handdator

Visa fullständig version : Är det omöjligt att gå i IDE?

Xtronal
2010-11-26, 22:52
Är det omöjligt för människor att gå i ide på vintern, och krypa upp ur sängen på våren?,

Här kan det finnas möjligheter till en potentiell gå i ide guide, Som jag själv har kommit på.

Vad Behöver Vi?
- Dropp
- Ett rör som man kissar / bajsar i.
- Någon som tittar till en några gånger per dag
- Ragg sockor så att man inte fryser om fötterna
- Ett skönt duntäcke och en dunkudde
- Sprutor som innehåller sömnmedel som sin medmänniska sprutar in i ens kropp en gång om dagen.
- Ett mörkt rum, inte för varmt, men inte för kallt heller.
- Alla räkningar betalda fram tills den månaden man vaknar.
- Om man skulle råka vakna under tiden man går i ide, så skall det finnas en burk med sömnpiller vid nattduksbordet även en liten flaska med vatten.

Fördelar
- Man får leva i drömmarnas värld dygnet runt ett bra tag, vilket kan resultera i att man är lycklig hela tiden, under ide tiden. Eller.. så är man rädd.. mardrömmar kan vara väldigt verkliga.

Nackdelar
Det finns en hel del Nackdelar..
- Man förlorar muskelmassa
- Man blir helt slut i huvet
- När man vaknar upp är det vanligt att personen som har gått i ide ringer 112 och säger att han behöver psykiatrisk vård.
- Personen som ha gått i ide kommer inte att ha sex på väldigt länge, fast, egentligen.. Personen kommer säkert ha en hel del SEX i drömmarnas värld.

Solros
2010-11-26, 22:53
Nä, testa med SATA

r3mpuh
2010-11-26, 23:00
Nä, testa med SATA
Hahahah, tänkte samma sak :D

Mr.Sarkastisk
2010-11-26, 23:19
HAHAH. Någon lär ju prova någon gång...

Larsson85
2010-11-26, 23:31
Sicken rocket science. Vi sover redan bort ungefär 1/3 av våra liv, grymt smart att försöka hitta lösningar för att sova bort ännu mer.

JohPz
2010-11-26, 23:35
Sicken rocket science. Vi sover redan bort ungefär 1/3 av våra liv, grymt smart att försöka hitta lösningar för att sova bort ännu mer.

Ja varför inte? Skulle gärna sova 20 h om dygnet denna tiden på året. Träna och äta de resterande. Kanske ta en paus på mitten av sovningen för att äta lite till. Perfekt vore det.

limenka
2010-11-26, 23:36
Skulle gärna gå i ide om det betydde att jag inte behövde sova mer (minimalt) resterande tid.

Dissector
2010-11-26, 23:38
Ooh, teh liggsår!
Edit: Är det inte dessutom så att understimulans av sinnena orsakar problem ganska snabbt? Man är nog i rätt dåligt skick när våren nalkas.

hidden
2010-11-26, 23:42
Fatta vad håriga ens tänder kommer kännas när man vaknar ...

Larsson85
2010-11-27, 00:02
Ja varför inte? Skulle gärna sova 20 h om dygnet denna tiden på året. Träna och äta de resterande. Kanske ta en paus på mitten av sovningen för att äta lite till. Perfekt vore det.

Ok, jag har lite mer livsglädje än så, men alla är olika.

agazza
2010-11-27, 00:30
Skulle jag kunna drömma medvetet hade jag gärna sovit dygnet runt, the red pill liksom.

John M
2010-11-27, 05:52

Eller så kommer du hit och lever livet :D

Ape3
2010-11-27, 06:23
Jag har för mig att det har hänt. En gubbe som hamnade i djupsömn på grund av kyla. Han låg och sov som vanligt men av någon anledning så blev det väldigt kallt så han hamnade i djupare sömn. Hur länge och mer varför minns jag inte.

L-Sami
2010-11-27, 07:27
Det är som att ligga i koma. Snart finns det komahotell, sköterskor som tar hand om en när man vill sova bort en bit av sitt liv.

The Swedish Oak
2010-11-27, 13:14
Lägg dom pengarna på att åka till ett varmt land istället, om det just är vintern du vill sova bort?

spann
2010-11-27, 13:21
Det är som att ligga i koma. Snart finns det komahotell, sköterskor som tar hand om en när man vill sova bort en bit av sitt liv.

framtiden! räddar kanske liv? folk som är trötta på sin tillvaro och inte orkar med den, gör ett nytt försök ett halvår senare och ens problem är nästan bortglömda?

t.ex. du vart otrogen och skiljer dig, ingen tycker om dig. du går och sover ett halv år -det är glömt!

xodd
2010-11-27, 13:43
framtiden! räddar kanske liv? folk som är trötta på sin tillvaro och inte orkar med den, gör ett nytt försök ett halvår senare och ens problem är nästan bortglömda?

t.ex. du vart otrogen och skiljer dig, ingen tycker om dig. du går och sover ett halv år -det är glömt!

Du menar att vi skall lära upp hela mänskligheten "sticka huvudet i sanden" mentalitet? :)

Låter som ett perfekt sätt att få människor till att vilja söva ner sig själv för minsta lilla motgång i livet.

spann
2010-11-27, 14:07
nej sant iofs! men va inte helt seriöst;) försökte bara se de posetiva!

men sen fall man testar å sova ett längre tag än att ta sitt liv så bara plus?

prOtotype
2010-11-27, 15:42
Skulle jag kunna drömma medvetet hade jag gärna sovit dygnet runt, the red pill liksom.

Lucid Dreaming