund av 5 träningspass+alla deras vardagssysslor så att filmen blir 6 timmar lång

Dock mkt snack och lite verkstad i All access

Inge Enveten
2010-12-30, 01:34
Har ej sett Phils och Cutlers minns jag inte så jättebra faktiskt men din beskrivning stämmer nog ganska bra.. Blir en ny titt snart, ska försöka hitta Phils också :)