handdator

Visa fullständig version : Bra gym i närheten av Tegnerlunden, Stockholm?

Stenberg
2010-11-14, 19:45
Ska på kurs i Stockholmo en vecka framöver och bor då på Hotell Tegnerlunden. Kan Koloiterna ge mig några tips på vart (hyfsat nära) jag ska köra mina gympass? Blir väl att lösa några engångsträningar, så hyfsat pris på det skadar intem

Hejmannen
2010-11-14, 19:47
Ska på kurs i Stockholmo en vecka framöver och bor då på Hotell Tegnerlunden. Kan Koloiterna ge mig några tips på vart (hyfsat nära) jag ska köra mina gympass? Blir väl att lösa några engångsträningar, så hyfsat pris på det skadar intem

Det finns ett friskis & svettis 100 meter bort...

http://www.sthlm.friskissvettis.se/lokaler/sveavagen/default.aspx

Cilia
2010-11-14, 20:10
Det är i mina hoods. Finns en hel del på kortare eller långt avstånd.

Det ena är som sagt F&S som ligger på Kungstensg/Sveav om du har kort där.
Sen finns det en hel del SATS nära, Odenplan, Hötorget, Zenit bl a.
Du har även Delta gym som ligger på Hälsingegatan, dom vet jag har ok engångspriser.

Sen finns det en bubblare, har aldrig varit där men det ligger ett litet gym på Holländargatan mellan Tegnérgatan och Rådmansgatan. Tror det heter Power gym eller liknande. Kan vara värt att kolla in. Väldigt nära ditt hotell.

Glömde även bort gymmet som ligger på Kungstensgatan. Kommer inte ihåg vad det heter nu. Men dom inriktar sig mer på wellness och sen har dom squashbanor. Men när jag tränade där var gymmet ok.

willis
2010-11-14, 21:07

Du har även Delta gym som ligger på Hälsingegatan, dom vet jag har ok engångspriser.

Sen finns det en bubblare, har aldrig varit där men det ligger ett litet gym på Holländargatan mellan Tegnérgatan och Rådmansgatan. Tror det heter Power gym eller liknande. Kan vara värt att kolla in. Väldigt nära ditt hotell.

Glömde även bort gymmet som ligger på Kungstensgatan. Kommer inte ihåg vad det heter nu. Men dom inriktar sig mer på wellness och sen har dom squashbanor. Men när jag tränade där var gymmet ok.

http://www.powerclub.se/

Riktigt bra och välutrustat gym. Dock ett nyckelgym så du kommer endast in på "öppet hus"-tiderna. 100kr för engångsträning.

Stenberg
2010-11-14, 22:47

Tack för all info! Ska spana in dem där.

kaer
2010-11-15, 10:40
Delta är inte särskilt långt borta heller.

Cilia
2010-11-15, 13:49
Delta är inte särskilt långt borta heller.
Det var därför jag tog med det som ett alternativ bland de jag nämnde.

kaer
2010-11-15, 13:50
Det var därför jag tog med det som ett alternativ bland de jag nämnde.

Och hade jag varit läskunnig på riktigt hade jag sett det :em:

Cilia
2010-11-15, 13:56
Och hade jag varit läskunnig på riktigt hade jag sett det :em:
:D

bara du drar bra i mark är du förlåten.

kaer
2010-11-15, 14:28
:D

bara du drar bra i mark är du förlåten.

Auch :-( drar 5x150 på mina 75kg, men har nog lite utrymme för mer... hoppas på att bli förlåten inom en snar framtid...