handdator

Visa fullständig version : Relationer på jobbet

Tabbe
2010-11-03, 10:46
Hade en relation med en tjej där jag jobbar som är slut sen ett tag, men det är fortfarande lika dåligt mellan oss.
Vi pratar inte, skämtar inte och det är bara jobbigt att gå dit.

Det är en väldigt intim arbetsplats och det är bara vi två som jobbar där.

Vad är era erfarenhet ang det och kan man lösa det?
Jag vill bara säga upp mig eftersom jag inte är beroende av det jobbet som inkomst och det bara är jobbigt att gå dit.
Är där 2-3 ggr/vecka.

Kek
2010-11-03, 10:50
Säg åt henne att hon får skärpa sig och ta alla personliga konflikter utanför jobbet och sammarbeta och bete sig som en normal människa när ni arbetar tillsammans. Om det inte funkar gå till din chef och säg att hon inte är villig att sammarbeta osv osv. Om det inte fungerar så är väl sista utvägen att säga upp sig. Om du inte är beroende av jobbet så är väl det ingen större förlust.

delta_mats
2010-11-03, 10:50
Vad har du gjort för att försöka få en bättre relation än så länge?

Tabbe
2010-11-03, 11:02
Vad har du gjort för att försöka få en bättre relation än så länge?

försökte bete mig normalt och förklara varför det blev som det blev..tyckte det gick lite väl långt nu bara när hon inte ens säger hej då när vi slutar.

Åsberg
2010-11-03, 11:04
Bli ihop med henne igen då?

Tabbe
2010-11-03, 11:05
Bli ihop med henne igen då?

ne

rooz
2010-11-03, 11:06
Vilken tabbe

:angel:

Nodan
2010-11-03, 11:17
Prata med henne, men försök att inte anklaga henne för mycket. Det kommer bara leda till taggarna utåt.
Om hon inte vill lyssna så tycker jag att du ska ta upp det med chefen. Ni måste ju lösa problemet om ni ska jobba tillsammans.

Tryman
2010-11-03, 13:10
Vilken tabbe

:angel:

:laugh:

Prata med henne, men försök att inte anklaga henne för mycket. Det kommer bara leda till taggarna utåt.
Om hon inte vill lyssna så tycker jag att du ska ta upp det med chefen. Ni måste ju lösa problemet om ni ska jobba tillsammans.

+1