Logga in

Visa fullständig version : BODY:s film från SM

Andreas Guiance
2010-10-16, 11:02
ccJTncNm1QM

Tre ytterligare delar är på väg:)

Andreas Guiance
2010-10-16, 13:20
Glömde skriva vad som är med i filmen*screwy*

Del 1 innehåller:

Bodybuilding Herrar Juniorer
Body Fitness Veteraner
Classic Bodybuilding -178 cm
Classic Bodybuilding +178 cm
Bodybuilding Herrar Veteraner +50 år
Bodybuilding Damer Veteraner
Gästposering Ahmad Ahmad

Hoppas som sagt på att få ut övriga tre delar här under helgen också.

Herr Oberst
2010-10-16, 13:42
Bra klass på damerna och Ali Kazemi

Andreas Guiance
2010-10-16, 18:13
Bra klass på damerna och Ali Kazemi

Definitivt:)

Här kommer del 2:

yMN9iODxmzs

Giljotinen
2010-10-16, 20:04
Passar på att fråga här; när kommer mer body radio?

AronP
2010-10-16, 21:01
Riktigt bra gjort. Kan vara en av de bättre sakerna någon gjort för kroppsbyggningen de senaste åren. Förhoppningsvis ser folk på det och blir mer intresserade. Bra kommentarer, lagom långa klipp med personerna. Ni verkar även ha suttit bra då man ser hårdheten betydligt bättre på filmerna än vad man gjort på de bilder som publicerats där man har tyckt att nästan varje person har varit rätt så soft. Det jag kan önska är att ni nämner både namnet och numret när ni pratar om personerna, det är svårt att hålla reda på alla namnen. Sen kan jag störa mig lite på dom "häftiga" klippningarna.

Andreas Guiance
2010-10-16, 21:11
Passar på att fråga här; när kommer mer body radio?

Det har blivit lite mycket med filmerna nu på sista tiden, men på måndag har vi planerat att spela in nästa avsnitt:) Det bör mao vara ute någon gång på tisdag–onsdag.

Riktigt bra gjort. Kan vara en av de bättre sakerna någon gjort för kroppsbyggningen de senaste åren. Förhoppningsvis ser folk på det och blir mer intresserade. Bra kommentarer, lagom långa klipp med personerna. Ni verkar även ha suttit bra då man ser hårdheten betydligt bättre på filmerna än vad man gjort på de bilder som publicerats där man har tyckt att nästan varje person har varit rätt så soft. Det jag kan önska är att ni nämner både namnet och numret när ni pratar om personerna, det är svårt att hålla reda på alla namnen. Sen kan jag störa mig lite på dom "häftiga" klippningarna.

Tack för den fina kritiken:)

Klippningen kan jag hålla med dig lite om faktiskt, men det får jag ta på mig. När jag redigerat tillräckligt mycket film blir jag alltid uttråkad och underhåller mig med roliga effekter:D Ska nog lugna ner det lite till nästa gång.

Angående namnen hade jag egentligen tänkt ha skyltar på alla, men pga att mitt grafikkort är trasigt och jag fick köra mitt gamla blev det så sjuuuukt segt. Med skyltar hade filmerna dröjt ytterligare någon vecka typ;)

Andreas Guiance
2010-10-16, 21:17
Del 3:

vLz6mzvzE18

Andreas Guiance
2010-10-17, 09:37
Sista delen:

ypx52TWHSek

Eddie Vedder
2010-10-17, 09:56
Jag såg Eddie Jacobsson dagen innan (lördagen) och det var bland det största jag sett. Man skulle nästa kunna likna honom vid ett monster faktiskt. :D Före dess var Gumse den största jag träffat IRL. På scen nu ser Gumse nästan liten ut och Eddie "normal". :D

Andreas Guiance
2010-10-17, 11:21
Jag såg Eddie Jacobsson dagen innan (lördagen) och det var bland det största jag sett. Man skulle nästa kunna likna honom vid ett monster faktiskt. :D Före dess var Gumse den största jag träffat IRL. På scen nu ser Gumse nästan liten ut och Eddie "normal". :D

Ja det går snabbt att bli avtrubbad;)

Stråhle
2010-10-17, 11:57
I like it, I like it alot!

G_lund
2010-10-17, 12:00
Väldigt bra!
Jättekul med kommentatorer för mig som inte är så bra på vilka personerna är osv.

Andreas Guiance
2010-10-17, 13:25
I like it, I like it alot!

Väldigt bra!
Jättekul med kommentatorer för mig som inte är så bra på vilka personerna är osv.

Tack och bock:)

Andreas Guiance
2010-10-18, 16:07
Glömde att säga att vi naturligtvis är tacksamma för alla kommentarer och feedback:) Det är första gången vi kör en film med kommentatorer osv (åtminstone som jag är involverad i), så man får ju försöka lära sig on the fly så att säga.

Arf Pingvin
2010-10-18, 18:46
Skriv gärna ut innehållet i de sista filmerna också.

Andreas Guiance
2010-10-18, 20:41
Skriv gärna ut innehållet i de sista filmerna också.

Sorry:) Del för del:

1:
Bodybuilding Herrar Juniorer
Body Fitness Veteraner
Classic Bodybuilding -178 cm
Classic Bodybuilding +178 cm
Bodybuilding Herrar Veteraner +50 år
Bodybuilding Damer Veteraner
Gästposering Ahmad Ahmad

2:
Body Fitness -163 cm
Body Fitness +163 cm
Bodybuilding Herrar Veteraner -80 kg
Bodybuilding Herrar Veteraner +80 kg

3:
Bodybuilding Herrar Seniorer -80 kg
Utdelning av SKIP-pokalen till Anders Graneheim
Bodybuilding Herrar Seniorer -90 kg
Bodybuilding Damer Seniorer
Utdelning av Malte Rellos Memorial Award till Sakawan Ahmed

4:
Bodybuilding Herrar Seniorer -100 kg
Utdelning av Kerstins Minne till Carina Isaksson
Bodybuilding Herrar Seniorer +100 kg
Bodybuilding Herrar Seniorer Overall

Kek
2010-10-18, 22:03
haha @ 3.56 när de står och posserar framifrån "tycker Robin är den som har det bästa paketet.." Fick mig att vakna till lite iaf