Visa fullständig version : Synthol eller silikon?
Lite nyfiken på vad denna sliskiga och självkära idioten har, är det synthol eller implantat? http://www.youtube.com/watch?v=bF55PvI3e8o&feature=related
fiskebulle
2010-10-19, 19:31
Implantat va? Ser ju ut som en "enhet" som rör sig.
Jens.Andersson
2010-10-19, 19:35
Troligen är det hans hjärnhalvor man opererat ut och stoppat in i brösten. Det kan förklara
varför han endast verkar använda reptilhjärnan.
Vad kör han för split månne?
Condemned
2010-10-19, 19:39
Äh fyfan.
hahavaffan
2010-10-19, 20:00
Vad kör han för split månne?Frågan är vad han äter. Det ser ut som mer än bara fishnrajskeeks.
schröder
2010-10-19, 20:01
hahahaha klassiker
Vad kör han för split månne?
Finns en film där han visar hur han "tränar", han började göra lite armhävningar mot sängen och sen tog han ett par 4kgs hantlar som han började kasta omkring som ett lasso haha:D Tror inte snubben har utfört ett riktigt pass någonsin.
Frågan är vad han äter. Det ser ut som mer än bara fishnrajskeeks.
Använder han BSN (Coleman) eller Muscle-Tech (Cutler), vad tror du?
Äh vad snackar ni om, han kör ju med TuT!
Sådär vill jag också bli när jag blir..........dement..;)
Det spelar ingen roll om killen har implantat eller något annat intryckt för hur mkt han än anstränger sig så kommer andelen hjärnceller ändå inte att öka.
Killen skulle ju kunna implantera ett stort L i pannan som grädde på moset.
Varför lägga pengar på riktigt käk & seriös skrot/stenlyftning när man kan lägga ännumer pengar hos ngn skum plastdoktor som skrattar hela vägen till banken......;)
Lite nyfiken på vad denna sliskiga och självkära idioten har
Trööööck
Man upphör aldrig att förvånas över alla sjuka människor som finns i världen...suck.
Det där klippet har ju cirkulerat ett tag på nätet, man undrar ju lite vad som rör sig i hans hjärna?
Tror han att folk tror att det är muskler? Eller lägger det sig efter ett tag? Vet han inte om att han ser ut som ett jävla mongo? Eller är det någon fetish som man aldrig hört talas om?
filmjölk
2010-10-20, 09:08
Jag tror det är äkta muskler. Det verkar vara inne med styrketräning i latinamerika. Undrar om denna killen har kopierat Arnes armsträningsprogram eller kört mer tunga basövningar, klossbänkar, roddar mm. ?
http://www.youtube.com/watch?v=LWTA7VjI8pA&feature=related
Jag tror det är äkta muskler. Det verkar vara inne med styrketräning i latinamerika. Undrar om denna killen har kopierat Arnes armsträningsprogram eller kört mer tunga basövningar, klossbänkar, roddar mm. ?
http://www.youtube.com/watch?v=LWTA7VjI8pA&feature=related
Absolut. Han skriver ju 'NATURAL' också. Det kan ju knappast misstolkas.
Raschmus
2010-10-20, 09:42
Någon som kan språket som kan säg vad han säger? Han upprepar hela tiden typ "majs-seamon-Bach"
Kokain och synthol. Det kostar för mycket med så många silikonimplantat + att man måste få med en läkare på det hela. Att det ser ut som en enhet kanske är för att kroppen kapslar in ämnet.
Det är synd om människan...
Han verkar nöjd i alla fall?
Vilken drömfysik!
b9sM561MyjI
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.