Visa fullständig version : Tränade du på julafton?
ItsAllGenes
2010-12-25, 23:04
Tränade du på julafton?
Nope gymmet var stängt här oxå
ItsAllGenes
2010-12-25, 23:07
nej gymmet var stängt
Finns poll nu :)
Själv var det en kombination av att gymmet var stängt+ inte hade möjlighet *cry*
Japp.
Enligt traditionen kördes det ett pass kl 11 och gymmet var fullt med folk.
Nej, inte i år. Jag hade tänkt göra det men det blev lite svårt att passa alla tider så jag struntade i det.
På julafton tränar man icke. Då är man med sina nära och kära :)
Kravmaga
2010-12-25, 23:11
Gymmet var stängt, annars hade jag definitivt tränat.
JJOHANSSON
2010-12-25, 23:18
blev ett axelpass för min del, efteråt fick det bli proteindrink och kycklingfile, tragiskt nog är jag väldigt petig när det kommer till julmaten..
koffein_beroende
2010-12-25, 23:28
Nop, det var stängt, annars hade jag garanterat gjort det. Samma sak idag, stängt, annars hade det blivit ett pass idag också.
Jobbade och sedan åkte jag till släkten och kunde inte ta mig därifrån innan det var dags att lägga sig föratt orka med jobbet idag så det blev tyvärr ingen träning. Tanken var tat det skulle bli det dock. Jag får träna på nyårsafton istället.
aggression
2010-12-25, 23:37
Vaknade tidigt så jag tog ett pass. Var 3 stycken där, vilket är ungefär så många där är vanligtvis.
überstarken
2010-12-25, 23:40
japp, 6 tunga set bröst/ben kl 12 på dagen, inte en käft på plats.
kalaskonrad
2010-12-25, 23:44
Ajemen, riktigt skönt armpass nere på gymmet och det var mer folk än vanligt vid ~10tiden
Sundsarn
2010-12-25, 23:55
Nej tyvärr, men jag tränade iaf 23:e och idag :)
internethjälten
2010-12-26, 00:22
Fredag=armpass
Fastback
2010-12-26, 00:30
Ajjamen, 08:30! :D
Lance Uppercut
2010-12-26, 00:49
12 set bröst sen direkt till julbordet o sleva
Nej, känns lite overkill när man firar med familj/släkt.
Saknar alternativet "gymmet hade stängt men jag hade inte tränat ändå".
Jepp, körde rygg. Sedan donken efteråt
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Nej, gymmet var stängt, och även om det hade varit öppet hade jag nog inte hunnit. Behövde vilan dock, och fick ett jävla trück av maten för dagens pass.
Nej, inte idag heller. Imorn är det öppet några timmar som tur är!
LoveMachine
2010-12-26, 02:05
Nog blev det träning allt, rygg/biceps. Fredag är ordinarie träningsdag, sen så är gymmet stängt fram till den 5:e så jag fick passa på. Eftersom jag ändå inte kunde vara med familjen och alla kompisar var borta fram till sju så fick jag direkt gymmet öppnade för studenter, 17:00.
Jadå!
Rygg och biceps för min del på fredagar.
Nej. Min mor tillät mig ej att träna, och jag respekterade hennes vilja. Jag tränar inte på den nivån att min karriär hänger på julaftonpassets vara eller icke-vara, så jag prioriterar husfriden.
the_matsson
2010-12-26, 08:17
Jajemen, julafton = bicepsbonanza med alla vänner.
Självklart. Det var ju träningsdag
SiSenior
2010-12-26, 09:19
Gymmet var stängt
siimon89
2010-12-26, 10:04
Ja, vid 11-tiden på morgonen blev det ett pass. :) Inte nödvändigtvis just för att kände mig tvungen, utan snarare för att julafton låg på en träningsdag iår.
Jepp, tradition att köra på förmiddagen på julafton :)
Eddie Vedder
2010-12-26, 10:17
Japp.
Enligt traditionen kördes det ett pass kl 11 och gymmet var fullt med folk.
+1
Vi körde samma tid enligt samma tradition och lokalen var full med folk. Ett av de trevligaste passen på året.
Och därefter var det såklart julfirande i vanlig ordning, pollalternativen får det ju att framstå som antingen eller.
Nej. Min mor tillät mig ej att träna, och jag respekterade hennes vilja. Jag tränar inte på den nivån att min karriär hänger på julaftonpassets vara eller icke-vara, så jag prioriterar husfriden.
Själv kom farsan och jag hem från passet med gott humör och en morsa som tyckte det var skönt att få vara själv utan oss någon timme och stöka lite. Win win! :D Och allt jag och farsan skulle göra ordnades ju före passet. Så morsan fick en lugn jul den mesta maten kom från gäster och jag stod för potatiskokning, grönsaksfixning, värma på köttbullar och omeletter n' stuff.
Klart jag gjorde. Tsm med Tabbe máckompanjerade av Godsmack*flex*
Yes, ett traditionsenligt pass på morgonen, så kan man vræka i sig julmat och ha gott samvete :)
Rikard Jansson
2010-12-26, 11:07
Nä. Bytte ut passet mot vilodagen dagen före, så blev ändå inget missat pass. Dessutom, eftersom jag tog ut passet i förskott, så får jag desto mer återhämtning inför nästa!
Japps körde Tunga militärpressar och chins typ :D
machine gun
2010-12-26, 11:20
Jag tog en rejäl sovmorgon i stället, men jag tränade på juldagen. Det var jag och 2-3 personer till på gymmet. Skönt!
