Visa fullständig version : Ove Rytter på BODY Radio
Andreas Guiance
2010-11-19, 12:01
Långt avsnitt:)
http://www.body.se/artiklar/radio/20101119/ove-rytter-intervjuas-om-sina-manga-projekt
Eddie Vedder
2010-11-19, 12:35
Jag tänkte väl att det skulle komma. Men det är smart att hålla inne med de största profilerna lite och spria ut dom över tid. Så inte alla toppar kommer i början.;)
Men jag kräver Hoa-Hoa innan påsk i alla fall. :D
Ove äger. :)
Hade slarvat bort ett exemplar av BK magazine, ringde Ove något år senare från jobbet och undrade om man kunde beställa ett ex om de hade kvar, han skickade mig ett helt gratis.
Detta var 96 tror jag.
Andreas Guiance
2010-11-19, 15:24
Jag tänkte väl att det skulle komma. Men det är smart att hålla inne med de största profilerna lite och spria ut dom över tid. Så inte alla toppar kommer i början.;)
Men jag kräver Hoa-Hoa innan påsk i alla fall. :D
Jag kan lova dig att Hoa kommer så fort vi får tag på honom – jag har velat snacka Wrestling med honom sedan jag var 10 år gammal:D
Ove äger. :)
Hade slarvat bort ett exemplar av BK magazine, ringde Ove något år senare från jobbet och undrade om man kunde beställa ett ex om de hade kvar, han skickade mig ett helt gratis.
Detta var 96 tror jag.
Håller helt med – han är grym!
Eddie Vedder
2010-11-19, 15:54
Jag kan lova dig att Hoa kommer så fort vi får tag på honom – jag har velat snacka Wrestling med honom sedan jag var 10 år gammal:D
Han kanske sitter och väntar på att Frank Andersson ska komma med mjölken. :D
Andreas Guiance
2010-11-21, 19:52
Han kanske sitter och väntar på att Frank Andersson ska komma med mjölken. :D
På tal om Frankan var jag ju bitter när de slutade visa WWF (nuvarande WWE), och istället började köra Frankans WCW...wrestling blev aldrig detsamma efter det*cry*
Giljotinen
2010-11-21, 20:18
Härligt då har man något att lyssna på imorgon på jobbet!
Måste för övrigt säga att avsnittet med mr Grape var riktigt bra. Han verkar ha många sköna stories att bjuda på.
Andreas Guiance
2010-11-21, 21:03
Härligt då har man något att lyssna på imorgon på jobbet!
Måste för övrigt säga att avsnittet med mr Grape var riktigt bra. Han verkar ha många sköna stories att bjuda på.
Tack för det:)
Ja alltså det finns inget stopp på honom – det är en av mina absoluta favvo-prylar med att gå på byggartävling: att få höra stories från Grape:D
Var intressant att lyssna på Ove, han verkar vara en mycket driven man. Skulle vara kul om ni kunde göra en podcast med någon av proffsen som kommer till fitnessfestivalen.
Eddie Vedder
2010-11-21, 21:06
Tack för det:)
Ja alltså det finns inget stopp på honom – det är en av mina absoluta favvo-prylar med att gå på byggartävling: att få höra stories från Grape:D
Man fick lite känslan av att Rytter inte ville gå lika långt med anekdoterna. Han är ju trots allt affärsman och kanske inte vill häva ur sig alla de värsta fyllehistorierna. Så där fick ju du och Alex dra lite ur honom. Age och Grape hade ju suttit och snackat fortfarande om ni fortsatt. :D
+1 och det bästa avsnittet helt klart.
Andreas Guiance
2010-11-21, 21:10
Var intressant att lyssna på Ove, han verkar vara en mycket driven man. Skulle vara kul om ni kunde göra en podcast med någon av proffsen som kommer till fitnessfestivalen.
Ja, det är han minst sagt:) Mm det vore kul...vi får se om det går att lösa på något sätt så man kan få briljera lite på sin fula svengelska:D
Man fick lite känslan av att Rytter inte ville gå lika långt med anekdoterna. Han är ju trots allt affärsman och kanske inte vill häva ur sig alla de värsta fyllehistorierna. Så där fick ju du och Alex dra lite ur honom. Age och Grape hade ju suttit och snackat fortfarande om ni fortsatt. :D
Ja, Ove var lite mer städad...nästa intervju får hållas i baren för att få fram de lite mer smaskiga grejerna;)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.