Visa fullständig version : Borde jag försöka äta mer?
Börja förra veckan (måndag) med att äta DTD och försöka hålla ett ganska bra kaloriunderskott.
Är 182cm lång och väger nu 99.6kg vägde 104,4kg när jag börja.
Äter kring 1000-1200 kalorier om dagen och det brukar se ut så här ungefär
130g protein
14g kolhydrater
50g fet
Borde jag försöka få i mig mer protein?
Men eftersom jag inte tränar och äter 4-6mål (små mål) om dagen så är jag aldrig hungrig och känner mig inte precis tröttare utan tycker det funkar fint.
verkar lite.. men funkar det fint för dig (inte trött eller hungrig) så varför inte fortsätta som du gör :) lycka till!
Nu är det skumma saker på gång, igår åt jag så här
Frukost: 2ägg vitor och ett helt ägg med 3 skivor rökt skinka och gjorde till en omelett
Lunch: Kyckling Sallad med lite dressing typ 200-300g
Middag: Älgfärs, Keso, Chilisås och en del kryddor 300g+
Kvällfika: 150g morötter och dipp gjord på kesellle plus att ja smaka lite chips av tjejen.
Ställde mig på vågen imorse "obajsad" och vägde 0.9kg mindre än igår, trodde jag skulle stå på +/- men det är väl bara att tacka.
släng in 2~ shakes om dagen? så hamnar du på runt 200g protein (2g/kv) vilket är rekommenderat.
släng in 2~ shakes om dagen? så hamnar du på runt 200g protein (2g/kv) vilket är rekommenderat.
För någon som inte tränar?
Hade planer på att börja ta en shake på kvällarna istället får nå kvälls mål
Hade planer på att börja ta en shake på kvällarna istället får nå kvälls mål
Klarar du dig bra och mår bra. Så behöver du inte lägga till något, om du börjar träna kan det vara en god idé dock.
Planen är väl att hård deffa nu till ja ramlar ner under 90kg sen börja träningen och bara börja äta kolhydrater före och efter träning i inte allt för stora mängder.
Hur mycket vore lämpligt att få i mig före och efter, och det blir lätt/medium träning.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.