Tom jag dock upp på gymmet på julafton....
joker560
2010-12-26, 12:01
nej juldagen och annandagen istället :)
Snöade så förbaskat här, så var ingen idé att ge sig ut tyvärr. :/
Men på juldan var man igång igen :)
Nej jag tränade inte på julafton. Förra året tog jag ett joggingpass på 4 km efter julmaten, men i år var det alldeles för kallt ute. Så det blev vila istället.
Dessvärre skadade (eller snarare överbelastade) jag en armbåge på torsdagens styrkepass. Så jag vågade inte träna igår juldagen heller. Men idag söndag blir det ett test-pass. I värsta fall får jag väl fokusera på underkroppen så att armbågen får vila någon eller några dagar till. Finns väl knappast några överkroppsövningar som inte engagerar/belastar armbågarna, eller?
Albin Eriksson
2010-12-26, 12:10
Ja armar och mage efter jobbet, på jobbgymmet innan man firade lite jul med föräldrar och släkt.
frogmachine
2010-12-26, 12:13
massor av viktade chins och biceps blev det
mattilainen
2010-12-26, 12:15
Jajamen, jag körde knäböj!
hampusss
2010-12-26, 12:24
Bara jag som åkte skidor på julaftonskvällen?
Jajamen, jag körde knäböj!
samma här, bänk och mark också för den delen.
fick med mig ett fint böjpers i julklapp också! :)
Fan va många som körde just rygg och biceps på julafton :o
supramicke
2010-12-26, 13:22
tränade jag med på jul :)
Toby Asp
2010-12-26, 13:58
Ja, körde ett pass mellan 10 och 11. Skönt att komma bort från julstöket lite. Och julmaten smakade om möjligt ännu godare sen. Körde idag med. Gymmet här ute stänger som tur är aldrig.
Bara jag som åkte skidor på julaftonskvällen?
Inte på julafton, men jag körde ett varv i spåret på juldagskvällen.
AmericanDragon
2010-12-26, 14:08
Hade gymmet varit öppet så!
Tom jag dock upp på gymmet på julafton....
Som en sann Oxé skall man alltid sätta PB på julaftons morgon.
Japp, klockan 11 folktomt varför tung mark passade bra. Blev dessutom fina lyft på 230!
Kunde äta julbord med gott samvete efter det :)
Linjedomarn
2010-12-26, 16:22
Hade precis planerat in en vilodag den 24:)
Jobbade, så nej. Sedan hem för att spendera "kvalitativ" tid med familjen :)
På julafton tränar man icke. Då är man med sina nära och kära :)
No love for the barbell ???
firande på landet och föräldrarna vägrade att skjutsa :/
Jag tränade på sportlife torslanda, som vanligt! Har blivit en liten tradition att på julaftonsmorgonen åka ut till det gymmet för ett litet träningspass. :) Tränar aldrig annars där. Den här gången följde pappa med också, det var dessutom första gången han var på ett gym sedan han bröt benet och drog av lårmuskeln i somras, så det var extra speciellt. :)
firande på landet och föräldrarna vägrade att skjutsa :/
W8xHjC27YvM
Är du rocky eller är du ivan drago??
Ett fint benpass innan man åkte iväg och kollade på Kalle Anka hos släkten
Lifeless
2010-12-26, 17:44
Battle of the kettlebells i köket med farsan. Axlar m.m. kokar idag.
w8xhjc27yvm
är du rocky eller är du ivan drago??
+1 Härligt klipp :)
det gjorde jag!
Wtf guys, era gym har stängt? Har ni inga passerkort?
Gymmet var stängt. Tog en promenad på 70 minuter istället. Men det räknas inte så träning enligt mig själv.
Skulle ha tränat om jag inte var opererad :(
Bluesparv
2010-12-26, 18:43
Jag gick fram och tillbaks till köttbullarna rätt många gånger... är väl träning det med? ;)
Gymmet var tyvärr stängt, men jag drog ut och sprang en runda på mellan 30 - 40 minuter tidigt på morgonen innan frukost. Skulle ha gymmat om jag kunnat. Eftersom jag ändå har löpning 2 ggr/vecka i mitt träningsschema var det ingen större fara.
Samma sak igår på juldagen..
Nej, gymmet var stängt. Lite dåligt av Europas största gym tycker jag. Stängt är det även på nyårsafton.
rajjan_dammit
2010-12-27, 07:49
Japp, gick ner lite innan tre, var inte en själ på gymmet.
Cerberus
2010-12-27, 08:29
o ja. Vilken fredag som helst för mig(jul firas inte i våran familj). Ben blev det, tunga knäböj. Sen körde jag lite allt möjligt för ja kände att ja hade förkylning på g(och nu är ja sjuk).
Käkade julskinka me farsan på kvällen.
självfallet tränade jag på julafton.
Nope! Gymmet var stängt hela julhelgen, men det blev en löprunda på juldagen i alla fall.
För första gången på snart 3år med en hel vecka utan träning, eller nja var i fjällen och åkte skidor under jul, men denna veckan är det dax igen!
Var tyvärr sjuk så det blev ingen trevlig julträning för min del :/
Nej, jag var sjuk. Jag hade nog iofs inte tränat ändå.
rockdemon
2010-12-28, 13:49
Jepp, inte bara tränade, jag tränade på ett gym i egypten!
ItsAllGenes
2010-12-28, 20:43
Många svar :thumbup:
Lundberg
2010-12-28, 20:48
hade gjort det om det inte var så att min pluton fick äran att ligga inne hela julveckan...
sandberg93
2010-12-29, 19:37
front squat med kusinens 2 åriga flicka, hon tyckte det var sååå kul ahaha:)
10x3 15-25kg??
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.