Visa fullständig version : Spartacus uncut
Jag älskar serien spartacus som går på kanal 6 just nu, men jag måste ha serien ocensurerad.
Någon som vet någon sida där man kan se avsnitt? Eller någon bra sida där man kan beställa den? Googlat på det men inte hittat någon sida som känns bra.
Någon?? Alla tips mottages tacksamt! Måste se den (:
Har sett alla och dom hittade jag nog på tpb. Dom antar jag är uncensored
Var en av mina favoritserier.
Har prequellen som handlar om tiden innan revolten börjat?
Hittade den här (http://www.cdwow.com/blu-ray/spartacus-blood-sand-season-1-complete-uncut-blu-ray/dp/17684825). Betalning och frakt får du kolla upp själv.
Hittade den här (http://www.cdwow.com/blu-ray/spartacus-blood-sand-season-1-complete-uncut-blu-ray/dp/17684825). Betalning och frakt får du kolla upp själv.
Helt klart värd att skaffa på Bluray
vad är cencurerat på den som går på tv?
vad är cencurerat på den som går på tv?
Ocensurerad så är det mjukporr.
Det som finns på "nätbutiken" är väl ocensurerat? Annars blir jag fan sur om jag missat en massa kvalitetsboobs.
Det som finns på "nätbutiken" är väl ocensurerat? Annars blir jag fan sur om jag missat en massa kvalitetsboobs.
De som finns på internet är det. Hejja internet ;)
<3 Lucy lawless boob. Vem har inte suttit och tittat på Xena och väntat på att nånting vettigt ska hända?! *gah!*
De som finns på internet är det. Hejja internet ;)
<3 Lucy lawless boob. Vem har inte suttit och tittat på Xena och väntat på att nånting vettigt ska hända?! *gah!*
True story! Har alltid tyckt Xena såg ut lite som en attack-lesbian, så man väntade förgäves på lite action.
True story! Har alltid tyckt Xena såg ut lite som en attack-lesbian, så man väntade förgäves på lite action.
Tack *cupid*
Hon blev ju alltid närgången med alla också, typ hela tiden med den blonda tjejen, dominanslebbo*popcorn*
alla avsnitt ska finnas uncut på torrentbytes
Tyckte serien började dåligt men fick bra fart i slutet! Synd bara att man antagligen kommer få vänta väldigt länge på säsong två, om det någonsin blir någon.
mjo hörde han hade fått någon typ av cancer :/
Tack *cupid*
:thumbup:
Hon blev ju alltid närgången med alla också, typ hela tiden med den blonda tjejen, dominanslebbo*popcorn*
Precis!
Är det pga Lucy Lawless Jaaaag vill se Spartacus uncut(no pun! :D )?
WHAAT? Får man se Xena - krigarprinsessans tuttar? Jag kollade på första avsnittet men tyckte serien sög asmycket, men om det visas så här attraktivt material är det ju fan värt att kolla hela från början till slut!
Du har missat...
Det är en såndär serie där man en stunden blir kåt, och nästa stund en aning äcklad av blod och tarmar.
WHAAT? Får man se Xena - krigarprinsessans tuttar? Jag kollade på första avsnittet men tyckte serien sög asmycket, men om det visas så här attraktivt material är det ju fan värt att kolla hela från början till slut!
Fingrad i :nono: och upptryckt mot en vägg av en gammal man också. :naughty:
Ska genast sätta på avsnitt två och inte gå och lägga mig förrän jag fått se krigarprinsessan skändad
David Brent
2010-11-18, 06:26
Haha, censurerar man spartacus blir det väl inte mer än 10 minuter kvar per avsnitt :D
High1ander
2010-11-18, 06:35
Haha, censurerar man spartacus blir det väl inte mer än 10 minuter kvar per avsnitt :D
8 om man tar bort intro och end credits.
Tyckte serien började dåligt men fick bra fart i slutet! Synd bara att man antagligen kommer få vänta väldigt länge på säsong två, om det någonsin blir någon.Januari 2011. Håll ut broder! Jag har väntat hela sommaren på S02...
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.