murris
2010-11-22, 12:11
Tja. Jag behöver verkligen inte deffa utan jag fösöker öka ännu mera i muskelmassa och har ökat mitt proteinintag och nu börjar jag se skillnad efter en liten tid av stillastående, så det är kul. Men, jag äter ibland sent på kvällen efter ett träningspass och jag tycker mig se begynnande hull på nedre magen och detta gillar jag inte, jag vill ju gärna få fram klarare rutor längs ner.. *popcorn* Nu undrar jag om jag kan köra 1- 2 löppass i veckan med lite fettförbränning men ändå fortsätta att styrketräna 4-5 pass i veckan, äta som jag gör och extra proteiner och ändå öka i muskelmassa? När man ser på Sly och grabbarna, så springer dom som galningar och lyfter vikter hit och dit.. Jag har en bra kropp, men vill absolut inte vara småhullig på magen.. vill inte att cykelslangen ska lägga sig för rutorna då jag sitter ner. Störande. Killarna på gymmet ser iallafall att jag ökat på bröst och armar.Jag har ökat massa på benen en aning också.. Kan jag springa och kombinera med styrketräning? Om man ser på mig så säger man att du sa inte alls köra cardio utan bara kötta och monsteräta, men om det lägger sig på magen, mycket mycket sakta men säkert?